איפה אתם נפגשים ומי יהיה שם הכי מוקדם?
QUOTE (True_Star @ 08/07/2007) איפה אתם נפגשים ומי יהיה שם הכי מוקדם?
במרפסת בקומה השלישית בקניון עזריאלי.
בר (LOVELY LOVE ) לפי מה שהבנתי תהיה שם הכי מוקדם.
או אני ((=
אני שמה בסיבות 12:30 ככה
הכל תלוי באוטובוסים . . .
רותמו'ש מאמי איך התבאסתי שאת לא באה אוהבת אותך
מיכלו'ש אוהבת אותך יפה שלי
אממ אני אהיה שם עד אחת אני מאמינה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אהה חן מי אמר שחופית לא באה?
היא כתבה שכן בגלל זה כתבו אותה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (love_doctor @ 08/07/2007) QUOTE (True_Star @ 08/07/2007) איפה אתם נפגשים ומי יהיה שם הכי מוקדם?
במרפסת בקומה השלישית בקניון עזריאלי.
בר (LOVELY LOVE ) לפי מה שהבנתי תהיה שם הכי מוקדם.
אני וסתיו בערך מ10 וחצי. אבל נסתובב.. אז מי שרוצה את הטלפונים שלנו, שיצור קשר בפרטי..
שאלתי אותה באיסי מורני ..
יאאאאא חופית תבואי ממאמיי....
אמרת שתבואי למה לא?!?!?😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ווווווווייייייי מחר רואים אתכםםםםםםםםםםם
גלו'שששששששש כההההה
כפרה עלייך את תקבלי חיבוק ענקי
תתכונני למחיצההה חחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 08/07/2007) גלו'שששששששש כההההה
כפרה עלייך את תקבלי חיבוק ענקי
תתכונני למחיצההה חחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחח אוווווווווווווננססס
אווווונס יהיה עליך שמה
תיזהרי
אוהבתותך יפפפפפפפפה שלי 333333333>
טוב , לצערי הרב קיבלתי עכשיו טלפון מהמורה שלי לריקוד.
יש לי הופעה שבוע הבא ומחר יש לנו חזרות מין גנרליות (החזרה היחידה בהיכל עצמו )
אין דבר שחשוב לי כרגע מההופעה הזו ומהריקוד בכללי,
אני מקווה שאתם מבינים ...
ניסיתי לקמבן משהו אבל לא יצא כי זה בין השעות 2-6 =/
ואני לא יכולה להיות בלחץ של הזמן כי בכל זאת זו נסיעה הלוך חזור ועייפות וזה לא שווה ...
בכל זאת הבטחתם מפגש באוגוסוט אני מקווה שיסתדר בסוף..
אני בשיא הבאסה עכשיו
אוהבת אתכם!
תהנו . . .
😢 😢 😢 😢 😢 😢 😢
איזה באסהההההההההההההה^^
וואי, אני כ"כ לחוצה ומתרגשת יחד לקראת מחר.. 😁
ענתו'ש איזה ביאוסס😢 רציתי לראות אותך
וגלו'ש מתה עלייך אחותת מואהההההה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תההההההההנו, מקווה שבמפגש באוגוסט אני אהההיה..