חחח נאפי, קחי את זה כמחמאה..
כווווללםםם מתים לראות אותך..
ועוד לא סתם לראות אותך- אלא לראות את כל כולך!!
ונאפי- אל תרביצי לאור.. כי אם תרביצי לו,
הוא לא יעשה סטרפטיז,
כי הוא יברח.. ויתפדח.
עדיף שתפשיטי אותו ותזרקי את הבגדים שלו מהמרפסת.. חח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח 😁
פורום סטלן אנחנו ברמווות!
יאללה מחכה כבר ליום שני!!!!
😁
😁 ברור אין לי בעיה להוריד חולצה חחחחח
ונפאי את מאיימת הא? תזהרי אני בא עם אזיקים קושר אותך בשרותים וווווווווו
גורם לך להנאה מרובה
יאללהההההההההה אם יש מופע אני באה
QUOTE (lovey_love @ 29/06/2007) ^^יום שני הבא. לא הקרוב.
כה , אני יודעת חחח 😁
יאללה נו תהיו רציניים מה זה השטויות האלהה? איףףףףףף
אושרת מאמי אין מה להכיר את ת"א
את פשוט עולה על הרכבת לת"א השלום
ושם זה יורד כבר בקניון אני אחכה לך ליד התחנה
חחחחחחחחחחחח בר יא'כוסית אוהבת אותך😊
אור בלי רעיונות לא בוגדת באהובי חחחחחחחחחחחחחחחח
כפרה עליו😊 וגם עלייך😊 אבל אהובי זה אהובי
ואני שמורה לו!!😊
שיר זה בצחוק...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחחחחחחחחחח קרועים אתםם באמאאאא...[:
ובגלל זה אני כלכךךךךךך אוהבת אתכםם..😊
אני באההה !
😁
QUOTE (ענת-המהממת @ 29/06/2007) חחחחחחחחחחחחחחחח קרועים אתםם באמאאאא...[:
ובגלל זה אני כלכךךךךךך אוהבת אתכםם..😊
אני באההה !
😁
ייייוווופפפייייייידווווווו 😁
יששששששששש ענתתת
פעם ראשונה שאני רואה אותך יאיאיאי אואואואו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
כןןןןןןןןןןןן כןןןןןןןןןןןן כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
זה בשני הבא ובדיוק מתאים ליייי!!!!!!!!!!!!!
אני כבר מתה לראות את כולםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!
בובית--10 => מי אתתתתתתתתתת? חחחחחחחחחחח אני פשוט לא מכירה אותך ... 😁
בת כמה? מאיפה? איך קוראים לךךךך ?
אוהבתתתתתתתתתתתת
יאאאא ענתוששש
אז רואים אותך סוףסוף?!😊
איזה כיף=]
לאב יו מאמי
סוריי יש לי אירוע באותו יוםםם!