ניר למה?!😢
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
תגידו?.
יש מצב אם אני באה
אני מביאה חברה
שהיא לא מהפורום!? 😕
ברור..
אפשר להביא מי שאת רוצה, העיקר ש ת ב ו א י 😊
QUOTE (oshri_Ok @ 28/06/2007) ברור..
אפשר להביא מי שאת רוצה, העיקר ש ת ב ו א י 😊
סבבה!!
בעזרת השם!!!
אני באהההההההההה 😁 😁
בשבוע הבא אני אדע בטוח
רגינו'ש תבואי את מזה תהני מבטיחה לך
ותביאי את מי שאת רוצה חח😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוקי,אני באמת רוצה,כל-כך כל-כך!
אבל יש כמה דברים שלא נותנים לי לבוא
מקווה שהכול יסתדר!!!!!!!!!...
והחברה קצת מפחדת שלא תרגיש בנוח?
נכון שהיא טועה?.....?. נכון!?
כי אתם הכי מקסימים בעולם
QUOTE (רגייי @ 28/06/2007) אוקי,אני באמת רוצה,כל-כך כל-כך!
אבל יש כמה דברים שלא נותנים לי לבוא
מקווה שהכול יסתדר!!!!!!!!!...
והחברה קצת מפחדת שלא תרגיש בנוח?
נכון שהיא טועה?.....?. נכון!?
כי אתם הכי מקסימים בעולם
רגינו'שש מהההמת שלי
ברור שהיא יכולה לבוא
והיא תרגיש הכי נפלא שיש!!
אין לך או לה מה לדואג
רק תבוא 😛
רגייי תביאי אותה.. חח
אחרי המפגש היא תצטרך לפורוםם. חחח!
חחחחחחחחחחח בר איזה תיכנון😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (oshritsa @ 28/06/2007) רגינה אני יטפל בדסקל
לאאאאאא..זאת לא דסקל!!!!!!!!!!
חחחחחחחח
יכול להיות שאני אגיע בסוףףף אבל ממבשרת
אושרייייייי אני צריך לדבר איתך אחויה,צריך לשאול אותך כמה דברים..שלח הודעה שאתה יכול 😊
ישששששששששש
וניר אולי הוא לא יראה שכתבת לו
אז תשלח לו הודעה פרטית או משהו
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בנים תבואו הבטחה של נאפי לסטריפטיז נועז!!!
בנות תבואו.. שכרתי חשפן 😂
ולקטנות יותר שעדיין לא גילו את נפלאות המין, בובות ברבי וקן ופינת ליטוף (שלי חיחי) תפתח :]