יאאא אופירי רציניייייי ???? איין מצב בסוף לא תבואי?
מיכלו'ש וליה אם אתן אומרות לי שמאה אחוז
אתן בשעה הזאת שם אני אהיה שם בין 12 וחצי לעשרים לאחת
אופיר כבר כתבנו שוב שבין אחת להגיע לשתיים
כל אחד שיעשה מה שבא לו.
אור חחחחחח😊 אתה תקבל קפה ואתה חייב לי ארוחה חחחחחחחח אצלי במטבח
אני לא שוכחת!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני רוצה גם לבואאאאאאא:'(
תבואו לבקר אותייי....פליזזזזזז:'(
את קרובה לעזריאלי דידי?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה עזריאלי ישרוטותתת חח..
אני מאשקלון אמממ...חחחח
אה חחחחחחחחחח אז איך נגיע?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואלה איך נגיע?.:|
לא נורא מאמי,מפגש הבא את באה!!!..(=
תארגנו מפגש בלי קשר למפגש הזהה..!! בבקשההה
אפילו שרק כמה יבואוו..אני רוצה לראות אתכםםםםםםם
נארגן מאמי אבל קודם נעבור את זה חח טוב?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (עדידוש-177 @ 06/07/2007) אוףףף..טובבב נוווו...
אייי אייי חיווך מייייד!!!
אני מאמינה שנעשה עוד מפגש!! בע"ה
רק לא לעשות מפגש ב-2.8 תודה מראש חעחעחע 😁
במשך החופש ((=
ומורני כן אני בשעות האלה בערך מגיעה + -
הכול תלוי באוטובוסים 🙄
(((=||=)))
טוב נוווו חחח
אני רוצה לבווואאאאאאאאאאאאאאאא:'(
אני מפסידה כבר 2 מפגשים בגלל הניתוח..!!
מפגש של הפורום הזה ועוד מפגש של פורום אחר
תקבעו שעה וזהו מי שיבוא יבוא
למה לעשות בלאגןןןן ?!
למה בכלל הקדמתם את זה ל12? מה אני יקום ב6 בבוקר?
אתם עושים צחוק?! אולי נפגש באמת ב6 בבוקר?