QUOTE (MiLaNo @ 07/07/2007) אווקי סבבה.
נשארים בקניון?
כן 😊
יששש אז אני יכולה לבוא עם שמלה😊😊
QUOTE (MiLaNo @ 07/07/2007) יששש אז אני יכולה לבוא עם שמלה😊😊
חחחחחחחחח.. חמודה!!!!😁
העיקר שיהיה לך נוח!
QUOTE (MiLaNo @ 07/07/2007) יששש אז אני יכולה לבוא עם שמלה😊😊
תבואי עם בגדים שהיה לך נוח להסתובב איתם
אנחנו באמת שלא נדע לאיפה נלך
או איפה נשאר /נשב
😁
שוב מי שצריך טרמפ מאזור ר"ג גבעתיים (יש לציין הטרמפ הוא רק הלוך! חזור אני לא חוזר לאזור)
לשלוח לי הודעה פרטית, כרגע 2 מקומות פנויים, שעת הגעה משוערת לעזריאלי 2 בצהריים.
QUOTE (G-A-L @ 07/07/2007) תהנווווווווווווווו !! 😢
😢 😢
מווווררנדית,
את לא באההההה?????
לא😢
עוד לא התחלתי ללמוד למתמטיקה ולא לאנגלית
חוצצממזה אני באה מהדררררום ואין מצב יתנו לי לבוא לבדד והחברותת לומדות כוללן :\\
קיצור מקווה באוגוסט לבוא..
אם כבר מדברים על טרמפים
אני יוצא מחולון , יש 3 מקומות פנויים מבחינתי אז...מי שמחולון מוזמן לפנות אלי בפרטי .
QUOTE (ניר @ 07/07/2007) אם כבר מדברים על טרמפים
אני יוצא מחולון , יש 3 מקומות פנויים מבחינתי אז...מי שמחולון מוזמן לפנות אלי בפרטי .
יואו הייתי אמורה לקחת מחולון מונית לתל אביב
אבל כנראה לא מרשים לי בסוף לעזוב את האוטובוס ואני חייבת לחזור לרעננה עם הקייטנה (מדריכה חח)
אולי בסוף כן ירשו לי ואז יש מצב אני אבוא אית 😁
תודה נהיר!
מורנו'שששששששששששש
גלו'ששששששששששששש
חבל לי שאתן לא באות אוהבת
אתכן הכי הכי בעולםםםםםםםםםםםםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תהנו בננות.. ובננים😊
אני לא אוכל להגיע... מי שירצה לראות אותי אני אהיה בתחנה שלי בצפון ת"א... (יוצאים לאבטח מחנה קיץ של הצופים מיום שני בערב עד שישי)