יאואואואיאיאיואיאויאויאויאואיאויאויאואיואיאויאויאואיואאויאו
זה עוד פחות מ-24 שעות!!!!!!!!!!!!
😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
QUOTE (נאפי @ 08/07/2007) חחחחחחחחח לא 255 בסוף
אני בטוחה שלא תתבלבלי ואם כן
היא תפנה אותך אלי חחחחחחחחח😉
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אצלך זה 255 בסוף נכון?
או אצל אימא שלך 255?
QUOTE (רגייי @ 08/07/2007) QUOTE (נאפי @ 08/07/2007) חחחחחחחחח לא 255 בסוף
אני בטוחה שלא תתבלבלי ואם כן
היא תפנה אותך אלי חחחחחחחחח😉
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אצלך זה 255 בסוף נכון?
או אצל אימא שלך 255?
אצלה 😁
יאואיואיואי בע"ה רואים אותך מחר!!!!!!
אל תהיי בלחץ אבל מתווקה אנחנו בערך עד 7 בת"א 😛
מי מגיע הכי מוקדם, על בטוח?
QUOTE (--בובית--10 @ 08/07/2007) QUOTE (רגייי @ 08/07/2007) QUOTE (נאפי @ 08/07/2007) חחחחחחחחח לא 255 בסוף
אני בטוחה שלא תתבלבלי ואם כן
היא תפנה אותך אלי חחחחחחחחח😉
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אצלך זה 255 בסוף נכון?
או אצל אימא שלך 255?
אצלה 😁
יאואיואיואי בע"ה רואים אותך מחר!!!!!!
אל תהיי בלחץ אבל מתווקה אנחנו בערך עד 7 בת"א 😛
😁 😁 😁
😛 😛
😁
QUOTE (מטונף @ 08/07/2007) מי מגיע הכי מוקדם, על בטוח?
ניראה לי שאני , אל תקח אותי במילה
אבל אני מגיעה בסביבות 12:30 ככה . . .
אני, לידור ורחלי לא נבוא, כי לידור לא מרגישה טוב.
מקוות לבוא מפגש הבא =]
אז ת=ה=נ=ו :]
מורני תדברי איתי מאמי..!
מיכלי סומכת עלייך P: חח
אוהבת ;]
סתיו- אנחנו נהיה בעזריאלי ראשונים נראה לי.
QUOTE (lovey_love @ 08/07/2007) סתיו- אנחנו נהיה בעזריאלי ראשונים נראה לי.
מאמי דברי איתי בפרטי דחוף!!!
QUOTE (--בובית--10 @ 08/07/2007) QUOTE (lovey_love @ 08/07/2007) סתיו- אנחנו נהיה בעזריאלי ראשונים נראה לי.
מאמי דברי איתי בפרטי דחוף!!!
דחוף בהול או סתם דחוף כי את רוצה לדבר איתה :]
מה דחוף מה היא תמות?
QUOTE (love_doctor @ 08/07/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 08/07/2007) QUOTE (lovey_love @ 08/07/2007) סתיו- אנחנו נהיה בעזריאלי ראשונים נראה לי.
מאמי דברי איתי בפרטי דחוף!!!
דחוף בהול או סתם דחוף כי את רוצה לדבר איתה :]
מה דחוף מה היא תמות?
חעחעחעחע
היא הבינה לבד 😛
QUOTE (love_doctor @ 08/07/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 08/07/2007) QUOTE (lovey_love @ 08/07/2007) סתיו- אנחנו נהיה בעזריאלי ראשונים נראה לי.
מאמי דברי איתי בפרטי דחוף!!!
דחוף בהול או סתם דחוף כי את רוצה לדבר איתה :]
מה דחוף מה היא תמות?
זה היה חשוב אור😊
מקנא שדיברתי איתה בפרטי ואיתך לא? חחח
וואי, אני לחוצה ומתרגשת ביחד לקראת מחר.
QUOTE (lovey_love @ 08/07/2007) QUOTE (love_doctor @ 08/07/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 08/07/2007) QUOTE (lovey_love @ 08/07/2007) סתיו- אנחנו נהיה בעזריאלי ראשונים נראה לי.
מאמי דברי איתי בפרטי דחוף!!!
דחוף בהול או סתם דחוף כי את רוצה לדבר איתה :]
מה דחוף מה היא תמות?
זה היה חשוב אור😊
מקנא שדיברתי איתה בפרטי ואיתך לא? חחח
וואי, אני לחוצה ומתרגשת ביחד לקראת מחר.
הייתי תוקע לך יבוש פה מול כולם אבל אני מרחם עליך 😂
בחיים אל תרימי לי להנחתה כזאתי, אני לא מפספס להנחית בדיחות.
מה יש להתרגש 😕
חופית לא באה בכלל..למה כתוב שהיא באה?