היא בטח התכוונה לאליאור...
QUOTE (Nir_1988 @ 12/07/2007) QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 12/07/2007) QUOTE (Nir_1988 @ 10/07/2007) ועוד משהו..
מורנוש-יא מדהימה! היה כיףף ביותר לראות אותך!
רק חבל שנעלמת בסוף שהלכתיייייי חח
אבל היה כיף והיה סבבה לגמריייייי
מקווה לבוא גם בפעם הבאהההה
שנינוש-חח כפרה עלייך,יא יפייפה! איזה כיף היה לראות אותך!
מקווה שזו לא הפעם האחרונה אה? חחח 😎
דברי איתי...מוואההה
ואושרייייייי נראה לי עדיףפעם הבאה אוטובוס חחחחחח,אין לי כוח להחליף רכבת וכל זה..עזוב מיותר! חחח
אההה הבנתיייי אותי לא היה כיף לראות ! 😊
היה באמת נחמד, למרות שכולם היו מפוזרים חחח
ליאור י'צנוע אתה באמת חמוווווד, תבוא גם פעם הבאה ! 😁
אוווש? תתכונן, ההתנחלות מתקרבת 😉
היי אני שלחתי לך הודעה באיי סיי,הודעה אישית..לא קיבלת? 😕
בכל מקרה אמרתי ואני אגיד שוב חח,היה כיףף לראות אותך ואת ויקויקונת,שכן גם אני שכחתי שהיא חייבת לי משהו חחחח 😛 נכון ויקויק? 😊
יפיתוששש..חולה עלייךךךךךךך,אחלה גב יש לי אה? חח 😎
לא קיבלתי את ההודעה 😢
חחח בכל אופןן תודה !
וגם אני נורא נהניתי לראות אותךךך
וכככככככן יש לך א-ח-ל-ה גב !!
QUOTE (morand @ 13/07/2007) אני הבנתי שבחודש הבא.. 😊
🙄 בעזרת השם...