ואכפתיות לילדים שלא יכולים להגיע מאוחר=\
יש המון שעובדים בקייטנות ומגיעים מרחוק
ואלו שיגיעו מוקדם אז ילכו גם מוקדם כי לא כולם ירצו להגיע ממש מאוחר
אמרנו 2 תשאירו ב-2...=\
QUOTE (love_doctor @ 05/07/2007) אתםם מעצבניים
כל אחד אומר אני יהיה בשעה X ואני יהיה בשעה Y.. ראבק תפגשו לבד בשעות שנוח לכם בשביל מה צריך מפגש.
אתם מוציאים את החשק. בסוף נפגש בזוגות.
ראסמי..
בסוף אני אבוא עד לת"א למרות שאני לחוצה בזמן
ובשביל מה? בשביל לא לראות 99% מהפורום...?
QUOTE (True_Star @ 05/07/2007) QUOTE (love_doctor @ 05/07/2007) אתםם מעצבניים
כל אחד אומר אני יהיה בשעה X ואני יהיה בשעה Y.. ראבק תפגשו לבד בשעות שנוח לכם בשביל מה צריך מפגש.
אתם מוציאים את החשק. בסוף נפגש בזוגות.
ראסמי..
בסוף אני אבוא עד לת"א למרות שאני לחוצה בזמן
ובשביל מה? בשביל לא לראות 99% מהפורום...?
אבל ליה, המפגש נקבע בהתחלה ל-2, ואת גם אמרת שאת תגיעי בשעה זו וזו..
לא יודעת למה שינו את השעה
אבל בתכלס? קבעו ל-2 בהתחלה..
טוב תעשו מה שאתם רוצים.. גם את צודקת.
אז עכשיו אני לא מבינה מה הטעם בכלל במפגש
בזמן שחצי מהפורום יגיע ב12 ויאלץ ללכת ב2 כי הם לא יכולים עד מאוחר
והחצי השני רק יגיע ב2 וחצי 3... כי הוא לא יכול להגיע יותר מוקדם.. מה הטעם??
בסוף אף אחד לא יראה את אף אחד..
זה ממש לא ככה יש כמה שצריכים
ללכת מוקדם לדוגמא אור וליה
אז ניפגש מוקדם ואלה שבאים מוקדם
לא ילכו מוקדם אנחנו נחכה ונהיה עם כולם
עד איזה 6 אולי אחרי זה רק תלוי בכם
לא צריך לעשות עניין זה כל כך משנה אם ניפגש
באחת או בשתיים?!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שיניתי את זה לאחת עד שתיים
ושכל אחד יגיע מתי שהוא רוצה
מי שרוצה לראות את האנשים שצריכים
ללכת יותר מוקדם שיבוא ומי שלא שיבוא יותר מאוחר
איך שמתאים לכם!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
^
סבבה
אז באיזה שעה תהיי שם בערך?
תגידי לי מתי את מגיעה מאמי
אני אבוא מתי שתרצו!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 05/07/2007) תגידי לי מתי את מגיעה מאמי
אני אבוא מתי שתרצו!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי 7 בבוקר לעשות סיור בטחוני, ואז יש לך שעה הפסקה
כל שעה את צריכה לעשות סריקה בטחונית באזור המפגש. 😁
חחחחחחחחחח אור אין בעיה
אני גם אכין את הבמה😊
סתםםםםםםםםם חחחחחחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 05/07/2007) חחחחחחחחחח אור אין בעיה
אני גם אכין את הבמה😊
סתםםםםםםםםם חחחחחחחחחחחחח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הא ותקני כיבוד
ותנקי קצת את המרפסת
תדליקי קטורת
תשימי פופים מסביב (נעשה קצת אווירת שאנטי)
תקני כמה מאווררים למקרה שיהיה חם
תעשי פינת מזמוזים למי שירצה
תביאי טייפ (למוזיקה פגז אני אדאג חיחיחי)
תתלי לבבות מסביב
תכתבי שלט גדול על המפגש עם כתובת האתר
לא לשכוח להתקלח דקה לפני שנגיע כדי שלא תסריחי
הא ואל תשכחי גם רוגלך, ושיהיה חמים, נאפי תרגשי אותי תחדשי לי, נאפי מה עם הקפה?
QUOTE (נאפי @ 05/07/2007) תגידי לי מתי את מגיעה מאמי
אני אבוא מתי שתרצו!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני אהיה שם סביבות 12 וחצי אחת..
מי עוד יהיה שם בשעות כאלו?
שמעו לי זה קצת בעיה אני יוצאת מהבית באוטובוס של 10:30
אני אגיע לתחנה שנייה באיזה 11:10
ומאריאל לת"א זה בערך שעה / שעה וחצי
מה שאומר שבאיזה 12:40 אני כבר שמה
\\=
ניראה לי אני מגיעה ראשונה
😁 😁 😁 😁 😁 😁
נו סבבבה אם אתם רוצים 12 הייתם צריכים להגיד מההתחלה!!!
מההתחלה אמרתם 2 אז 2 מהה קטע לשנות!
אני 100 אחוז באה
=]