יששששששששששששש(גלעד)
ודניססס אתה תהיה חסרר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שוב פעם טרמפ מאזור רמת גן גבעתיים בני ברק יד אליהו וכדומה... 2 מקומות הלוך.
באזור השעה 1 וחצי האיסוף
חחחחחחחחחח אור אתה אוהב להסיע?
אם הייתי קרובה הייתי לוקחת איתך טרמפ
אבל זה אפילו לא בכיוון
יאיאיאי מחר רואים אתכם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 08/07/2007) חחחחחחחחחח אור אתה אוהב להסיע?
אם הייתי קרובה הייתי לוקחת איתך טרמפ
אבל זה אפילו לא בכיוון
יאיאיאי מחר רואים אתכם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אם אני כבר בא ויכול לעשות ג'סטה למישהו ולחסוך לו אוטובוס מלא באנשים מסריחים ומזיעים
ויכול לתת לו מזדה 3 כחולה נקיה חדשה עם מזגן ואחלה מוזיקה שבעולם למה לא?
להפך אני לא אוהב להיות נהג מונית 😛
לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא..:\
מחר יש לי תגבור חובה במתמטיקה
4 שעות מ 12
עד 4 בצהריים!!!!!!!!
מה אני עושההה?!?!!?!?!?!!
אוףףףףףףףףףףףף
טוב שנזכרו להודיע היום..:|
יאאא רגינו'שש תבואיייייייי😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אז אם אני אבוא,אני אגיע אחרי 2..:|
אני לא אהיה שם 4 שעות,כי אין מצב שאני מפסידה אותכם!
אבל אני אגיע!!...
כי אני צריכה עודלחזור הביתה,להתארגן,אוטובוס לחכות ועד שהוא יגיע..
יאווו
מקווה שהכול יסתדר!!!!!!!!
למה נדפקתי ככה..? :|
איףףףףףףף
ואם לא תלכי מאמי זה יהיה נורא?
יש רק מחר?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 08/07/2007) ואם לא תלכי מאמי זה יהיה נורא?
יש רק מחר?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יש מחר ומחרתיים
אבל מחרתיים אני בטיול לצפון
מהבוקר עד הלילה
אז בגלל אין לי זמן לבוא.:|
אני אנסה.!!!!!!
אין מצב שאני מפסידה ת'מפגש!
תגידי להם שהטיול הוא יומייםXD
חחחח כה כמו ששיר אמרה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😛
נמצא כבר משווו!..=] =] =]
אולי נבוא לשם לשעה
ואז ב 2 ניהיה במפגש
אתם תיהיו כל הזמן בגג?..
או גם בקניון?!
יש לך את המספר שלי לא מאמי?
תתקשרי כשתגיעי ונגיד לך איפה אנחנו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 08/07/2007) יש לך את המספר שלי לא מאמי?
תתקשרי כשתגיעי ונגיד לך איפה אנחנו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כן מותק יש לי!
מקוה ששוב אני לא אתקשר בטעות לאימא שלך!חחח
כי פעם היה לי קטע כזה
ששלחתי לך הודעה
ובסוף היה מספר של אימא שלך
חחחחחחחחח לא 255 בסוף
אני בטוחה שלא תתבלבלי ואם כן
היא תפנה אותך אלי חחחחחחחחח😉
אוהבת אותך יפה שלי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*