פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

איזה אתר..

✍️ מזי__ 📅 29/05/2007 18:52 👁️ 2,358 צפיות 💬 124 הודעות 🔒 נעול
← חזרה לפורום עמוד 3 מתוך 9
QUOTE אני חושבת שיש משהו במה שמזי כתבה, כאילו בואו נהיה מציאותיים יש פה אחלה אנשים והכל אבל לא כולם נראים הכי טוב בעולם וסבבה אין לי בעיה עם זה ולפעמים באמת יש תגובות קצת מוגזמות לגבי המראה שלהם זה נכון אבל שכל אחד יכתוב מה שבא לו ואם מישהו מרגיש צורך לכתוב משהו שהוא לא חושב שהוא נכון כל כך זה עיניין שלו.

אני עם אור . .
QUOTE (limaori @ 29/05/2007) נאפי אומרת תאמת
לא חושבת שהיא שקרה לנו פעם
גם היא מדברת מנקודת מבט של הכרות
אם אני מכירה מישהו ואני מכירה את האופי והוא מקסים בעייני לא אכפת לי איך הוא נראה
שופטת יותר ע"פי האופי!!!
הן לא מכירות, וכמו שכבר אמרתי, זה לא קשור ספציפית למורן.
והיא יודעת טוב מאוד שאני אוהבת אותה, היא בן אדם טוב..😊
וברור שאופי שווה יותר, אני מסכימה איתך לאללה.

ודיי, לא מדברים לא נאפי יותר.

והודיה- מה קשור?!
אם כל פעם שמשהו היה לא טוב הייתי מרימה ידיים, אז לא הייתי מצליחה בכלום.
וברוך השם, אני מצליחה.
זה בדיוק כמו שאני אומר לך עכשיו- לא נאה לך שלא נאה לי? טוב אז קחי את הרגליים. נשמע מעט מטופש, נכון?
ולקחת את זה מה-זה קשה, תנשמי נשמה...
QUOTE (מזי__ @ 29/05/2007) והודיה- מה קשור?!
אם כל פעם שמשהו היה לא טוב הייתי מרימה ידיים, אז לא הייתי מצליחה בכלום.
וברוך השם, אני מצליחה.
זה בדיוק כמו שאני אומר לך עכשיו- לא נאה לך שלא נאה לי? טוב אז קחי את הרגליים. נשמע מעט מטופש, נכון?
ולקחת את זה מה-זה קשה, תנשמי נשמה...
וואלה?
ת'משפט "לא נאה לך שלא נאה לי? טוב אז קחי את הרגליים. נשמע מעט מטופש, נכון?"
לא לקחתי קשה, בכלל לא
וגם לא את מה שכתבת כאן בכלליות
את יודעת מזה להיות 'ישיר'?!
הייתי ישירה איתך
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 29/05/2007) אני חושבת שיש משהו במה שמזי כתבה, כאילו בואו נהיה מציאותיים יש פה אחלה אנשים והכל אבל לא כולם נראים הכי טוב בעולם וסבבה אין לי בעיה עם זה ולפעמים באמת יש תגובות קצת מוגזמות לגבי המראה שלהם זה נכון אבל שכל אחד יכתוב מה שבא לו ואם מישהו מרגיש צורך לכתוב משהו שהוא לא חושב שהוא נכון כל כך זה עיניין שלו.
אני מסכימה לגמרי עם אור..

ראיתי את האשכול של שירי, וראיתי את התמונה ולא הגבתי..
כי מה לעשות התמונה ששמו שהיא "כביכול" שלה מצטערת אבל לא יפה =\\

וכל אלה שכתבו שהיא יפה, מצטערת להגיד לכן אבל מזי בהחלט צודקת!!
ואני לא הרבה זמן בפורום הזה אבל הגיע הזמן שיגידו את האמת בפרצוץ..
ומה לעשות האמת כואבת..

יש פה מלא מלא מלא בנוות יפות, מהממות פשוט, וגם כאלה שהן לא ממש יפות אבל נחמדות ועם אופי משגגגגגגגגע!
וכאלה שכותבים להן שהם פצצות, כוסיות על וכדומה ממש צבועות..
אני לא אומרת שלכולנו יש את אותו הדעה, כי זה ממש לא נכון הרי ברור שקבוצה לא תוכל להצביע כולם אותו הדבר אבל לא דברים שהם ממש לא נכונים זה לא נראה לי טוב.. בשבילי זה שקר..

נכון שילדה שאין לה ממש ביטחון עצמי, מפרסמת את התמונה שלה היא מצפה לעידוד ולא ללעג
אבל ההרגשה הזאת של השקר עושה רע =\\ [לי לפחות]

אז תחשבו דקה לפני שאתם כותבים משהו שהוא לא נכוון, אולי פשוט עדיף לא לכתוב?! 😕
חחחחחחחחחחחחחחחח איזה בלאגן נהיה פה,
משהו פחד חחחחחח 😊
QUOTE (Or_S @ 29/05/2007) חחחחחחחחחחחחחחחח איזה בלאגן נהיה פה,
משהו פחד חחחחחח 😊
את צודקת נעשה פה בלאגן..!! ג ד ו ל !

אומנם נעשה בלאגן אבל בלאגן בגלל האמת!!
ומתישהו זה היה צריך לקרות!
כי אני בטוחה שכל אחד שמר את הדעות שלו בשביל עצמו..
ויש כאלו שלא יכלו לשמור את זה עוד כמו מזי >> מעריצה אותך ת'אמת אם לא היית כותבת ת'אמת ראשונה לא נראה לי שהייתי כותבת על מה שאני חושבת [אני מפחדת לפגוע באנשים]

והנה אחת דיברה, ופתאום כל אלה שמרגישים כמוה מדברים גם הם!
צריך להתמודד אם האמת גם אם היא קשה..
כי מה שלא הורג אותך >> מכשל אותך!
מזי מסכימה איתך בכל מילה
ובגלל זה שלחתי לך אאת זה..
זה באמת רק מוכיח
איך סתם אומרים לאנשים פה שהם יפים
במקרה זאת לא אני..
חח פייו
אבל באמת..מזי את צודקת
מי שרוצה לראות
שיכנס לאשכול שלי
פתחתי בפורום תמונות קוראים לזה אני😊

ואני מדגישה
זו ל-א אני!!!!!!!!!!
חח פתאום איזה אחת קופצת זאת אני בתמונה חחחחחחחחחחחחח
הודיה רציני הוצאת את זה מכל פרוצפרציה

מזי הביעה את דעתה
[רוב] החברים באתר
הסכימו איתה
את לא מסכימה בדיוק כמו שאת אומרת לכולם יש דעות מנוגדות
סבבה
תביעי את דעתך בדרך יפה..
את לא חייבת להיכנס למזי
את כאילו סוטרת את עצמך
כועסת על מזי שלכל בני האדם יש דעות מנוגדות ולא חייבות להיות זהות
וכועסת על דעתה של מזי!!!
חחחחחח שירי בשבילך -
זאת לא שירי ! חחחחח

😉
אל תשקרו! זאת שירי, מה לעשות? היא קופה!
😛

ואני לא חושבת שנעשה בלאגן, אנחנו דווקא מדברים שיחה מתורבתת [אם כי במציאות כבר הייתי מפרקת לשירי ת'פרצוף כי היא מכוערת..], זה לא בעיה שלנו שיש פה כמה תת רמה 😊
אמרו פה משהו על אנשים לא משקרים פה נדמה לי!

ואני יגיד ככה: WAKE UP PLEASE

א-נ-ש-י-ם מ-ש-ק-ר-י-ם כן תאמינו או לא גם עם זה או זאת הבן אדם שנראה לכם הכי טוב לב בעולם...פליייייזזזזז תעשו לי טובה אתם כאלה תמימים לפעמים...המציאות אכזרית אין מה לעשות
ושוב תצאו מהבועה שלכם ומ-ה-ר!

ואני עונה כי זה ממש עיצבן אותי ואני בדרך כלל לא מתערבת!אבל זה מוגזם!!@

ומצטערת שההודעה האחרונה באשכול צריכה להיות שלילית
אבל הייתי חייבת סליחה...

QUOTE (י-ע-ל @ 29/05/2007) חח מזי ראסמי עד עכשיו הייתי אומרת לך שאת טועה
אבל אחרי שראיתי תאשכול ששיראלה כביכול העלתה תמונה שלה
ונאפי הגיבה לה ישר "אייזה מקסימה איזה יפה" לא יודעת מה היא כתבה
אמרתי אלוהים כאילו ראסמי למה להגיד דבר שלא נכון
כי אני כלבה אם היא באמת חושבת את זה........

עריכה: וגם אם זאת שירי באמת או שלא.......מצטערת להגיד אבל התמונה מזעזעת

אבל ראסמי שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה.....
תעלה תמונות לא תעלה החלטה שלכן...התגובות כבר החלטה שלנו..
יעל מצטערת להגיד לך
כן אני חושבת שאותה ילדה יפה
אין בנאדם שהוא לא יפה
תסתכלי למישהו בעיניים ותיראי כמה הוא מדהים
להיות לילדה מדהימה זה לא רק
בגלל שיער יפה או עיניים יפות
או גוף מעלף
זה בגלל הנפש
והיא ילדה מדהימההה וכן היא מקסימה
גם זאת שבתמונה שלא באמת היא וגם
מי שהיא באמת!
זאת דעתי ואת יכולה לחשוב מה שאת רוצה!
בחיים לא אמרתי דבר סתם לאנשים!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ליאור ודניאל תודה יפות שלי אוהבת אותכן מאודדד
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
באמת נכון לכל דבר יש גבול...
אבל לא נראה לי כיף שמפרסמים תגובה רואים מישהו רושם
מכועת...
מי שלא אוהב את המראה שלא יגיב הכי טוב 😊
jjuhj
🔒 נושא זה נעול ולא ניתן להגיב בו

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך