QUOTE (דניאלוש_הבובה @ 29/05/2007)
QUOTE אני בכלל הבנתי שנאפי אמרה ששירי.. בתמונה האמיתית היא יפה מקסימה וכו'..
אולי לא הבנתי נכון אבל הייתה פה אי הבנה ..
הייתה.
QUOTE וכל השדים האלה ידעו להגיד יפה מאוד עד לפני כמה ימים איך האתר מפרגן ותומך ועוזר.. ואיך הוא כמו בית שני בשבילו ..
אני לא זוכרת שאני שדה, ואני גם לא זוכרת שאמרתי את הדבר הזה, בשבילי האתר הוא דרך להעביר ת'זמן, כמובןןןןןן שהכרתי פה אנשים נפלאים שהם עומדים בזכות עצמם והקשר ביננו לא מתייחס לאתר.
QUOTE
ואולי קרה מקרה שנאפי עם כל הלב הרחב שלה רצתה לעודד..
לתמוך..
לא ללגלג..
זה לא בא מצביעות, ותיהיי בטוחה שהיא לא תמיד משקרת ...
ולא כולנו צבועים ושקרנים..
חס וחליללה, היא יודעת שאני אוהבת אותה, סתם זה מעצבן שמשקרים. וברור שהיא לא תמיד משקרת, כי כן יש פה גם ילדים יפים, אבל הרבה פה כן משקרים.
QUOTE אני אישית יכולה להגיד לך שאני משתדלת כמעט תמיד להגיד את האמת.
ואיפה אני יודעת שתיווצר מריבה,
אני פשוט לא מגיבה וזה הכל .
נו, זו את.
חחח אני בכלל לא הבנת מה קרה חחחח
קודם כל מזי
איך את הגבת?
ואיך יכולה להיות ביקורבת בונה?
מה תגידי לה?
הרי ביקרות בונה זה לומר את הטעויות ואיך ניתן לשנות
מה תתחילי לומר לה מה לשנות אצלה?
זה קצת תוגבה
מה מי שלא ממש נראת טוב צריכה להחביא את עצמה
שתעלה תמונה ואז כולם יתחילו לומר לה " לא משהו".. "בסדר"
זה נראה לך בסדר?
אם מישהו לא ממש אוהב את היופי שלה אז אומרים חמודה... מה זאת גם צביעות
ומה שאני רואה את זה כיפה זה לא אומר שאת רואה את זה...
ואם אני חושבת שהיא יפה זכותי לומר לה את זה
ונאפי אומרת תאמת
לא חושבת שהיא שקרה לנו פעם
גם היא מדברת מנקודת מבט של הכרות
אם אני מכירה מישהו ואני מכירה את האופי והוא מקסים בעייני לא אכפת לי איך הוא נראה
שופטת יותר ע"פי האופי!!!
לא יודעת מה להגיד לך מזי .
אמרת את דעתך ואני את שלי.
אני עדיין לא מסכימה איתך ..
מזי לא טוב לך?
תרימי ת'ידיים ותצאי מהאתר הזה לתמיד!
QUOTE (SeXy_BaRbIe @ 29/05/2007) אני חושבת שיש משהו במה שמזי כתבה, כאילו בואו נהיה מציאותיים יש פה אחלה אנשים והכל אבל לא כולם נראים הכי טוב בעולם וסבבה אין לי בעיה עם זה ולפעמים באמת יש תגובות קצת מוגזמות לגבי המראה שלהם זה נכון אבל שכל אחד יכתוב מה שבא לו ואם מישהו מרגיש צורך לכתוב משהו שהוא לא חושב שהוא נכון כל כך זה עיניין שלו.
מסכימה עם אור .
ובקטע גם של האשכול של שירי .. וואלה.. בינינו , אי אפשר לדעת מה הכוונה של נאפי .
ובדוגרי מדברים עליה , וזה לא הכי לעניין . \: איפשהו.
QUOTE (ילדונות_17 @ 29/05/2007) מזי לא טוב לך?
תרימי ת'ידיים ותצאי מהאתר הזה לתמיד!
והודיה מה הקשר לא טוב , היא באה .. נותנת ת'דעה שלה לגביי מה שהיה על האשכול של שירי
ורוצה לראות מה הדעה של האחרים לגביי זה . לראות את התגובות ואיך אנשים מייחסים לזה .
זהו.
אל תיהיו יותר מדי קיצוניים .
דברו על הכל יפה וזהו.
מזי , אני מסכימה איתך לגמרי
ודניאל , זה ממש מופרך מה זה קשור בכלל שלא טוב לה עם עצמה?!
כולה א ת ר
אז עלינו היא תוציא את הכעסים שלה ?!
והאשכול ההוא הייתה ממש ההתגלמות של הצביעות של כמה פה... 😊
QUOTE (שחר!לה @ 29/05/2007) QUOTE (ילדונות_17 @ 29/05/2007) מזי לא טוב לך?
תרימי ת'ידיים ותצאי מהאתר הזה לתמיד!
והודיה מה הקשר לא טוב , היא באה .. נותנת ת'דעה שלה לגביי מה שהיה על האשכול של שירי
ורוצה לראות מה הדעה של האחרים לגביי זה . לראות את התגובות ואיך אנשים מייחסים לזה .
זהו.
אל תיהיו יותר מדי קיצוניים .
דברו על הכל יפה וזהו.
לך יש ת'דרך שלך לדבר?
סבבה
לי יש את שלי
מה לעשות?
ישר ולעניין
תפסיקו להיות ילדים קטנים!!! וואלה מזי צודקת במאה אחוז!
כן תתעררו קצת לפעמים מהבועה הזאת !
זה לא קשור לצבועים/שקרנים!
זה קשור לדעות של אנשים
ומה לעשות?
לכולנו יש דעות מנוגדות
QUOTE (ילדונות_17 @ 29/05/2007) QUOTE (שחר!לה @ 29/05/2007) QUOTE (ילדונות_17 @ 29/05/2007) מזי לא טוב לך?
תרימי ת'ידיים ותצאי מהאתר הזה לתמיד!
והודיה מה הקשר לא טוב , היא באה .. נותנת ת'דעה שלה לגביי מה שהיה על האשכול של שירי
ורוצה לראות מה הדעה של האחרים לגביי זה . לראות את התגובות ואיך אנשים מייחסים לזה .
זהו.
אל תיהיו יותר מדי קיצוניים .
דברו על הכל יפה וזהו.
לך יש ת'דרך שלך לדבר?
סבבה
לי יש את שלי
מה לעשות?
ישר ולעניין
לא התכוונתי לקטע שאמרת.. ובדרך ,
ושאל תיהיו קיצוניים - זה שאל תיקחו את זה למקומות שבכלל לא נאמרו.
אין לה בעיה עם האתר לפי מה שאני רואה , ואני בטוחה שאם היא היתה רוצה , היא היתה יוצאת ,
כמו פעם אחת שהיתה לה בעיה כלשהית , והיא יצאה מהאתר לזמן דיי ארוך הייתי אומרת .
מה שבאתי להגיד .
זה שהיא סכ"ה נתנה דעה על מה שהיה עם האשכול של שירי , והיא שואלת את הדעה שלכם.
וזה לא היה לגביי גם האתר כולו .
QUOTE (Kitty-Kat @ 29/05/2007) תפסיקו להיות ילדים קטנים!!! וואלה מזי צודקת במאה אחוז!
כן תתעררו קצת לפעמים מהבועה הזאת !
אהא....
תפסיקו להיות כלכך יפי נפש....
זה כבר מגעיל...
שחר:
אוקי
----
כריס:
זה לא קשור לצבועים/שקרנים!
זה קשור לדעות של אנשים
ומה לעשות?
לכולנו יש דעות מנוגדות