QUOTE (shani_bachar @ 02/07/2007) QUOTE (מטונף @ 03/07/2007) אני חושב שצריך מקום אשכרה לשבת בו
כי כמה אפשר לעמוד במזגן ולהסתכל בדיסקים או על בגדים
תמצאו פתרון לאיך גם נשב במזגן וגם נוכל לזוז אני אאשר לכולם להיות רק בעזריאלי...
יש מספר מקומות מגניבים באזור... אבל מקום אחד לשבת אין...
במפרסת יש אחלה אויר XD
ואני תמיד יכול לעשות הנשמה למי שרוצה (ממין נקבה ONLY אלא אם כן יש סכנה מוחשית לחיו ואין דופק) 😂
מורניייי נוו תבואייייייייייייייייייי=//
ונהיה במרפסת הכי כיף שם😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (love_doctor @ 03/07/2007) ואני תמיד יכול לעשות הנשמה למי שרוצה (ממין נקבה ONLY אלא אם כן יש סכנה מוחשית לחיו ואין דופק) 😂
וואי אור, תודה שהצעת..!! לא הייתי יכולה להגיע בלי הידיעה שתוכל לעשות לי הנשמה!
QUOTE (lovey_love @ 03/07/2007) QUOTE (love_doctor @ 03/07/2007) ואני תמיד יכול לעשות הנשמה למי שרוצה (ממין נקבה ONLY אלא אם כן יש סכנה מוחשית לחיו ואין דופק) 😂
וואי אור, תודה שהצעת..!! לא הייתי יכולה להגיע בלי הידיעה שתוכל לעשות לי הנשמה!
עשיתי קורס של מד"א 😉 (וברצינות)
הוספתי אותך למסן כדי שלא נעצבן פה את כולם
אני, רותם ורחלי כנראה נבוא. למרות שאת רובכם אנחנו לא מכירות 😁
QUOTE (lidorushit @ 03/07/2007) אני, רותם ורחלי כנראה נבוא. למרות שאת רובכם אנחנו לא מכירות 😁
אל תדאגו אתן בחברה טובה :]
תתקבלו מהר :]
ותרצו לברוח עוד יותר מהר 😉 😁
QUOTE (lidorushit @ 03/07/2007) אני, רותם ורחלי כנראה נבוא. למרות שאת רובכם אנחנו לא מכירות 😁
כשתדעו בטוח תגידו לי כדי שאני אוסיף
ותבואו מאמי זאת הזדמנות להכיר😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ווואי יש לי מזה בעיה לבואאא 😢
מתי המפגש?? כי כנראה אני אוכל רק עד איזה 2 וחצי גג !!
אוף אולי נעשה אותו מוקדם שאני אוכל לראות אותכם..
זה מזה מבאס עד שיכולתי לבוא 😢😢😢
^^ למה את לא יכולה להישאר יותר מאמי?
וזה יהיה בעיה לעשות מוקדם יותר
כי יש אנשים שבאים מרחוק
ולהתעורר יותר מוקדם ממה שהם
מתעוררים?=// (לא מדברת עליי אלא על אחרים כי
אני זה יחסית סביר המרחק)
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (True_Star @ 03/07/2007) ווואי יש לי מזה בעיה לבואאא 😢
מתי המפגש?? כי כנראה אני אוכל רק עד איזה 2 וחצי גג !!
אוף אולי נעשה אותו מוקדם שאני אוכל לראות אותכם..
זה מזה מבאס עד שיכולתי לבוא 😢😢😢
בעקרון למרות שאני וברוש (lovly love) יחסית חדשים פה, ועוד לא היינו במפגשים
אנחנו נפגשים מוקדם יותר בעזריאלי... (ככה שגם נוכל לקלוט את מי שבא ראשון)
את מוזמנת לפגוש אותנו ...
אני וליאורה נגיע רק ב-3 וחצי בערך =\
גלו'ש וליאורו'ש נחכה לכן
אנשיםםםם תבואוו עודדדדד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוף אני אצתרך ללכת ב2 וחצי 😢
כמעט 30 אנשים באים ?!
כל מי שברשימה בא בטוח ....?
ואני לא יודעת עדיין אם אני באה...לא בטוח שיכולה .
חנו'ש תבואיי תפני את היום הזה...(בבקשה)
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*