QUOTE (ילדונות_17 @ 29/06/2007) סוריי יש לי אירוע באותו יוםםם!
חבל ..:\
כל-כך רוצה לראות אותך!!
הודיה מאמי אבל האירוע בלילה
את יכולה לבוא וללכת מוקדם ב-4 וחצי ככה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יווו ענת באה
פעם ראשונה שראיתי ת'מונה שלה התאהבתי במבט ראשון.. סוף סוף לראות אותה :]
QUOTE יאאאא ענתוששש
אז רואים אותך סוףסוף?!😊
איזה כיף=]
לאב יו מאמי
כןןןןןןןןןןןןןןןןןן ואותךךךךךךךךךךךךך!!!
יאאאייי היא כיייףףף!!!!!
אוהבת אותךך!!!
QUOTE יווו ענת באה
פעם ראשונה שראיתי ת'מונה שלה התאהבתי במבט ראשון.. סוף סוף לראות אותה :]
חחחח תמנוה שליי?
רצינייייייייי??
חחח אורו'שששש מתה עלייייייייייייךךך
יפיתו'ש למה את לא באה?
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 29/06/2007) הודיה מאמי אבל האירוע בלילה
את יכולה לבוא וללכת מוקדם ב-4 וחצי ככה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בייבי אני צריכה גם ללכת למספרה וכו'
לפני האירוע עצמו
QUOTE (רגייי @ 29/06/2007) QUOTE (ילדונות_17 @ 29/06/2007) סוריי יש לי אירוע באותו יוםםם!
חבל ..:\
כל-כך רוצה לראות אותך!!
גמני אותך יפה שלי
אבל בהזדמנות
נפרדנו.. אבל הבטחתי לאמא שלו, לבוא
QUOTE (יפיתי-דבירוש @ 30/06/2007) לא באה 😊
תהנו ..
מה זההההההההההה אאת לא באה!?!?!?!?!
אאם את לא באה אין לי סיבה בכללל לבבוואאאא 😢
נננננוווו, תבוואאי!!!#@%$^&
QUOTE (ניר @ 30/06/2007) תמונות מהמפגש שעבר בחודש אפריל
http://www.picsite.co.il/showgallery.php?cat=649
נהיר, אתה מעלה לנו זכרונות? 😉
אווושששששששששששש !@#
עכשיווו בטח ובטח שאני אבוא !!!
אוווהבת אותךךךךךךךךךךךךך 😁
אוףף..דווקא ביום שיש לי הכי הרבה דברים..
בגרות אחרונה. 😊 ופגישה... =\
QUOTE (shani_bachar @ 24/06/2007) דיברתי עם נהיר ומורן
והחלטנו לעשות מפגש פורום בתאריך 9.7 ביום שני
בת"א - בעזריאלי
בשעה 14:00 במרפסת .
מי הולך להגיע ?
תכתבו רק מי שמגיע ולא "אני לא מגיע/ה" את זה כבר נבין לבד .
מי שבא למפגש :
אני
מורן [נאפי]
נהיר
שלי
שיר [שירוש_המאמוש]
חן [hila1990]
גל [galush123]
מיכל[--בובית--10]
ליאורה
בר [lovey_love]
אור
הדר
מיכל
ענת
😊