QUOTE (lovey_love @ 09/07/2007) QUOTE (shani_bachar @ 09/07/2007) זוכרים לך את זה אור ^^
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וגם לא עשית סטרפטיז!! אפילו לא הורדת חולצההה!!!!
😁 😁 מצטער הגוף שלי קדוש רק בודדות יזכו לראות אותו 😎
QUOTE (love_doctor @ 09/07/2007) QUOTE (lovey_love @ 09/07/2007) QUOTE (shani_bachar @ 09/07/2007) זוכרים לך את זה אור ^^
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
וגם לא עשית סטרפטיז!! אפילו לא הורדת חולצההה!!!!
😁 😁 מצטער הגוף שלי קדוש רק בודדות יזכו לראות אותו 😎
דיי לחוש שאתה כוסון מהלך.. חח 😂
כשתראה כמו אליאור, דבר. 😁
זה לא כזה זכייה לראות.
פשוט כי הבטחת- צריך לקיים.
QUOTE (lovey_love @ 09/07/2007) ל-ג-מ-ר-י-!!
מה יהיה איתו?!
😊
חח תאמיני לי שאם אני ארצה לדבר אני אדבר..
ואמרתי לך תירוצים לא תירוצים..אני הלילה ההוא בקושי ישנתי,אני לא הייתי מאופס בבכלל,אבל עזבי..זה רק יישמע כתירוץ.
זה האופי שלי לא ביישן ולא כלום,אני פשוט שקט =) חחח זה הכל..אופי זה אופי,וזה שאני שקט לא אומר שאני ביישן 🙄 אולי אני טיפה אבל לא כמו שהפכת אותי חחח לסופר ביישן..
אנשים יכולים לחשוב מה שהם רוצים..לא דיברתי הרבה..אז מה? מה אני צריך לדבר ולדבר ולבלבל ת'מוח?..סורי זה לא אני...לא התפקיד שלי,אני מדבר מתי שצריך וכמה שאני רוצה.
פיי חפירה! 😎
באמת שהיה נחמד לראות את כולכם,היה כיףף =)
לילה טוב
QUOTE (Nir_1988 @ 09/07/2007) QUOTE (lovey_love @ 09/07/2007) ל-ג-מ-ר-י-!!
מה יהיה איתו?!
😊
חח תאמיני לי שאם אני ארצה לדבר אני אדבר..
ואמרתי לך תירוצים לא תירוצים..אני הלילה ההוא בקושי ישנתי,אני לא הייתי מאופס בבכלל,אבל עזבי..זה רק יישמע כתירוץ.
זה האופי שלי לא ביישן ולא כלום,אני פשוט שקט =) חחח זה הכל..אופי זה אופי,וזה שאני שקט לא אומר שאני ביישן 🙄 אולי אני טיפה אבל לא כמו שהפכת אותי חחח לסופר ביישן..
אנשים יכולים לחשוב מה שהם רוצים..לא דיברתי הרבה..אז מה? מה אני צריך לדבר ולדבר ולבלבל ת'מוח?..סורי זה לא אני...לא התפקיד שלי,אני מדבר מתי שצריך וכמה שאני רוצה.
פיי חפירה! 😎
באמת שהיה נחמד לראות את כולכם,היה כיףף =)
לילה טוב
אשכרה חפרת..
אבל מה אתה מנסה לומר? שאני מדברת ומבלבלת את המוח?
אוףף חבל שלא באתי..😢
באמת באמת שרציתייי..אבל התאריךך לא התאיםם ליייייייייייי 😢
רציתי להפתיע אבל לא היה מי שיחליף אותי בעבודה..=//
שמחה שלפחות אתם נהנתם..:]
מקווה לבוא למפגש הבא 😊
(נירוש !? התגעגעתי..כ"כ רציתיי לבוא כדי להכיר אותךךך סוף סוף..חבל שלא יצא..)
בר-לא,ולא התכוונתי אלייך ולא לאנשים אחרים,אבל עזבי לא חשוב,נתתי סתם דוגמא כללית
טניוש-באמת באסה שלא באת!
פעם הבאה תבואי 😛
גם אני רציתי שתבואייייייי
חבלל..אבל לא נורא,נפגש כבר בפעם אחרת.
גם אני התגעגעתי אלייך,אני הולך לישון,צריך לקום מוקדם..לילה טוב נשמה.
מת עלייךךךךךךך
פעם הבאהה חוווווווובההה לבוא !!!!!
מואההההההההההההה לילהה טובבב נירושש...
ולילה טוב לכווווווווולם..
נירוש יביישןןןן 😛
חחח סתם מתה עליך =]
נירוש מאמיא ל תעלב, הכול בצחוק😘
יאללה פגישה הבאה באוגוסט!!
QUOTE (טטווטטייתת @ 09/07/2007) פעם הבאהה חוווווווובההה לבוא !!!!!
מואההההההההההההה לילהה טובבב נירושש...
ולילה טוב לכווווווווולם..
אני וטניה באות ביחד חעחעח יאללה
חחח כןאי וחופיתת החלטנוו כרגעע שאנחנוו באות לפגישה הבאהה ביחד...
אז יאללה קבעוו תארייייייייייייייייייייייך...
אני לא נוהג להגיב בפורום,
ולרוב כולם יודעים שאני מאחורי הקלעים של האתר..
אבל...
ממש הגזמתן!!!! מה זה כל המחמאות האלו עליי?
מי ישמע....
:/
חחח אליאור החתיךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חח יערסס אחדדד!!!!!!!!
QUOTE (MiLaNo @ 10/07/2007) חחח אליאור החתיךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
חח יערסס אחדדד!!!!!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חח עזבו את ניר ירעוווווווווווווווווותתתתתתתתתתתתתתתתתתת
גם אני ביישנית ושקטהD: