QUOTE (מזי__ @ 29/05/2007) של שקרנים וצבועים.
את זה אני תמיד אמרתי כפרה על מזי 😊
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 30/05/2007) QUOTE (מזי__ @ 29/05/2007) של שקרנים וצבועים.
את זה אני תמיד אמרתי כפרה על מזי 😊
שיר זה מה שאת חושבת על האנשים פה?
אז אין לי מה לומר לך
זאת ההחלטה שלך...
QUOTE (pelad1 @ 30/05/2007) לדבר...הוא רושם זין זין זין והחמישי מגיב לו כוס כוס כוס ואז אמא באה ויצא לנו כוס עמק...
אז אתם מבינים מה קורה לבן אדם שקם ב12 בבוקר הלך לעשות מבחן בגרות בשעה 6 בערב...חזר ב8...נסע לחבר להביא חוברת לדוגמא לעבודה שהוא צריך להגיש ביום שישי הקרוב שהיא בגרות ל5 יחידות רובוטיקה...הלך לחבר אידיוט שלו לשמוע נאום שהוא מכין מחר לבחירות...הגיע הביתה וישב עד עכשיו על הפרוייקט והשעה עכשיו היא 2:06 דק' אחרי חצות??מבינים?
טוב אולי נכתוב עוד קצת...בלה בלה...בלו בלו...מוש מוש השור...קוש קוש...אאאאאקה קה קה...מי חמוד של אמא?אה? בונבון...אאאאקו קו ...אאא קו קו קו....ברום ברום....
בואנה מה אתה טמבל? חחחחחחחח
טוב רציני האשכול הזה נהיה כבר בלי טעם..
זה התחיל מבדיחה מפגרת של חברה שלי
שלמען האמת תמיד עושה לי פאדיחות מהמתמש.
וזה גרם לצרות פה באתר
זה באמת לא היה הכוונה..
אז לצורך ההבהרה..
מורן אני מקווה שאת מבינה איך לקחת את הדברים
כי אף אחד ממי שצידד במזי..לא בא פה כנגדך..
העלתה בעיה שכנראה יש באתר...
וליאורי?
למה היא עוד באתר?
תקשיבי מה כבר היא אמרה? את דעתה..אולי יש לשנות את זה?
אני בטוחה שכל אחד ממי שהגיב או אפילו קרא..ישקול עכשיו לפני שוהא סתם י\זרוק ממחמאות
לאנשים..ש..מה לעושת חח לפעמים לא עליהם..
זה לא שהיא שונאת פה את כולם
והיא מכריחה את עצמה לבוא..
בסך הכל..האנשים פה מתוקים אחד אחד..יפי נפש חח
ובאתר לרוב יש תכנים שכיף להתסכל ולהגיב..
אז אל תהפכו את זה לריב...
ואני באמת..מצטערת על מה שחברה שלי [שירקה_הנסיכה] עשתה
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הלשנתי..
אבל תלונות רק אליה😁
ושוב..לסיום
זאת לא אני בתמונה!!
זו באמת לא אני
חח שיר לא אמרתי את זה
גם לא התכוונתי
אבל חבל לי שהיא חושבת ככה
כי אם היא חושבת שכולן פה צבועות
אז למה לה להיות עם אנשים שהם צבועים
כי בסופו של דבר
כולם מגיבים לתמונות
ולכולם מגיבים תמונות מפרגנות...
אני באתר כי יש בו תכנים מעניינים ואני מעבירה בו את זמני הפנוי, תאמיני לי שעם החברות שלי אני שומרת על קשר גם [ובעיקר] מחוץ לאתר הזה.
ולמי שאמרה משהו על להגיד יפה כי זה לא יפה להגיד מכוערת, כנראה לא קראת פה הכל...[חחח גפ אני לא הייתי קוראת 5 ע"מ של אנשים עם ראש בקיר...] כתוב שם על אלה שמגזימים "שאפת עלל, כפרעע אני עלייך יכוסע, לכי דגמני" [ועוד חחח] ומוציאים מפרופורציה באופן מוגזם...
עריכה:
ת'כלס התגובה שלך כ"כ רדודה, שלא ידעתי אם לענות, אבל החלטתי שכן...בטח היית עייף מאוד, אה?
אז רציתי לומר שאם נראה לך שאני שלילית זה כנראה כי אני ריאליסטית ולא מלקקת לכל דבר שקיים... מה לעשות? החיים לא "ורודים ומושי מושלמים". ואף אחד לא הכריח אותך לקרוא תגובות שלי.
אם גם אתה היית אמיתי, לא היית "מתאפק" מלומר לי ואומר את זה פה.
מלבד זאת, עובדה שזו לא רק אני, פשוט רק לי יש ביצים לומר דברים כאלה כדי לשפר מה שלא נוח לי...
😊
הרי אף אחת באמת לא תשכנע את שנייה בדעות שלה נכון?
זו גםלא המטרה..
המטרה היא לשנות..
עלתה פה בעיה..
איך מתמודדים איתה?
QUOTE (מזי__ @ 30/05/2007) אני באתר כי יש בו תכנים מעניינים ואני מעבירה בו את זמני הפנוי, תאמיני לי שעם החברות שלי אני שומרת על קשר גם [ובעיקר] מחוץ לאתר הזה.
ולמי שאמרה משהו על להגיד יפה כי זה לא יפה להגיד מכוערת, כנראה לא קראת פה הכל...[חחח גפ אני לא הייתי קוראת 5 ע"מ של אנשים עם ראש בקיר...] כתוב שם על אלה שמגזימים "שאפת עלל, כפרעע אני עלייך יכוסע, לכי דגמני" [ועוד חחח] ומוציאים מפרופורציה באופן מוגזם...
עריכה:
ת'כלס התגובה שלך כ"כ רדודה, שלא ידעתי אם לענות, אבל החלטתי שכן...בטח היית עייף מאוד, אה?
אז רציתי לומר שאם נראה לך שאני שלילית זה כנראה כי אני ריאליסטית ולא מלקקת לכל דבר שקיים... מה לעשות? החיים לא "ורודים ומושי מושלמים". ואף אחד לא הכריח אותך לקרוא תגובות שלי.
אם גם אתה היית אמיתי, לא היית "מתאפק" מלומר לי ואומר את זה פה.
מלבד זאת, עובדה שזו לא רק אני, פשוט רק לי יש ביצים לומר דברים כאלה כדי לשפר מה שלא נוח לי...
😊
מותק, המשפט האחרון שלך גמר אותי והייתי חייבת להגיב לזה..
בקשר לזה הכוונה - "פשוט רק לי יש ביצים לומר דברים כאלה"
ביצים? אין לך, אותם יש רק לבנים, למייטב ידיעתך..! [לזה התכוונת?!]
אף פעם לא הבנתי בת שאומרת ת'משפט הזה.. ["פשוט רק לי יש ביצים לומר דברים כאלה"]
^^
נו כאילו היא התכוונה שרק לה יש את האומץ לדבר על זה ולפתוח על זה נושא :/
QUOTE (True_Star @ 30/05/2007) ^^
נו כאילו היא התכוונה שרק לה יש את האומץ לדבר על זה ולפתוח על זה נושא :/
אפשר להגיד זאת אחרת
אני חושבת שטחנו את הנושא
אפשר לנעול את זה?!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*