ממש ^^
ביישנית ושקטה אהבתי XD
מממה נפלתתתתם על נייר ?
הוא לא שקט ולא ביישן D:
אני מכיררררה אותו טווב 😛
anyway
זה היה המפגש הראשון שלי ודווקא די נהניתי היה נחמד מאוד לפגוש את כולכם, וגם אני בטוח שלכם היה מאוד נחמד לפגוש אותי =]
תיהיו בטאץ' =]
ה-זוג של הפורום...!
חחחחחחחחחחחח
ניר? ביישן?! ט'חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הוא בן אדם שקט.. או במילים אחרות, שוקל מילים. חחחחחח
כמה צחוקים אני והוא הרצנו ברכבבת...
ממש לא ביישן הבן אדם. .
היה לי יום מטוווווררף, בצורה חיובית כמובן.
נהניתי מכל רגע ורגע ותמיד כיף לראות אנשים שמדברים איתם
המון דרך המחשב פתאום רוקמים עור וגידים והם מולך, חיים ונושמים.
שינוי מוזר, אבל מתרגלים חיחי 😊
נשמממממננה שלליי, אמרת לי שהייתי סנוב, וכל רגע
עשית לי פרצווף, אבל אני ל-א סנוב ולא ב ט י ח .
פשוט אוהב אותך. 3>
יאאלללההה אנשים, ויקי ויפית קבעו שהן באות להתנחל אצלי
בבית בחופש, בקרוב.
מוזמנים גם XD
לסיכום:
היה טוב, וטוב שהיה.
QUOTE (oshri_Ok @ 10/07/2007)
נשמממממננה שלליי, אמרת לי שהייתי סנוב, וכל רגע
עשית לי פרצווף, אבל אני ל-א סנוב ולא ב ט י ח .
פשוט אוהב אותך. 3>
חחחח לא אמרתי שאתה סנוב!
סתם התעלמת בהתחלה (אחרי החיבוק😛)
אוהבתותך מללללללללללא
אני יכולה להגיד לכם שזה היה היום
הכי כיייף שהיה לי בחייים ניראה לי!
ואאי באמת היה כ"כ כיייף לראות את כולם!!
וניראה לי שבכלל לא ראו שאני בישניית חחח 😁
אני פשוט אוהבת אותכתם
אחד אחד מפה שאתם לא יודעים כמה!!
יאללה בע"ה ניפגש שוב באוגוסט
תוווודה תוווודה ושוב תוווווווווווווודה!!
נ.ב
אליאור, חחח מצטערת ששגעתי אותך
אוהבת
מיכל
3>
חבר'ה רק לא לנהל פה שיחות😉 אוהבת אתכם
היה הכי כיף בעולם בעזרת השם נתכנן עוד מפגש
אין כמוכםםםםםםםםםםם ואור יש לנו שיחה רציניתתתתתתתת חחחחח😉
דרך אגב יש למישהו תמונות?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה כיף לכםםםם..!!!גמני רציתייי לבואאאאא...
מפגש הבאאאא תעשו מתי שאני יוכל לבואאא....פלייזז😢
חח אוהבת אתכםםם
ומתה לראות אתכם..ראיתי תתמונות ומתתי מקנאהה
QUOTE (LoVeR @ 10/07/2007) אני לא נוהג להגיב בפורום,
ולרוב כולם יודעים שאני מאחורי הקלעים של האתר..
אבל...
ממש הגזמתן!!!! מה זה כל המחמאות האלו עליי?
מי ישמע....
:/
גם שמחמיאים לו זה לא טוב לו...
תגיד תודה ושב בשקט 😂
וגם כשהוא מנצח אנשים תמימים וחסרי ניסיון בכל מיני משחקים זה גם לא טוב לו 😛
חחחחחחח 😨
QUOTE יאאלללההה אנשים, ויקי ויפית קבעו שהן באות להתנחל אצלי
בבית בחופש, בקרוב.
מוזמנים גם XD
וחןןן גםםם 😊
עדי אל תתבאסי מאמי את תבואי בעזרת השם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (MiLaNo @ 09/07/2007) נירוש מאמיא ל תעלב, הכול בצחוק😘
יאללה פגישה הבאה באוגוסט!!
חחח זה הדבר האחרון שיקרה.. 😛
היה טוב לראות אותך..ואת כולם 😊
ואושרי חחחחחחח טוב אמרת..שוקל מילים חחח 😊
חחחחח וואי היה מצחיקקק ברמות ברכבתתת..והכל בגלל מזי! 😛 סתם סתם..כפרה עלייך מזו'ששש
היה כיף לראות אותך..באמת..את יפייפיהההה ואת מקסימה בטירוף חח 😎
מזי כמו שראיתם וידעתם לא הייתה במפגש אז בספונטניות אחרי שאושרי דיבר איתה נסענו אליה אני ואושרי 😊 היה ממש כיףף
שדרך אגב משהו אישי למזו'ש...היה כיף לראות אותך אתמול! סוף כל סוףף
אוהבב אותך!
בקיצור היה אחלה של יום,מעייףף אבל מהנה ביותרררר... 😁
ומיכלייייייייי חח יא סנובית ( 😛 ) היה כיף לראות אותך יפיופההההההה 😎
דברי איתי 😛
ועוד משהו..
מורנוש-יא מדהימה! היה כיףף ביותר לראות אותך!
רק חבל שנעלמת בסוף שהלכתיייייי חח
אבל היה כיף והיה סבבה לגמריייייי
מקווה לבוא גם בפעם הבאהההה
שנינוש-חח כפרה עלייך,יא יפייפה! איזה כיף היה לראות אותך!
מקווה שזו לא הפעם האחרונה אה? חחח 😎
דברי איתי...מוואההה
ואושרייייייי נראה לי עדיףפעם הבאה אוטובוס חחחחחח,אין לי כוח להחליף רכבת וכל זה..עזוב מיותר! חחח
נירו'שששש כפרה עלייך מקסים שלי
אתה בא בטוח בפעם הבאה חסר לך שלאא
גמלי היה חבל שנעלמתי כשהלכת אבל עדיין
הייתי בקניון חחח דבר איתי מאמי מואהההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (Nir_1988 @ 10/07/2007) ומיכלייייייייי חח יא סנובית ( 😛 ) היה כיף לראות אותך יפיופההההההה 😎
דברי איתי 😛
חחח יפיוף אחד 😛
גם לי היה ממש מממש מממש כייף לראות אותך!
אוווהבת המון!!!
😁
יאללה בע"ה השם נפגשים באוגוסט!!!
ותבואו אל תבריזו!!!
היה לי ממש כיייף אתם לא מתארים אפילו!!
מואהההההההה
😛
QUOTE (shani_bachar @ 24/06/2007) דיברתי עם נהיר ומורן
והחלטנו לעשות מפגש פורום בתאריך 9.7 ביום שני
בת"א - בעזריאלי
בשעה 13:00 עד 14:00 הגעה במרפסת.
מי הולך להגיע ?
תכתבו רק מי שמגיע ולא "אני לא מגיע/ה" את זה כבר נבין לבד .
מי שבא למפגש :
1.שני בכר
2.מורן [נאפי]
3.נהיר
4.שלי
5.שיר [שירוש_המאמוש]
6.חן [hila1990]
7.גל [galush123]
8.מיכל[--בובית--10]
9.ליאורה
10.בר [lovey_love]
11.אור
12.הדר
13.מיכל
14.ענת
15.אופיר
16.סתיו
17.אושרי
18.יפית
19.ויקי
20.True_Star
21.lidorushit
22.רותם
23.רחלי
24.מורי_הנסיכע
25.רגייי
26.ysataia-vika
27.hofit189
28. גלעד
מי מפה בסוף הבריז?.. חחח