נראה לי שאני באה ,אין לי כלום באותו יום
הבעייה שאני לא מכירה את ת"א .
ליאורי בואי ניסע ביחד ואפשר לצרף את ברייייייי בקיצר כל מי שמאזור יצטרף .
אל תרשמו אותי גיליתי עכשיו שכנראה אני נוסעת לשבוע לאילת עם המשפחוחוה 😢 נראה מה נסגר עם המשפחה אני הודיע לכם
QUOTE (oshritsa @ 25/06/2007) נראה לי שאני באה ,אין לי כלום באותו יום
הבעייה שאני לא מכירה את ת"א .
ליאורי בואי ניסע ביחד ואפשר לצרף את ברייייייי בקיצר כל מי שמאזור יצטרף .
אל תרשמו אותי גיליתי עכשיו שכנראה אני נוסעת לשבוע לאילת עם המשפחוחוה 😢 נראה מה נסגר עם המשפחה אני הודיע לכם
מאמי התחנת רכבת זה בדיוק בקניון ת"א השלום
אם אני לא טועה אז ישר משם נכנסים לקניון
ככה שאין בעיה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
בר תגידי את בסדר? אם ככה
הם התנהגו הם מגעיליםםםםםםםםםםםםםםםם
מזה השטויות האלה?!!?ץ משנה אם
את לובשת חצאית או ג'ינס
כל אחד שיחייה את חייו לפי מנהגיו
איך זה עיצבן אותי אני לא אוהבת אנשים כאלה
תבואי בדוקקקקקקק אף אחד לא יגיד לך דבר כזה
כולנו פה אוהבים אותך ולא משנה מה את
את בת אדם כמוני וכמו כל אחד פה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (נאפי @ 25/06/2007) חחחחחחחח אלעד חוצפןןן
מה אתה מעתיק את הנאפיי שלייי?!
חחחחחחחחחחחח😉
ברו'שש תבואיייייייייייי
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחחח 😁
זה לא יקרה יותר..😊
אמממ ו..ברוש, כמו שאמרתי לך, תלכי אין לך מה להפסיד...
תוסיפו גם את ליאורה 😊 😊
ותום לא בארץ 😢
אושרית זה לא בעייה
שני את מנהריה לא? אפשר ברכבת להפגש
אבל עדיין התאריך לא טוב לי חחח
אלעד אתה בא נכון?!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לא ניראה לי שאני יבוא יש לי משהו חשוב חודש הבא חיכתי לזה מלא זמן!
QUOTE (נאפי @ 25/06/2007) אלעד אתה בא נכון?!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יש לי בגרות בפיסיקה..(מבחן חלק אחד...לא יודע כמה זמן הפסקה של חצי שעה...ואחר כל עוד חלק)
לא חושב שזה יהיה אפשרי...ובכלל לא נראה לי שאני אבוא למפגשי פורום...
אלעד מאמי,
הפעם יש לך תירוץ טוב.. אבל לפעמים אחרות אין..
אתה לא יכול להצהיר בלי סיבה שאתה לא בא למפגשים. פשוט לא.
וחבר'ה.. אני יחשוב על זה..
יש מצב שאני יבוא..
(פשוט אם אלעד לא בא, אני בטח ירגיש בודדה..
כי לכולם פה יש את החבר הכי טוב שלו מהפורום..
ואלעד לא בא..)
יאאאאא אלעד למה לא נראה לך שתבוא למפגשים?
אתה בסדרר? רוצים לראות אותךךך
בר כולנו פה חברים טובים אחד של השנייה
תבואיייי😊
את לא תהיי בודדה אני מבטיחה לך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
טוב, אני ממש אשתדל אז להגיע..
ומקווה לא לתפוס רגליים קרות בדרך.. חח
לאאאא ברר מהיום אנחנו חברות הכי טובות😉
תבואיי אל תהיי רעה
הוספתי אותךך😊
אני סומכת עלייך שתבואי אל תאכזבי😉
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*