של שקרנים וצבועים.
לדוג' בתמונות- אנשים מעלים תמונות שאינלי מושג מאיפה הקריצו אותן וישר כולם "כוסיתת, מהממת, דוגמנית" אחים שלי, יש גבול...
אפשר לומר מחמאות קצת יותר ריאליסטיות...בייחוד אם אתם לא מכירים ת'בן אדם.
[סתם דוג'- האשכול של שירי].
מה עוד?
סתם הודעות שאנשים שולחים וישר כולם "אתם צודקים" ובלה בלה....ות'כלס? מה-זה לא.
אל תמחקו ת'אשכול הזה, אל תעלימו את מי שמעז לומר משהו נגדכם.
אני רוצה רק לראות שמישהו יגיד שזה לא נכון...זה יהיה מעניין 😊
בברכת יום נעים ו"יש! עברנו ת'בגרות במתמטיקה", מזי.
את יודעת מה אני חושבת?
בלי להעליב אותך?
שפשוט לא טוב לך עם עצמך .
מה הקטע של "שקרנים וצבועים"?
את מחליטה בשבילנו מה להגיד?
אם מישהו אומר מילה שלא תואמת את הדעה שלך נחשב שקרן? או צבוע?
את יודעת לכולנו יש טעם שונה..
ואם אני חושבת שאת יפה? ואחרים חושבים שלא?
את מי זה עושה שקרן? אותי או אותם?
ואם אנשים מסכימים אחד עם דעת השני,
זה הוך אותם לחסרי דעה משלהם?
אוח, זה פשוט חסר פואנטה.
מזי אני באמת שלא מבינה אותך..
למה פתחת את האשכול הזה ?
הרי אם כל כך לא טוב לך .. יכולת פשוט ללכת .
לפעמים הגדולה של האדם מסתתרת בשתיקה ,
כשהוא פותח ת'פה - רק רואים כמה שרע לו .
ובאמת שאני מדברת פה בלי עצבים..
לא כועסת, פשוט מנסה להבין אותך.
לא התכוונתי להגיד מכוער או יפה. התכוונתי להגיד "דוגמניייייית, כוסית עללל, שאפה" על מישהי ששווה שקל וחצי וזה ברור.
אני יודעת בדיוק מה אני שווה ולא צריכה דעות של אנשים פה, כי אי אפשר להאמין.
אם את לא יודעת על מה מדובר, תני קפיצה לפורום תמונות.
אגב, ממש נחמד לי עם עצמי, ברוך השם 😊.
ולמה שאני אלך אם לא טוב לי? אני אנסה לשפר, אני לא ארים סתם ככה ידיים.
אם את מוותרת כל פעם שלא טוב לך, תנסי את הגישה הזו ותראי שיהיה לך טוב!
ניסית להבין? הסברתי לך.
נו פתחתי ת'פה והראיתי לכולם שרע באתר הזה, מה ניסית לומר בזה?
זה בדיוק מה שעשיתי..
טוב, דיי לחפור, יום נאה 😊
מזי.
באיזשהו מקום מסכים איתך, אבל גם לא מסכים איתך.
אנשים לפעמים מפרסמים תמונות בשביל קצת העלאת המורל,
העלאת הביטחון וההרגשה הפנימית האישית שלהם.
וכן, לפעמים תגובות כמו "כוסית" ו"שאפת על" עוזרים מאוד.
משפט חכם שאמרו פעם:
"סייג לחוכמה- שתיקה".
רע באתר הזה ?
למי? לך?
אז לכולם רע כי לך רע ?
ואם בעיניי הן שאפות על.. כוסיות..
ושוות קצת יותר מחצי שקל ..
מה כל כך מפריעות לך המחמאות?
לא מסכימה עם זה ? זכותך.
אבל מה עם אלה שמאמינים במה שהם אומרים?
אם היא מכוערת לדעת,
תעשי את השיקולים .. להגיב או לא להגיב ולומר את דעתך ..
מה כל כך כואב לך שמפרגנים לאנשים אחרים?
למה פירגון חייב להתקשר עם צביעות?
זה שאת יודעת מה את שווה כל הכבוד לך,
אבל מי עושה אותך שופטת אם אנשים שווים חצי שקל או מיליון דולר?
סלחי לי בייבי,
נסחפת לגמריי .
כנראה שאחרי הכל לא כל כך נחמד לך .
יום מעוולה גם לך מאמי (:
האמת אני חושבת כמוך,
יש גבול בין ללא לפגוע ולהיות נחמד לאשכרה צביעות.
אבל כמו שאומרים,מי שיפתח ת'פה ישר הוא מניאק,
הוא בעצמו מכוער ממורמר, וכולם יוצאים עליו.
או בשתי מילים דמוקרטיה בתחת. הרי אין פה להביע את דעתך על משו,
כי אחרי זה כולם פותחים את הפה עלייך .
אני מתערבת איתכםשתוך יום האשכול ננעל. :|
את לא קוראת את מה שאני כותבת טוב, תעברי על זה שוב- רע בעיניי.
אני כותבת את זה ואת לוקחת את זה לאן שנוח לך.
ממש לא כואב לי, אם זה נכון, את שוב קוראת לא טוב.
ובאמת לא נחמד לי! מה לא הבנת ממה שכתבתי?!
תעשו טובה.. למה שלא יהיה לה טוב עם עצמה ?
אני מאמינה שמזי יודעת בדיוק מה היא שווה וכמה היא צריכה להעריך את עצמה!
יש בדברייה דברים נכונים
ללכת ולכתוב "יפייפיה " כשהבחורה ממש לא , וואלה - חבל לשקר בפנים...
האמתי שהשנה למדנו יהדות.. ובדיוק על זה למדנו סוגייה
יש דבר כזה שנקרא אמת ויש דבר שנקרא שלום
אם את רוצה שלום עם הבן אדם - את יכולה לשקר לו העיקר שתהיי איתו בשלום
או שתלכי ותגידו לו את האמת ויכול להווצר מצב שתריבו .
אני אישית הייתי מעדיפה לקבל ביקורת אמיתית
ולא רק "כוסית "
כי אני ממש לא , וכשאני יודעת שאני לא - ואנשים באים ואומרים לי שאני כן
הם משקרים לי בפנים .
תכלס, ביקורת בונה חברים
לא לקחת ללב
ובגלל זה אני לא מעלה תמונות לאתר 😊
אולי התכוונת למשהו אחד וכתבת אחר ..
כי ממה שאני מבינה את כתבת פה .. "התכוונתי להגיד "דוגמניייייית, כוסית עללל, שאפה" על מישהי ששווה שקל וחצי וזה ברור."
וזה ברור? ברור למי?
זו את שמחליטה שכולם צבועים? ושקרנים?
כי מישהי לא יפה בעינייך ובעיניי אחרים כן?
היופי הוא בעיניי המתבונן מזי ..
חח טוב , כנסי לאשכול שפתחו לשירי..
ברור שמישהי היא לא "שאפת עלללל", זה בדיוק מה שאמרתי, לא על מישהי שאומרים "יפה" אלא על אלה שהולכים רחוק, ותאמיני לי שזה ברור...
היית רוצה להעלות תמונה , שאנשים יחשבו שהיא נחמדה ויגידו לך שהיא בעצם מדהימה?
זה מבנה מציאות מעוותת.
חח מזי ראסמי עד עכשיו הייתי אומרת לך שאת טועה
אבל אחרי שראיתי תאשכול ששיראלה כביכול העלתה תמונה שלה
ונאפי הגיבה לה ישר "אייזה מקסימה איזה יפה" לא יודעת מה היא כתבה
אמרתי אלוהים כאילו ראסמי למה להגיד דבר שלא נכון
כי אני כלבה אם היא באמת חושבת את זה........
עריכה: וגם אם זאת שירי באמת או שלא.......מצטערת להגיד אבל התמונה מזעזעת
אבל ראסמי שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה.....
תעלה תמונות לא תעלה החלטה שלכן...התגובות כבר החלטה שלנו..
QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 29/05/2007) את יודעת מה אני חושבת?
בלי להעליב אותך?
שפשוט לא טוב לך עם עצמך .
מה הקטע של "שקרנים וצבועים"?
את מחליטה בשבילנו מה להגיד?
אם מישהו אומר מילה שלא תואמת את הדעה שלך נחשב שקרן? או צבוע?
את יודעת לכולנו יש טעם שונה..
ואם אני חושבת שאת יפה? ואחרים חושבים שלא?
את מי זה עושה שקרן? אותי או אותם?
ואם אנשים מסכימים אחד עם דעת השני,
זה הוך אותם לחסרי דעה משלהם?
אוח, זה פשוט חסר פואנטה.
מזי אני באמת שלא מבינה אותך..
למה פתחת את האשכול הזה ?
הרי אם כל כך לא טוב לך .. יכולת פשוט ללכת .
לפעמים הגדולה של האדם מסתתרת בשתיקה ,
כשהוא פותח ת'פה - רק רואים כמה שרע לו .
ובאמת שאני מדברת פה בלי עצבים..
לא כועסת, פשוט מנסה להבין אותך.
מסכימה..
ובאמת!!
QUOTE (י-ע-ל @ 29/05/2007) חח מזי ראסמי עד עכשיו הייתי אומרת לך שאת טועה
אבל אחרי שראיתי תאשכול ששיראלה כביכול העלתה תמונה שלה
ונאפי הגיבה לה ישר "אייזה מקסימה איזה יפה" לא יודעת מה היא כתבה
אמרתי אלוהים כאילו ראסמי למה להגיד דבר שלא נכון
כי אני כלבה אם היא באמת חושבת את זה........
עריכה: וגם אם זאת שירי באמת או שלא.......מצטערת להגיד אבל התמונה מזעזעת
אבל ראסמי שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה.....
תעלה תמונות לא תעלה החלטה שלכן...התגובות כבר החלטה שלנו..
זאת לא שירי חחחח
אני בכלל הבנתי שנאפי אמרה ששירי.. בתמונה האמיתית היא יפה מקסימה וכו'..
אולי לא הבנתי נכון אבל הייתה פה אי הבנה ..
ואת יודעת מה הכי מצחיק מזי ?
שאחרי הקטעים האלה כל השדים יוצאים מהקבר..
ומתחילים להגיד עד כמה שכולנו צבועים ושקרנים.. (ואני באמת שלא ציניית .. ואני לא מפנה את הדיבור אלייך ספציפית)..
וכל השדים האלה ידעו להגיד יפה מאוד עד לפני כמה ימים איך האתר מפרגן ותומך ועוזר.. ואיך הוא כמו בית שני בשבילו ..
ואולי קרה מקרה שנאפי עם כל הלב הרחב שלה רצתה לעודד..
לתמוך..
לא ללגלג..
זה לא בא מצביעות, ותיהיי בטוחה שהיא לא תמיד משקרת ...
ולא כולנו צבועים ושקרנים..
אני אישית יכולה להגיד לך שאני משתדלת כמעט תמיד להגיד את האמת.
ואיפה אני יודעת שתיווצר מריבה,
אני פשוט לא מגיבה וזה הכל .
ויעל צודקת.. שכל אחת תעלה את התמונות שלה כמה שהיא רוצה..
התגובות עלינו ..
אני חושבת שיש משהו במה שמזי כתבה, כאילו בואו נהיה מציאותיים יש פה אחלה אנשים והכל אבל לא כולם נראים הכי טוב בעולם וסבבה אין לי בעיה עם זה ולפעמים באמת יש תגובות קצת מוגזמות לגבי המראה שלהם זה נכון אבל שכל אחד יכתוב מה שבא לו ואם מישהו מרגיש צורך לכתוב משהו שהוא לא חושב שהוא נכון כל כך זה עיניין שלו.