😂 מי שלא בא מרובע ומסיד את נאפ ערומה 😂
סתאאאם
אתם כאלה כבדים באימשלי חחח
QUOTE (love_doctor @ 04/07/2007) 😂 מי שלא בא מרובע ומסיד את נאפ ערומה 😂
אתה ממש מצפה לזה אני רואה..
חח כל פעם שמקפיצים את האשכול הזה,
אתה אומר משו על הסטרפטיז של נאפי.. 😁
מתי היא בכלל אמרה שהיא עושה? זה בכלל לא זכור לי..
אבל כן זכור לי שאתה אמרת שלא אכפת לך לעשות.. חחחחחחחח 😂
אמ...אני לא יודעת אמ...אני מתביישת ולא בטוח שאני יוכל 😁
QUOTE (lipaz-sol @ 04/07/2007) אמ...אני לא יודעת אמ...אני מתביישת ולא בטוח שאני יוכל 😁
להתבייש?
גמאני קצת מתביישת..
בחיים לא הייתי במפגש של הפורום הזה.
(הייתי באחר, והיה לא הכי טוב.. חח)
אבל לא נורא, מתגברים.
אם את כ"כ מתביישת,
תתאמי לבוא עם מישי ולהצמד אליה עד שתתחממי ותרגישי פחות ביישנית ליד כולם.
(אני וסתיו נהיה שם לפני, תוכלי להצטרף אלינו אם את רוצה...)
וממש תנסי לפנות לך את היום הזה,
באמת שחשוב הנוכחות שלך.
לדעתי לפחות.. 😁
ליפזי אין לך ממה להתבייש את חלק
מהפורום הזה ומלא מכירים אותך
תפני את היום הזה ותבואי...
ואור חחחחחחח פושע אחד רק אהובי
יראה אותי ערומה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 04/07/2007) ליפזי אין לך ממה להתבייש את חלק
מהפורום הזה ומלא מכירים אותך
תפני את היום הזה ותבואי...
ואור חחחחחחח פושע אחד רק אהובי
יראה אותי ערומה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
שש נאפי נעשה בכאילו רק כדי למשוךא ותם לבוא
אחרי הכל לא אני ולא את נתפשט.. אני גם תפוס בערך...
QUOTE (lovey_love @ 04/07/2007) QUOTE (lipaz-sol @ 04/07/2007) אמ...אני לא יודעת אמ...אני מתביישת ולא בטוח שאני יוכל 😁
להתבייש?
גמאני קצת מתביישת..
בחיים לא הייתי במפגש של הפורום הזה.
(הייתי באחר, והיה לא הכי טוב.. חח)
אבל לא נורא, מתגברים.
אם את כ"כ מתביישת,
תתאמי לבוא עם מישי ולהצמד אליה עד שתתחממי ותרגישי פחות ביישנית ליד כולם.
(אני וסתיו נהיה שם לפני, תוכלי להצטרף אלינו אם את רוצה...)
וממש תנסי לפנות לך את היום הזה,
באמת שחשוב הנוכחות שלך.
לדעתי לפחות.. 😁
אמ.....תודה מאמי אבל,
אני לא באההההה אני לא יכולה בסוף . 😊
נאפי- כן אני מתבביישת וזה אבל אני לא באה בסוף . 😊
תגידו באיזה שעה בדיוקק אתם נפגשים??
יאאאאאאא אור איזה רע ולא סיפרת לי?! ככה אתה בוגד?!@
תזכור סתם כפרה עלייך בהצלחההההההההההההההההה
שתהיה מאושרררר 5555555555555555555555555
מגיע לךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך קולולולולו
ליפזו'ש למה לא?!😢
ונפגשים נראלי 12 וחצי 1
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אז תשנו את זה כי כתוב 2 בהתחלה..
אנשים אז באיזה שעה נפגשים!?!??!
בלבלתם אותי כבר...
12
או 2?
אממ ואני מביאה עוד חברה!..=] =]
ואיי?. 30 איש? למפגש..?...מאנאגניב!
אבל אני מכירה מהם רק 7..:\
זה טוב?
או לא?..:\
את תכירי עוד 😊
חופית באה?
QUOTE (נאפי @ 05/07/2007) יאאאאאאא אור איזה רע ולא סיפרת לי?! ככה אתה בוגד?!@
תזכור סתם כפרה עלייך בהצלחההההההההההההההההה
שתהיה מאושרררר 5555555555555555555555555
מגיע לךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך קולולולולו
ליפזו'ש למה לא?!😢
ונפגשים נראלי 12 וחצי 1
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מה 12 וחצי אחת?😢
כתוב 2!!
אני אגיע רק ב-3 וחצי=\
גל אנחנו נחכה לך
קחי בחשבון אבל שיש אנשים שצריכים
לחזור מוקדם כי הם גרים רחוק
ועד שכולם יגיעו ויתארגנו זה לא יהיה לפני
2 וחצי אז תגיעו בין 12 וחצי לאחת!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יותר טוב 12 וחצי.. למה אני צריכה לזוז באיזה 2 וחצי לצערי :/