אושרית התחנת רכבת יורדת ועוצרת בקניון
אין בעיה בכלל...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 01/07/2007) אושרית התחנת רכבת יורדת ועוצרת בקניון
אין בעיה בכלל...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
על מה להתאמן???
😕
אל תאיים עליי אלעד תיזהר ממני חחחחחחחח
סתםם נוו אתה יודע על מה😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 01/07/2007) אל תאיים עליי אלעד תיזהר ממני חחחחחחחח
סתםם נוו אתה יודע על מה😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
סטרפטיז?
חחחחחחחחחח
אגב למה את אפעם לא מחוברת...אני זה שחייב לך שיחה😊
QUOTE (True_Star @ 01/07/2007) אוף מישהו מפ"ת בא למפגש? לא רוצה לנסוע לבד :/
אבל נראלי אני אבוא בכל מקרה 😊
אני גרה ממש קרוב.....
קו 51 עובר אצלך ?
QUOTE (hila1990 @ 01/07/2007) QUOTE (True_Star @ 01/07/2007) אוף מישהו מפ"ת בא למפגש? לא רוצה לנסוע לבד :/
אבל נראלי אני אבוא בכל מקרה 😊
אני גרה ממש קרוב.....
קו 51 עובר אצלך ?
ליוווווווווו'שששששש אני אני אני אני אני ..
ואני גם ב-51... [:
חנו'שש ניפגשש באוטובוס חחחחח ..😊
אוהבת!!!
אלעד אני אתחבר היום מקווה שתהיה
וחבר'ה תבואווווו מי עודד באא?!😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (shani_bachar @ 24/06/2007)
מי שבא למפגש :
אני
מורן [נאפי]
נהיר
שלי
שיר [שירוש_המאמוש]
חן [hila1990]
גל [galush123]
מיכל[--בובית--10]
ליאורה
בר [lovey_love]
אור
הדר
מיכל
ענת
אופיר
סתיו
זה הכל?
רשימה מצומצמת בהחלט....
אני לא בטוח באה..אני אדע רק שבוע הבא..
הייתי רוצה 😢
שבוע לפני הבגרות שלי, לא ניראלי אני אבוא........
אגגגגב המפגש יתקיים בעזריאלי ורק בעזריאלי או ש....... גם לפארק ההוא שוב!?
לרובינו יש בגרות שבוע אחרי.. (מתמטיקה..)
זה לא תירוץ!!
מורני נראה לא יודעים עדיין
אבל תבואי נסיכהה אני מתגעגעת
אלייך כל כךךךךךךךךךךך תבואייייי😊 יש שבועע אח"כ להתכונן
וגם לפני יהיה לך זמן
וחנו'ש תבואי גם מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חרשניםםםםםםם
אני שונאאאאא חארשניייייייייםםםםםםםםםםם
QUOTE QUOTE אגגגגב המפגש יתקיים בעזריאלי ורק בעזריאלי או ש....... גם לפארק ההוא שוב!?
חנונית יש לך בדיוק 2 דקות לכתוב שאת מגיעה אחרת אני שורף את הבית שלך 😁
ולא לא הולכים לפארק דווקא כי יש לי שם חזרות.
^^ מעולה.
גם בטח יהיה חם ומגעיל.
נשאר בקניון, עם המזגן😊