^^ בעזרת השם אוהבת אותך מורני
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
גמאאאאני אותך יפה שלי!!
אותך בכל מצב אני אפפפגוש כן?! את באה לב"ש לא שוכחת הא?!
אוהבת אותך הכי בעווולם נסיככה!
חחח כמו תמיד כולם מתחילים להמציא תרוצים למה לא לבוא יום לפני ובסוף באים רק 10😊
אני אולי יקפוץ לביקור.
QUOTE (D.J. SNOWMAN @ 08/07/2007) חחח כמו תמיד כולם מתחילים להמציא תרוצים למה לא לבוא יום לפני ובסוף באים רק 10😊
אני אולי יקפוץ לביקור.
כן
מעפניים
QUOTE (galush123 @ 08/07/2007) QUOTE (נאפי @ 08/07/2007) גלו'שששששששש כההההה
כפרה עלייך את תקבלי חיבוק ענקי
תתכונני למחיצההה חחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח אוווווווווווווננססס
אווווונס יהיה עליך שמה
תיזהרי
אוהבתותך יפפפפפפפפה שלי 333333333>
קונדומים עלי
מי מביא מצלמת וידאו לצלם את המאורע?
נעשה סידרת נשיונאל ג'אוגרפיק, לפורום מיניות 😁
אני לחוצה, אבל זה לא תירוץ. אני באה.
ודניס- אני כ"כ אשמח אם תבוא!!😊
תבואו בהמוניכם!!!!😊
אולי אולי אולי אני יביא מצלמה
נהיר אחראי על הבאת מצלמה ועל הניגון על העצבים
של אלו שלא רוצים להצטלם XD
הנו לכם מחר אנשים...
בזמן שאני יסבול מחר בפיסיקה ויבחן מ11 עד 3 וחצי...אתם תהנו לכם...תראו סטרפטיזים של כמה אנשים...אני ישבור את הראש כמה טסלה זה השדה של שיוצר הזרם...וכמה אלקטרון-וולט צריך כדי לערר את האטום לאינסוף...וכו' וכו'...
אז אני רוצה לראות ת-מ-ו-נ-ו-ת
QUOTE (oshri_Ok @ 08/07/2007) נהיר אחראי על הבאת מצלמה ועל הניגון על העצבים
של אלו שלא רוצים להצטלם XD
חחחחחח ניגון עצבים?
פפראצי הייתי אומרת
אופפי אני מזה רוצה לבוא..אבל אני לא יכולה 😢
נקווה שבע"ה באוגוסט אני יוכל לבוא..
אז אני כבר יגור בת"א ככה שיהיה לי יותר קל 😊
בע"ה נראה אותכם בפעםם אחרת!!!
תהנוו לכם בלעדי..
אוווווהבת
-רעות-
חחחח וגם אני כמובן מביאה מצלמה
איך אפשר שלא
נהיר ראה את עצמך אחראי על הזיון מוח
אני פשוט תופס בכוח ואני יביא ת'אזיקים גם ואקשור 😁
אין לי עם מי לבבבבבבואאא 😢
QUOTE (מיכלוש_השווה @ 08/07/2007) אין לי עם מי לבבבבבבואאא 😢
מאיפה את מאמי ??