QUOTE (shani_bachar @ 24/06/2007) QUOTE (--בובית--10 @ 25/06/2007) QUOTE (shelyso @ 24/06/2007) אני מקווה שלא יהיה לי כלום באותו יום,
אם אין שומדבר אז בטוח באה (:
((=
רק זאת קצת הפעם הראשונה
אזז ככה ש.... אני דיי ביישנית
חחח 😁
אייזה מתוווקה ...
אל תדאגי יהיה כיייף
מתביישים בהתחלה כולם ככה
ומי שיגיד לא משקר
אז מה יהיה כיף את תראי 😉
אוו אני לא סתם ביישנית!
ובטח עם הפורום הזה בטוח שהיה כיייף בע"ה!!
((=
אנשיםם תבואוו יהיהה כיףףףףףףףף😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח זה היום של הבגרות בפיזיקה חח בלי קשר
מקווה שאני אוכל
אווו אווווו...
עד לשם?!
להגיע לבד?!?
טיפה רחוק ליי=\\
אני אבדוק אם אני אוכל להגיע...
ואני אודיע לכם.. !
QUOTE (limaori @ 25/06/2007) חחח זה היום של הבגרות בפיזיקה חח בלי קשר
מקווה שאני אוכל
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח איף באסה יש לי באותו יום בגרות בפיזיקה..😢
אני מתביישת😁 ממש..😁
אבל אולי אני אבוא בכלאופן.
חחחחחחחח אלעד חוצפןןן
מה אתה מעתיק את הנאפיי שלייי?!
חחחחחחחחחחחח😉
ברו'שש תבואיייייייייייי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחחחחחח אלעד. למה עשית את זה?! יא'מוזר שלי.. חחח
נאפי- אני מתביישת.. כאילו, פעם שעברה שהלכתי למפגש פורום, זה הסתיים בזה שעזבתי את הפורום יום אחרי.. (כי הם אמרו שאני חרטטנית מטומטמת😢 וזה לא היה נעים לי.. וגם בטח לזה שאני דתיה היה השפעה.. הייתי היחידה שמה עם חצאית..)
אז אני מפחדת שכזה דבר יקרה שוב.. אז נראה לי שאני אולי מעדיפה לא לבוא.
ברררררררר??
נקבל אותך כמו שאת!!..=] למרות כל החסרונות!..(=
חחחח ...
איזה מותק את!..
אני צריכה לחשוב על זה ולהתייעץ עם אלעד..
אני ממש מפחדת שיעשו לי מה שעשו לי בפורום הקודם שהייתי בו..
ממש נפגעתי מהם ואני מפחדת להיפגע ככה שוב..
כי תכלס, אני הכי חולקת פה מה עובר עלי.. וזה ממש פוגע כשפותחים אשכול "שמתם לב איזו חרטטנית יש לנו פה" ואז בהודעה כתוב "הדוסית הזו עם החצאית ג'ינס.. וכו'"
קיצר, אני יחשוב על זה..
QUOTE (lovey_love @ 25/06/2007) אני צריכה לחשוב על זה ולהתייעץ עם אלעד..
אני ממש מפחדת שיעשו לי מה שעשו לי בפורום הקודם שהייתי בו..
ממש נפגעתי מהם ואני מפחדת להיפגע ככה שוב..
כי תכלס, אני הכי חולקת פה מה עובר עלי.. וזה ממש פוגע כשפותחים אשכול "שמתם לב איזו חרטטנית יש לנו פה" ואז בהודעה כתוב "הדוסית הזו עם החצאית ג'ינס.. וכו'"
קיצר, אני יחשוב על זה..
ברררררררררר בחיים לא נעשה דבר כזה
למה מה רע בדתיות?!?!
הן המגעילות...
ועדיין המפגש אני חושבת מוקדם מדיי
יש מצ שאני אבוא :]]
ברר בחיים לא יעשו לך את זה !
ואני יכולה להבטיח לך את זה..
אין פה ילדים כאלה מגעילים שיעשו את זה,
אל תדאגי !
ותבואי למפגש.. בטוחה שיהיה כיף !