נראה לי שאני בא!
90% בערך...
אבל בסה"כ באמת שזה לא ממש מאמץ בשבילי לנסוע לת"א
^^ אז תבוא והנה ברי עוד סיבה למה לבוא😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח
סתיווו, אני כ"כ שמחה שאתה באא!!
אין לך מושג עד כמה.. חח.
איזה מדהיםםם!! אני אוהבת אותךך!!
ואגב, סתיו יעשה מופע חיוכים מפחידים..
נאפי ואור- סטרפטיז לוהט..
ואלעד- יעשה לנו הפתעה ויופיע😊
(ואז 3 גברים שמאוד חשובים לי יהיו שמה..)
QUOTE (נאפי @ 01/07/2007) ^^ אז תבוא והנה ברי עוד סיבה למה לבוא😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
הוא בא כי אני אמרתי לו שהוא צריך לבוא..
וחוץ מזה, אנחנו נפגשים לפני..
אז לא בטוח שהוא יבוא.. כי הוא יהיה גוש עצמות מעוך..
כי אני יחבק לו את הצורה.. חח
חחחחחחחחחח בר לא נורמלית רק תשאירי
לנו אותו בחיים
ואור תעשה אימונים
אלעד גם אתה...
וסתיו תביא גזר חחחחחח סתםםםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
למה גזר??... (😁 לא הבנתי)
גזר....אקדח חום.... מטריה...
QUOTE (lovey_love @ 01/07/2007) חחח
סתיווו, אני כ"כ שמחה שאתה באא!!
אין לך מושג עד כמה.. חח.
איזה מדהיםםם!! אני אוהבת אותךך!!
ואגב, סתיו יעשה מופע חיוכים מפחידים..
נאפי ואור- סטרפטיז לוהט..
ואלעד- יעשה לנו הפתעה ויופיע😊
(ואז 3 גברים שמאוד חשובים לי יהיו שמה..)
את רצינית אלעד בא??
אני באה רק עם מישהו מהסביבה שלי בא כי אני לא מכירה את ת"א
QUOTE (נאפי @ 01/07/2007) חחחחחחחחחח בר לא נורמלית רק תשאירי
לנו אותו בחיים
ואור תעשה אימונים
אלעד גם אתה...
וסתיו תביא גזר חחחחחח סתםםםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
להתאמן על מה?
חיחיחיחי
(ואושרית אני לא בא וכבר הסבירו לך שאין לך מה להכיר את ת"א זה ממש שתי מטר מהתחנת רכבת)
אושרית-
אני וסתיו נהיה בעזריאלי לפני המפגש, אז אני אתן לך את הטלפון שלי ותתקשרי אלינו כשתגיעי לתחנת רכבת ונבוא לקראתך, אוקיי?
הוווופה הוווופה שכחתם להוסיף אופיר לרשימהההההההההההההההההה
אוף מישהו מפ"ת בא למפגש? לא רוצה לנסוע לבד :/
אבל נראלי אני אבוא בכל מקרה 😊
QUOTE (MiLaNo @ 01/07/2007) הוווופה הוווופה שכחתם להוסיף אופיר לרשימהההההההההההההההההה
את באה?😁😁😁:
האממ 99.9 % שכן.
אימא אמרה כן.. חחח