QUOTE (lovey_love @ 02/07/2007) ^^ מעולה.
גם בטח יהיה חם ומגעיל.
נשאר בקניון, עם המזגן😊
חח תבאסי תבאסי!
הולכים לים!!!!!!!!!!!
עושים בלאגן -לא נפגשים כל יום-
יאללה כברר אני ממש מחכה!!!!!!!!!!!!!!!
רק אל תבהלו אני באה עם תיק של בה"ס
לבגדים חח רציתי לבוא עם קיטב'ק אבל אבל...
אממ ניראה לי מוגזם חח להסתובב איתו
אבל בקטנה חחחחחח
ננסה להכניס כמה שיותר בגדים!!
[ממשיכה משמה לאחותי]
ויאללה תבואא עודדדדדדדדדדדד
יש לכם מספיק זמן ללמוד!!!!!
😛
הווווופפפהה,
שכחתם אותי !!!
אני גם בא..😊
וגם ויקי ויפית באות, בזכותי 😊
בסוף מגיעה למרות שזה יהיה בסביבות 3 וחצי =\
QUOTE (--בובית--10 @ 02/07/2007) הולכים לים!!!!!!!!!!!
עושים בלאגן -לא נפגשים כל יום-
יאללה כברר אני ממש מחכה!!!!!!!!!!!!!!!
רק אל תבהלו אני באה עם תיק של בה"ס
לבגדים חח רציתי לבוא עם קיטב'ק אבל אבל...
אממ ניראה לי מוגזם חח להסתובב איתו
אבל בקטנה חחחחחח
ננסה להכניס כמה שיותר בגדים!!
[ממשיכה משמה לאחותי]
ויאללה תבואא עודדדדדדדדדדדד
יש לכם מספיק זמן ללמוד!!!!!
😛
מה ים
איכס ים
שונא ים!!!
טוב נו במילא אני ב3וחצי מתחפף
QUOTE (love_doctor @ 02/07/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 02/07/2007) הולכים לים!!!!!!!!!!!
עושים בלאגן -לא נפגשים כל יום-
יאללה כברר אני ממש מחכה!!!!!!!!!!!!!!!
רק אל תבהלו אני באה עם תיק של בה"ס
לבגדים חח רציתי לבוא עם קיטב'ק אבל אבל...
אממ ניראה לי מוגזם חח להסתובב איתו
אבל בקטנה חחחחחח
ננסה להכניס כמה שיותר בגדים!!
[ממשיכה משמה לאחותי]
ויאללה תבואא עודדדדדדדדדדדד
יש לכם מספיק זמן ללמוד!!!!!
😛
מה ים
איכס ים
שונא ים!!!
טוב נו במילא אני ב3וחצי מתחפף
אור , תסביר לי אולי איך אפשר לשנוא את המקום הזה ?..... 😯 😯
אני לא אומרת שרק להיכנס , אפשר לשבת בחוף סתם בכייפ
ובזמן שקיעה לילה זה בכלל הכי כיייף שיש!
אז תסביר לי בבקשה . . . \\\=
QUOTE (lovey_love @ 02/07/2007) אממ אני לא מתה על הים..
אני אוהב אותך חחח ^^
אני שונא ים מהסיבה העיקרית שאני שונא חול זה לא נעים לי זה מגעיל אותי זה עושה לי צמרמורות רעות.
ויש עוד סיבות כמו
1. ערסים
2. זקנות שמשתזפות
3. שמנות /צ'אביות יותר מדי שחושבות שיש להן גוף לביקיני ופשוט עושות לי עוול לעיניים
4. המים בארץ ג'יפה!!!
QUOTE (ענת-המהממת @ 02/07/2007) QUOTE (hila1990 @ 01/07/2007) QUOTE (True_Star @ 01/07/2007) אוף מישהו מפ"ת בא למפגש? לא רוצה לנסוע לבד :/
אבל נראלי אני אבוא בכל מקרה 😊
אני גרה ממש קרוב.....
קו 51 עובר אצלך ?
ליוווווווווו'שששששש אני אני אני אני אני ..
ואני גם ב-51... [:
חנו'שש ניפגשש באוטובוס חחחחח ..😊
אוהבת!!!
יואווווו איזה כיףףף חחח אז אני אבוא אתכןן 😊
וגמאני לוקחת 51 יש תחנה ממש קרוב לבית שלי :]
הייייי והבגרות במת' זה באמת לא סיבה לא לבוא !!!
גם לי יש :/
אין מה לעשות לומדים לפני ונלמד אחרי...
אנחנו לא נפגשים כל יום 😊
אור- בדיוק אותם סיבות כמוני. בעיקר החול..
אבל לגבי השמנות.. חח זו הסיבה שאני לא ילך בחיים.. כי אני יודעת שמציק לאחרים לראות אותי.. חח
למפגש שכל אחד יבוא עם מדבקה והשם שלו 😂
והכינוי 😛😛
\
QUOTE אבל לגבי השמנות.. חח זו הסיבה שאני לא ילך בחיים.. כי אני יודעת שמציק לאחרים לראות אותי.. חח
אז עוד יותר אני אוהב אותך אם את מודעת לזה שאת לא מתאימה לביקיני (למרות שיש כאלה שסתם מזיינות ת'מוח והייתי מפשיט אותן גם מהביקינ חח)
אושי יפית אמרה שהיא לא באה
בטוח שהיא באה? יפיתו'ש תאשרי לנו נסיכה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
עלק ים לכו תישנו על האף ..
עלללללק ים
נשארים בעזריאלי !!
אני כל כך מקווה שאני אצליח לבוא בסוף😢