סבבה
אני ב 1 כבר יהיה שם =] =]
אוי..:\
אני מתביישת..!..:|
חחחח
באמת,באמת!
מכל הרשימה שיש אני מכירה 8 בנות...
מקווה שאני אתקבל בברכה!... 😊
רגינה מאמי את תכירי את כולם שם
וכל מי שבא ברוך הבא😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 05/07/2007) רגינה מאמי את תכירי את כולם שם
וכל מי שבא ברוך הבא😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אוקיי =] =]
ואני מביאה חברה..
אוהבת אותך
אני אגיע באזור1 וחצי 2(לא לפספס את TRUE STAR חחח).
כרגע פנויים 2 מקומות ברכב שלי מאזור רמת גן גבעתיים לעזריאלי מי שרוצה ליצור קשר בהודעה פרטית (שם טלפונים כבר ותיאום ). (הודעה מראש אין טרמפ חזרה כי אני מסיים מוקדם ונוסע לפארק הירקון).
אשכול תמונות אני אפתח בפורום תמונות
כנסו לשם כל מי שבא.
מה זה השטויות האלה ?!?
המפגש בשעה 14:00
ומי שרוצה להקדים לשם זה עניין שלו!!
יאואווא תחליט באיזה שעה
חחחחחחחחח
אני לא יכול ב12
אם כבר אז אולי אני יכול ב2..וגם עם זה אני יאחר אולי..
המפגש בשעה 14:00 מי שרוצה להקדים מוזמן !!
השעה של המפגש נקבעה כך כי יש כאלה שלא יכולים להגיע
בשעה 12 שזה כולל אותי וגם את נהיר .
ואם יש כאלו שלא יכולים ב2 אז??
יש לי חיים.. אני חייבת לזוז ב2 וחצי משם
מי שיכול שיבוא ב12 ומי שלא שיבוא ב2.. אתם כבר תפגשו..
QUOTE אני אגיע באזור1 וחצי 2(לא לפספס את TRUE STAR חחח).חחח אור תצחק תצחק אבל אני פעילה בפורום הזה כבר איזה 4 או 5 שנים טובות ועוד לא הייתי במפגש פורום כי לא יכולתי להגיע..
אז עד שאני יכולה זה ממש מבאס לא לראות חצי מכם.. =/
ואגב, השם ליה :]
אני לא יגיע ב12 איןןןןןןןןן מצב!!!
ב2 אני יהיה שמה..
נו באמת למה שיניתםםםם
QUOTE (True_Star @ 05/07/2007) ואם יש כאלו שלא יכולים ב2 אז??
יש לי חיים.. אני חייבת לזוז ב2 וחצי משם
מי שיכול שיבוא ב12 ומי שלא שיבוא ב2.. אתם כבר תפגשו..
QUOTE אני אגיע באזור1 וחצי 2(לא לפספס את TRUE STAR חחח).חחח אור תצחק תצחק אבל אני פעילה בפורום הזה כבר איזה 4 או 5 שנים טובות ועוד לא הייתי במפגש פורום כי לא יכולתי להגיע..
אז עד שאני יכולה זה ממש מבאס לא לראות חצי מכם.. =/
ואגב, השם ליה :]
פסדר אני יגיע מוקדם בשביל ליה :]
כל הזמן אני חושב על ליה 😉
אני וליאורה נהיה שם ב-3 וחצי😊
אתםם מעצבניים
כל אחד אומר אני יהיה בשעה X ואני יהיה בשעה Y.. ראבק תפגשו לבד בשעות שנוח לכם בשביל מה צריך מפגש.
אתם מוציאים את החשק. בסוף נפגש בזוגות.
אם אתם יכולים להגיע יותר מוקדם מ-2 מה הבעיה?
גם ככה עד שכולם מגיעים ומתארגנים זה לוקח עד 2 וחצי
כל המפגשים התכנסו בין 12 וחצי לאחת אז למה שזה יהיה שונה?
יש אנשים שצריכים ללכת מוקדם
אז למה לא להתחשב?
טיפה אכפתיות לא מזיקה לאף אחד!
תתחשבו קצת!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*