פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי
פורומים פורום צעירים 18 ומטה מה שבראש *-*-* מפגש פורום *-*-*...

*-*-* מפגש פורום *-*-*

✍️ shani_bachar 📅 24/06/2007 23:32 👁️ 8,759 צפיות 💬 545 הודעות
← חזרה לפורום עמוד 4 מתוך 37
QUOTE (נאפי @ 25/06/2007) יאאאאא אלעד למה לא נראה לך שתבוא למפגשים?
אתה בסדרר? רוצים לראות אותךךך

בר כולנו פה חברים טובים אחד של השנייה
תבואיייי😊
את לא תהיי בודדה אני מבטיחה לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ברוש - תלכי...יהיה לך כיף זה בטוח!

ואני לא יבוא כי יש לי פה סיפור עם כמה אנשים...שסתם לא יהיה לי נעים לבוא...וזה סתם יהיה מגעיל...

עדיף ככה...
אלעד אל תדבר שטויות
אני בטוחה שאין מישהו שיתנגד
לזה שתבוא וחוץ מזה אתה חלק מהפורום
אין סיבה בעולם ואין בנאדם שימנע ממך לבוא
תחשוב טוב על הדברים
אתה הרי לא תישאר לנצח אחרי המסך
אנחנו נראה אותך
מקווה מאודד שתבוא אחרי הפיסיקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
נאפי- אני ממש אשתדל! את כ"כ מתוקה.. תודה!
אלעד- גם לי יש משו לא נעים עם איזשהו אדם בפורום, אבל אני לא מתחבאת מאחורי המסך..
יאללה, אתה לא חייב להתייחס לכולם. תהיה איתי- לא איתם. כמו שאני יעשה.. יהיה עם נאפי.. חח ולא יתקרב למי שעושה לי לא נעים. זהו.
QUOTE (נאפי @ 25/06/2007) אלעד אל תדבר שטויות
אני בטוחה שאין מישהו שיתנגד
לזה שתבוא וחוץ מזה אתה חלק מהפורום
אין סיבה בעולם ואין בנאדם שימנע ממך לבוא
תחשוב טוב על הדברים
אתה הרי לא תישאר לנצח אחרי המסך
אנחנו נראה אותך
מקווה מאודד שתבוא אחרי הפיסיקה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
וואו את זרירה בטירוף!

לא אמרתי שמישהו מונע ממני או שמישהו יתנגד...לי לא יהיה הכי כיף לבוא כשאני יודע כמה דברים על כמה אנשים...לא הכל ורוד וזה לא יהיה נעים...
QUOTE (lovey_love @ 25/06/2007) נאפי- אני ממש אשתדל! את כ"כ מתוקה.. תודה!
אלעד- גם לי יש משו לא נעים עם איזשהו אדם בפורום, אבל אני לא מתחבאת מאחורי המסך..
יאללה, אתה לא חייב להתייחס לכולם. תהיה איתי- לא איתם. כמו שאני יעשה.. יהיה עם נאפי.. חח ולא יתקרב למי שעושה לי לא נעים. זהו.

אם דיברת עלי לא בטוח שאני בא חחח

אלא אם זה יהיה ב5 אז בטוח אני גם לא עובד.. אז אני רץ הבייתה מתקלח ובא.
או קיי דיי...אני לא בא וזהו...
QUOTE (love_doctor @ 25/06/2007) QUOTE (lovey_love @ 25/06/2007) נאפי- אני ממש אשתדל! את כ"כ מתוקה.. תודה!
אלעד- גם לי יש משו לא נעים עם איזשהו אדם בפורום, אבל אני לא מתחבאת מאחורי המסך..
יאללה, אתה לא חייב להתייחס לכולם. תהיה איתי- לא איתם. כמו שאני יעשה.. יהיה עם נאפי.. חח ולא יתקרב למי שעושה לי לא נעים. זהו.

אם דיברת עלי לא בטוח שאני בא חחח

אלא אם זה יהיה ב5 אז בטוח אני גם לא עובד.. אז אני רץ הבייתה מתקלח ובא.
אפפעם לא דיברנו אחד על אחד.. איך אני יכולה לדבר עליך? אתה בכלל לא עושה לי לא נעים.. חח
זה מישו אחר..
למה חשבת שזה אתה?
ואלעד- דיי לחרטט.. אתה בא.
טוב, אני לא באה.. סורי.. 😢
פשוט יש פה מישו שיש לנו סוג של אי נעימות, ואחד ממנו צריך לא לבוא..
אז אני ויתרתי. (דיברנו על זה.. אמרתי שאני לא יבוא.. למרות שאני ממש רוצה..)
סורי שאני מבאסת..
גמלי מבאס.. אבל אני חייבת.
(ובעיקר מבאס שאחרי שהשלמתי עם זה שאני באה ולא אכפת לי מה יחשבו, אז פתאום אני לא יכולה לבוא.. אבל לא חשוב..)
קיצר, מצטערת.. 😢
אלעד תבואאא

וברו'שש אוהבת אותך מבטיחה לך שתהניי ונהיה ביחדד😊 את תהניי שובב
אני אומרת מואההההההההה


אורר תבואאאאאאאא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 25/06/2007) אלעד תבואאא

וברו'שש אוהבת אותך מבטיחה לך שתהניי ונהיה ביחדד😊 את תהניי שובב
אני אומרת מואההההההההה


אורר תבואאאאאאאא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני לא יכולה.
אמרתי לו שאני לא יבוא.
יצרתי מציאות כלשהי ביחסים שלי עם אותו אדם ועכשיו אני צריכה להתמודד עם מה שיצרתי.
ואני לא יכולה לבוא למפגש.. כתוצאה מזה.
זה מסובך.. סורי.
QUOTE (נאפי @ 25/06/2007) אלעד תבואאא

וברו'שש אוהבת אותך מבטיחה לך שתהניי ונהיה ביחדד😊 את תהניי שובב
אני אומרת מואההההההההה


אורר תבואאאאאאאא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מצטער אבל זה לא יקרה....:/

ברוש חבל....רציתי שתלכי...
QUOTE (pelad1 @ 25/06/2007) QUOTE (נאפי @ 25/06/2007) אלעד תבואאא

וברו'שש אוהבת אותך מבטיחה לך שתהניי ונהיה ביחדד😊 את תהניי שובב
אני אומרת מואההההההההה


אורר תבואאאאאאאא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
מצטער אבל זה לא יקרה....:/

ברוש חבל....רציתי שתלכי...
כן, ועד שהשלמתי עם זה שאני רוצה ומוכנה ללכת, אני לא יכולה..
אני אסביר לך כבר בהזדמנות.. זה מורכב.
אין סיכוי שמזיזים את התאריך קצת ?

ואלעד למה אתה לא בא? חבלל יש לך אותי ואת בר וכולם חולים עלייך
יאללה תבואו
אולי נלך אחרכך כולם לים? חחחחחחחחחח
איזה באסה שזה בת"א זה רחוק להרבה=\

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך