QUOTE (shani_bachar @ 09/07/2007) שישים קישור עם סיסמא !
מי שהיה במפגש שיקבל את הסיסמא
הכי טוב!
QUOTE (shani_bachar @ 09/07/2007) שישים קישור עם סיסמא !
מי שהיה במפגש שיקבל את הסיסמא
אני מסכימה עם שני !!
QUOTE (vikile @ 09/07/2007) QUOTE (shani_bachar @ 09/07/2007) שישים קישור עם סיסמא !
מי שהיה במפגש שיקבל את הסיסמא
אני מסכימה עם שני !!
גם מסכימה..
(אבל כולם יוכלו להעלות לשם את התמונות שהם צילמו? או רק נהיר?..)
ווואיי אני כבר מתה לראות אותםםם!
חחחחחחחחחחח סתיו תזכור שהבטחת לפגישה הבאה
להיות יותר קופצני
וחבר'ה ברגע שנהיר יראה פה את ההודעות שלכם
הוא בטוח יעשה את זה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^^ הוא בטח יעשה את זה מחר..
הוא כרגע בלימודים ובטח הוא יחזור שפוך.. כי הוא נראה לי גמור מהיום.. 😁
וואי- לקראת הסוף היה הכי כיף.. כשהיינו קצת..
וכמעט בכיתי כשאמרתי ביי לליאורה, גל, אופיר, נהיר ואליאור..
ואז ממש ירדה לי דמעה כשאמרתי ביי לנאפי ומיכלי.. 😁 אבל עצרתי את זה..
התפדחתי ליד ליטל (חברה שלי..) ובעלה של נאפי.
אני כ"כ אוהבת אתכם!!
חחחחחחח ברו'ש יש לך לב ענקי ואוהב
פשוט אוהבת אותך אחותי הגדולה
נכנסתי אלייך למשפחה בלי לבקש רשות חחח
תודה על הכל מאמי
ועוד מחר תהיה לנו שיחה ארוכה בעזרת השם😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מורני יבלאט כנסי למסן .
יש לנו שיחה !
המסן הדפוק שלה לא עובד.. חח דווקא היוםםם!! חח תאתחלי כבר את המחשב! או שכנסי מהweb מסנג'ר.
וואי אני חייבת לציין שאליאור אחד החמודים ...
חח שיבוא כל מפגש 😊
היה אחלה ....
הילה- מה לבשת? ראיתי אותך?😁
אה, והילה- לגבי אליאור- צודקת במליון אחוז.
חן מאמי...זה שמי ... והייתי עם ג'ינס ... וגופיה לבנה כזאת ...
ישבתי לידך שכל הזמן אמרת על הבלון חח במעט הזמן שייצא לנו להיות באיזור חחח
לא זוכרת..
כאילו, אני זוכרת את הבלון..
לא זוכרת אותך.. 😁
חחח כן שאנחנו באנו אתם הלכתם ... ככה זה כל פעם...
הייתי איתך נראה לי בדיוק 5 דקות חח ..
לא נורא 😊
QUOTE (hila1990 @ 09/07/2007) וואי אני חייבת לציין שאליאור אחד החמודים ...
חח שיבוא כל מפגש 😊
היה אחלה ....
חחחחחחח איזו חמודה 😂