היה כיףףףף
תמיד נחמד לראות אתכם מתוקים שלי!##
איפה כולם נעלמו מה עדיין לא הגעתם הבייתה? חחח
אוהבת אתכםםםם 😁
נ.ב.
נהיררררררר דירר בלאקק אתה מפרסם את התמונות הכיעוריות שליייי
ויקי
יש לי מלא תמונות שלך מהיום חעחעחעחעח =]
QUOTE (shani_bachar @ 09/07/2007) ויקי
יש לי מלא תמונות שלך מהיום חעחעחעחעח =]
😮 😮 😮 😮 😮 😮
שנייי מידדדדדד למסןןןן חחחחחחחחחחחחחח
גם לי עשו פפראצי! ><
סעמק XDDDD
חחחחחח ויקי 😁
היה כ"כ כיף לפגוש אותכם 3>
חברהההההההההההההה
היההה כייייייייףףףףףף מאוודדדדדדדדדדד
חח וגמאני עוד לא בביצ😊..אני בזכרון יעקב פה אצל חברה של אימא, באו לקחת אותי מבנימינה
ממש נהנתי!
היה כייף לפגוש אותכם, מקווה שהמפגש הב א יהיה בקרוב.
נשיקווווותתתתתתתתתתתתת
האאא ו.....תמונות!!!!!!!!!!
חחח מי שלא בא הפסידדדדדדדדדד😛
הפסדתם מלחמות מים מטורפות חחחחח ליאורהההה😁
אתם משוגעים אבל אני אוהבת אותכם =]
QUOTE (הדריק @ 09/07/2007) גם לי עשו פפראצי! ><
סעמק XDDDD
כנ"ל 😨
איזה מציצנים 😛 😛
6 משתמשים צופים באשכול זה (1 אורחים ו 0 משתמשים אנונימיים)
5 משתמשים: vikile, galush123, מטונף, shani_bachar, LoVeR
היה כל כךךךךךךךך כיף
מזה נהנתי!!!
אוהבת אתכם כל כךךך
ומי שרוצה יש לי תמונות
שלחו במסן הודעה ואני אשלח מה שיש😊
QUOTE (galush123 @ 09/07/2007) היה כל כךךךךךךךך כיף
מזה נהנתי!!!
אוהבת אתכם כל כךךך
ומי שרוצה יש לי תמונות
שלחו במסן הודעה ואני אשלח מה שיש😊
חחח בטח מפוצצים אותך עכשיו !# 😂
היה הכי כיףףףףףף בעולםםםם
אוהבת אתכם כל כךךךךךךך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי!?!?!?
את יכולה לבקש מנהיר
שישים ת'תמונות בקישורים?
כמו שעשה מפגש קודם?
דרך איזה אתר?.
אוהבת אותכם!!!!!
שישים קישור עם סיסמא !
מי שהיה במפגש שיקבל את הסיסמא
בהחלט היה כיף!!!!!
לצערי נעלמתי באמצע...
אבל היה ממש כיף להכיר את האנשים פה, אשמח פעם הבאה גם להיות עירני...
אתם תראו אותי קצת יותר שטותניק ממה שראיתם אותי היום אתם תתפלצו
QUOTE (shani_bachar @ 09/07/2007) שישים קישור עם סיסמא !
מי שהיה במפגש שיקבל את הסיסמא
איזה ססימא שני!?:|