חח נאפי איזה מקסימה
ת'אמת שירקה הנסיכה חברתי הטובה באתר (:
אז אולי נקפוץ(:
אוףף זה באמת רחוק לנו מב"ש 😉
בכל מקרה ננסה לבוא..אם זה לא יצא לי בתאריכים של אילת
בעילום שם מאמיי תבואייי ותודה מתוקההה
טניו'שש תבואייי גם מורני מבאר שבע אולי יסדר לכן להגיע יחד
אם היא תבואא אני מקווה הלוואיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוי איך אני רוצה לבוא..=] =]
אבל אני לא יודעת אוףףף..
נאפיי איזה מורני ??
אני יודעת ששני מב"ש...וגם חופיתת
ורגי למה לא יודעת מאמוש??
אממ קוראים לי דאריה
וואי שנתיים פה ..יותר אפילו
ואפחד אפילו לא יודע ת'שם שלי..חחח
רגינהה תבואי מאמי למה לא?!
את מכירה פה מלאא זאת הזדמנות להתקרב מאמי
טניו'שש morand, היא מקסימהה מאמיי עכשיו היא באילת
כשהיא תחזור תדברי איתה😊
דאריהה מאמי אני מצטערת אני לא זוכרת בגלל העילום שם
סוריי😢 אבל אני כן יודעת מי את ומה את ובגלל
זה השם לא עקרוני אוהבת מאודדד ותבואיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפייי מה מורן באמת מב"ש ?? חחח לא ידעתייי 😉
טוב בכל מקרה נדבר איתה כשהיא תחזור מאילת..😊
אוהבת אותךך יפתיי
טוב, עדכון חדש- אני כן באה.. חח
ובובית 10- את כל כך מתוקה.. ריגשת אותי..!!
(זה מזה מעודד שיהיו עוד אנשים עם חצאיות.. חח)
ונאפי- את מלאך!
אווווווווללי אני אבווא ..
כל הכבוד על הרעיוון ... בטוחה שיהיה ככיף (:
אני רוצה,רק אין לי מושג לאיפה מגעיים
איך עולים למעלה לגג
אני פוחדת לאבד ת'דרך
למרות שאני עדין יהיה בארץ חחח
יש לי פוביה כזאת שלא אצליח להסתדר
רגי- היה לי פעם פחד כזה, אבל למדתי להסתדר..
תשמעי, דברי איתי במסן, אני יביא לך את הטלפון שלי.
אני אהיה בת"א איזה שעתיים לפני, אז אם תאבדי/תתקעי או משו, תתקשרי אלי ואני יבוא אליך או יסביר לך איך להגיע אלי, והכל יסתדר ככה.
אל תדאגי..
(אגב, עוד צריך לעשות שופינג יחדד..!!)
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 25/06/2007) אווווווווללי אני אבווא ..
כל הכבוד על הרעיוון ... בטוחה שיהיה ככיף (:
בואי בואי בואי!!!!
QUOTE (lovey_love @ 25/06/2007) רגי- היה לי פעם פחד כזה, אבל למדתי להסתדר..
תשמעי, דברי איתי במסן, אני יביא לך את הטלפון שלי.
אני אהיה בת"א איזה שעתיים לפני, אז אם תאבדי/תתקעי או משו, תתקשרי אלי ואני יבוא אליך או יסביר לך איך להגיע אלי, והכל יסתדר ככה.
אל תדאגי..
(אגב, עוד צריך לעשות שופינג יחדד..!!)
חחחח חמודה !..
מותקקק!!!!!....
לא יודעת עדין חשבתי לבוא אם מישו
אבל נראה כבר,
יהיה בסדר אה?.
חחח