מיכלי את הולכתתתתתתתתת?
נחמדדדדדד 😊
אמממ אולי לא יודע,יש מצב,נראה מה יהיה עד אז חחחח
ברו'ש חבל תחשבי על זה😢
אלעד תחשוב על זה...
ניר תבוא מאמי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (Nir_1988 @ 25/06/2007) מיכלי את הולכתתתתתתתתת?
נחמדדדדדד 😊
אמממ אולי לא יודע,יש מצב,נראה מה יהיה עד אז חחחח
כן ,לקחתי אומץ ואמרתי שאני יבוא
למרות שאני שיא הביישנות שיש בבנאדם!!
ואיי ואיזה מזל תראו חחח
אבא שלי התקשר היום ועושה לי את מתחילה לעבוד מ-1.7 עד ל-8.7
חחחח רואים רואים מזל משמיים 😛
לבנתיים אני באה , ונירו'ש אולי תבוא איתי ואז אני אסע דרך
ירושלים במקום אריאל , אפילו שדרך ירושלים זה יותר יקר
רק בשבילך , אז תבואא!!!!!!!!!
😁
וברו'ש מתוקה מזה השטיות האלה לא לבוא כי עשית הסכם עם משהו'
או שאת או שהוא , הוא לא רוצה שלא יבוא
אני רוצה לראות אותך במפגש הזה!!!!!!!
ובשבילך אני יבוא גם בחצאיית אוקי ????????
תתיזהרי ממני !!!
מי שעשית איתו את ההסכם , שלא יבוא הוא
ודוגרי לא אכפת לי מזה , או שהוא רוצה להחסף ?
מזה השטיות האלה??????
זה אנחנו ילדי הפורום.... למה שלא ניפגש כולם ??
לכל אחד יש זכות!! ואף אחד לא יחליט לאחר!!
בקיצור את באהה ואם לא אני יוציא אותך מהבית בכוח!!!!
אז תשקלי זאת שוב!!!
ובקשר לזה שזה רחוק להרבה
היום בכל חור יש רכבת קורב למקום מגורים
אני לא קשורה למקומות האלה אבל בכל זאת
תופסים רכבת ויורדים בתחנה של עזריאלי 😛
או שהוא רוצה לבוא לישון אצלי יום לפני 😛
ואז יש לטייל בין שני אוטובוסים
החלטה שלכם 😁
מצפה לראות את רובכם
עד שאספתי אומץ לבוא ולהיפגש
אז תנסו לבוא בהמונכם!!!!
תוווווווודה 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁 😁
איזה כבדים נו בואו אני אשעשע אותכם שמה
לא תרגישו לבד
יהיה כייייייייף
אאאלעד וניר על מה בכלל ההתלבטות?
QUOTE (shani_bachar @ 25/06/2007) איזה כבדים נו בואו אני אשעשע אותכם שמה
לא תרגישו לבד
יהיה כייייייייף
אאאלעד וניר על מה בכלל ההתלבטות?
תקראי למעלה...אצלי זאת לא התלבטות...
QUOTE (pelad1 @ 25/06/2007) QUOTE (shani_bachar @ 25/06/2007) איזה כבדים נו בואו אני אשעשע אותכם שמה
לא תרגישו לבד
יהיה כייייייייף
אאאלעד וניר על מה בכלל ההתלבטות?
תקראי למעלה...אצלי זאת לא התלבטות...
איזה כבדים \=
ובר ואושרית בטוח לא באוות ? \=
תפסיקו נו תבואוו אל תהיו כאלה רעיםם
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
איזה סרט של הסכמים עשיתם,
כולה מפגש.
בכל מקרה מי שיבוא יהנה (:
אני לא יכול...מה אתם רצים?
QUOTE (pelad1 @ 25/06/2007) אני לא יכול...מה אתם רצים?
לא רוצה*
QUOTE (shani_bachar @ 25/06/2007) QUOTE (pelad1 @ 25/06/2007) אני לא יכול...מה אתם רצים?
לא רוצה*
אני שמח!
אני ודוברת יכול להיות באות ....
😁