פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש *-*-* מפגש פורום *-*-*...

*-*-* מפגש פורום *-*-*

✍️ shani_bachar 📅 24/06/2007 23:32 👁️ 8,761 צפיות 💬 545 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 36 מתוך 37
QUOTE (lovey_love @ 10/07/2007) QUOTE (shani_bachar @ 24/06/2007) דיברתי עם נהיר ומורן
והחלטנו לעשות מפגש פורום בתאריך 9.7 ביום שני
בת"א - בעזריאלי
בשעה 13:00 עד 14:00 הגעה במרפסת.
מי הולך להגיע ?
תכתבו רק מי שמגיע ולא "אני לא מגיע/ה" את זה כבר נבין לבד .


מי שבא למפגש :
1.שני בכר
2.מורן [נאפי]
3.נהיר
4.שלי
5.שיר [שירוש_המאמוש]
6.חן [hila1990]
7.גל [galush123]
8.מיכל[--בובית--10]
9.ליאורה
10.בר [lovey_love]
11.אור
12.הדר
13.מיכל
14.ענת
15.אופיר
16.סתיו
17.אושרי
18.יפית
19.ויקי
20.True_Star
21.lidorushit
22.רותם
23.רחלי
24.מורי_הנסיכע
25.רגייי
26.ysataia-vika
27.hofit189
28. גלעד
מי מפה בסוף הבריז?.. חחח
מיכל
ענת
True_Star
lidorushit
רותם
רחלי
מורי_הנסיכע
ysataia-vika
hofit189

אלה לא הגיעו ..
אולי יגיעו מפגש הבא =]
QUOTE (shani_bachar @ 10/07/2007)
מי מפה בסוף הבריז?.. חחח [/QUOTE]
מיכל
ענת
True_Star
lidorushit
רותם
רחלי
מורי_הנסיכע
ysataia-vika
hofit189

אלה לא הגיעו ..
אולי יגיעו מפגש הבא =]
כן כן. ברור.
נראה לי שבמפגש הבא נביא את הרשימה הזו ונראה מי באמת בא..
QUOTE (shani_bachar @ 10/07/2007)
lidorushit
רותם
רחלי

הודענו שלא נוכל להגיע..
יום לפני כן חזרתי בלילה מאילת ולא הרגשתי טוב.
מפגש הבא אם נוכל נבוא בעזרת השם.
QUOTE (lidorushit @ 10/07/2007) QUOTE (shani_bachar @ 10/07/2007)
lidorushit
רותם
רחלי

הודענו שלא נוכל להגיע..
יום לפני כן חזרתי בלילה מאילת ולא הרגשתי טוב.
מפגש הבא אם נוכל נבוא בעזרת השם.
כן, דיברתי על אלו שאמרו שיבואו וביומיים האחרונים ביטלו.
^
אמרתי מההתחלה שתהיה לי בעיה לבוא בגלל השעות
כי יכולתי רק עד 2 וחצי גג.. כי ב3 כבר הייתי צריכה להיות בפ"ת
ואחרי שראיתי ש99.9% מהפורום מתכוונים רק להגיע בשעות שאני כבר אמורה להיות בדרך הביתה (אולי איזה 3 ילדים יכלו להגיע ב12 וחצי ככה וגם זה בלחץ) החלטתי להגיע כבר למפגש הבא.

צריכה עוד הסברים? :]
QUOTE (True_Star @ 10/07/2007) ^
אמרתי מההתחלה שתהיה לי בעיה לבוא בגלל השעות
כי יכולתי רק עד 2 וחצי גג.. כי ב3 כבר הייתי צריכה להיות בפ"ת
ואחרי שראיתי ש99.9% מהפורום מתכוונים רק להגיע בשעות שאני כבר אמורה להיות בדרך הביתה (אולי איזה 3 ילדים יכלו להגיע ב12 וחצי ככה וגם זה בלחץ) החלטתי להגיע כבר למפגש הבא.

צריכה עוד הסברים? :]
את צריכה להסביר לי ו\או לניר איך זה שאין לנו את
המספר פלאפון שלך....
אני והוא הגענו לפ"ת יישר אחרי המפגש... עשינו ביקור משוגעים ..
(מזי, אל תיעלבי.. שנינו יודעים שזה נכון 😛 )
והיה מוסיף אם היינו פוגשים גם אותך על הדרך.. מה, לא ניר? 😊

חח אושרי הרי לא היה לי מושג שאחר כך אתם נוסעים לפ"ת..
לא ביקשתם את המספר :/
חחחח אני סתם צוחק נשמה.
זה היה בהכי ספונטני בעולם. .
סיימנו לחצות את הגשר של עזריאלי מזי מתקשרת..

בקטנטנות..
רואים אותך מפגש הבא. נ ק ו ד ה . (כן, קבעתי לך עובדה 😊 )
QUOTE (oshri_Ok @ 10/07/2007) חחחח אני סתם צוחק נשמה.
זה היה בהכי ספונטני בעולם. .
סיימנו לחצות את הגשר של עזריאלי מזי מתקשרת..

בקטנטנות..
רואים אותך מפגש הבא. נ ק ו ד ה . (כן, קבעתי לך עובדה 😊 )
אתה סנוב.
בקושי משפט דיברת איתי.
רק שאמרתי לך "סנוב, אפילו שלום נורמלי אתה לא יכול להגיד" ואז אמרת שלום יפה. וזהו!!
סנובבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב לא חברה שלך.
QUOTE (oshri_Ok @ 10/07/2007) חחחח אני סתם צוחק נשמה.
זה היה בהכי ספונטני בעולם. .
סיימנו לחצות את הגשר של עזריאלי מזי מתקשרת..

בקטנטנות..
רואים אותך מפגש הבא. נ ק ו ד ה . (כן, קבעתי לך עובדה 😊 )
ברור😊
QUOTE (True_Star @ 10/07/2007) QUOTE (oshri_Ok @ 10/07/2007) חחחח אני סתם צוחק נשמה.
זה היה בהכי ספונטני בעולם. .
סיימנו לחצות את הגשר של עזריאלי מזי מתקשרת..

בקטנטנות..
רואים אותך מפגש הבא. נ ק ו ד ה . (כן, קבעתי לך עובדה 😊 )
ברור😊
חחח באמת תבואיי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (Nir_1988 @ 10/07/2007) ועוד משהו..
מורנוש-יא מדהימה! היה כיףף ביותר לראות אותך!
רק חבל שנעלמת בסוף שהלכתיייייי חח
אבל היה כיף והיה סבבה לגמריייייי
מקווה לבוא גם בפעם הבאהההה

שנינוש-חח כפרה עלייך,יא יפייפה! איזה כיף היה לראות אותך!
מקווה שזו לא הפעם האחרונה אה? חחח 😎
דברי איתי...מוואההה

ואושרייייייי נראה לי עדיףפעם הבאה אוטובוס חחחחחח,אין לי כוח להחליף רכבת וכל זה..עזוב מיותר! חחח
אההה הבנתיייי אותי לא היה כיף לראות ! 😊

היה באמת נחמד, למרות שכולם היו מפוזרים חחח
אליאור י'צנוע אתה באמת חמוווווד, תבוא גם פעם הבאה ! 😁

אוווש? תתכונן, ההתנחלות מתקרבת 😉
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 12/07/2007) QUOTE (Nir_1988 @ 10/07/2007) ועוד משהו..
מורנוש-יא מדהימה! היה כיףף ביותר לראות אותך!
רק חבל שנעלמת בסוף שהלכתיייייי חח
אבל היה כיף והיה סבבה לגמריייייי
מקווה לבוא גם בפעם הבאהההה

שנינוש-חח כפרה עלייך,יא יפייפה! איזה כיף היה לראות אותך!
מקווה שזו לא הפעם האחרונה אה? חחח 😎
דברי איתי...מוואההה

ואושרייייייי נראה לי עדיףפעם הבאה אוטובוס חחחחחח,אין לי כוח להחליף רכבת וכל זה..עזוב מיותר! חחח
אההה הבנתיייי אותי לא היה כיף לראות ! 😊

היה באמת נחמד, למרות שכולם היו מפוזרים חחח
ליאור י'צנוע אתה באמת חמוווווד, תבוא גם פעם הבאה ! 😁

אוווש? תתכונן, ההתנחלות מתקרבת 😉

היי אני שלחתי לך הודעה באיי סיי,הודעה אישית..לא קיבלת? 😕
בכל מקרה אמרתי ואני אגיד שוב חח,היה כיףף לראות אותך ואת ויקויקונת,שכן גם אני שכחתי שהיא חייבת לי משהו חחחח 😛 נכון ויקויק? 😊
יפיתוששש..חולה עלייךךךךךךך,אחלה גב יש לי אה? חח 😎
QUOTE (oshri_Ok @ 10/07/2007) QUOTE (True_Star @ 10/07/2007) ^
אמרתי מההתחלה שתהיה לי בעיה לבוא בגלל השעות
כי יכולתי רק עד 2 וחצי גג.. כי ב3 כבר הייתי צריכה להיות בפ"ת
ואחרי שראיתי ש99.9% מהפורום מתכוונים רק להגיע בשעות שאני כבר אמורה להיות בדרך הביתה (אולי איזה 3 ילדים יכלו להגיע ב12 וחצי ככה וגם זה בלחץ) החלטתי להגיע כבר למפגש הבא.

צריכה עוד הסברים? :]
את צריכה להסביר לי ו\או לניר איך זה שאין לנו את
המספר פלאפון שלך....
אני והוא הגענו לפ"ת יישר אחרי המפגש... עשינו ביקור משוגעים ..
(מזי, אל תיעלבי.. שנינו יודעים שזה נכון 😛 )
והיה מוסיף אם היינו פוגשים גם אותך על הדרך.. מה, לא ניר? 😊
חחחחחח 😛
חח כפרה על מזקיייייייי 😊
ברוררר! היה מוסיף..מסכים איתך אחויההההה 😎
יפית מיזה ליאור?

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך