ברושש את מקסימההההה
אני מתה עליייייייייייייייךךךךךךך
חחחחח כן כן אליאור בהחלט חמוד, נסענו ביחד הביתה חחחחחחחחחחחחחח הנעים את זמני=]
היה כ"כמ צחיקקקקק בסוווףףף יואווו שנשארנו רק ממש קצת..
וד"א היו מלא שהתחפפו בלי להגיד שלום האא?
חכו מפגש הבא😛
בבקשה ממש תעשו שהמפגש הבא יהיה בין השביעי ל-19 באוגוסט..
כי יש לי סמנריונים של השירות לאומי מה30 לחודש עד השישי לאוגוסט ושוב מה21 עד 23, וב28 אני עוברת לרכוש מדינה חחח
טוב, חייבים לדבר עם נאפי ונהיר^^
ננסה לקבוע תאריך. חח
אם הם יקבעו בתאריך שלא נוכל, אז נעשה יום בשבילינו.. חח (אופיר ואני.. חח ומי שרוצה להצטרף..)
אגב, עוד מעט כנראה אני ואלעדי נפגשים, אז נראה לי אתם מוזמנים..
דיי רק לא בחוץץץץץץץץ צריך לשבת לאכול שווארמה!!!!!!!!1 חחחחח
ברוש תני לי תמסן שלך..
או תאייסי
r_156@walla.co.il -כולם מוזמנים להוסיף😊
אני מאוהבתתתת!!!
בכמה בנות פה..😁
(ואולי גם איזה בן או שתיים.. חח)
אגב, ניר_1988 מפחד ממני נראה לי.. חח
ניר בייישןןןןןןןןןןןןןןןן בטירוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף
ל-ג-מ-ר-י-!!
מה יהיה איתו?!
איי איי עזבו את נירוש !
[איזה הגנה D:]
חחח שנייי!! הוא התבייש ממנייי!! 😢
וזה היה מדכא.. כי רציתי שהוא לא יתבייש.. חח
ניר- פעם הבאה, בלי שטויותתת!!
חח
אגב, חבר של נאפי שאל אותנו אם אנחנו חבריםם.. חחח
נראה לי אני מדברת מספיק בשביל שנינו, פתוחה מספיק בשביל שנינו וחסרת טאקט מספיק בשביל שנינו.. חח
אז אנחנו משלימים אחד את השני ולכן שאלווו חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לכולם היה ממש כיף :]
שמח להכיר אותכם :]
מצטער שברחתי בלי להגיד שלום פשוט כבר איחרתי ודפקתי איחור של 45 דקות 😛 גם בגלל הפקקים :]
לפחות נאפי זכתה בדיסק חחח :]
היה פצצ :]
QUOTE (shani_bachar @ 09/07/2007) זוכרים לך את זה אור ^^
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וגם לא עשית סטרפטיז!! אפילו לא הורדת חולצההה!!!!
QUOTE (lovey_love @ 09/07/2007) QUOTE (shani_bachar @ 09/07/2007) זוכרים לך את זה אור ^^
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וגם לא עשית סטרפטיז!! אפילו לא הורדת חולצההה!!!!
רק מורני התחילה או יותר נכון אני עשיתי זאת
בהורדת כתפיות של החולצה
היא ראתה שאתה לא זורם
אז קשרתי לה בחזרה