ואי הסתכלתי כרגע לראות איפה האשכול ,
כנראה מחקו אותו לגמרה.
חפירותתתתת=]
לדעתי הדיון לא מוביל לכלום כי כל אחד פה בדעתו ומי שירצה להמשיך להגיב "תגובות שיקריות" או איך שלא תקראו לזה ימשיך ומי שלא אז לא... מזי כתבה את דעתה מי שרוצה שיקח לתשומת ליבו, מי שלא אז לא וזהו 😊
^ראסמי .
באמת זה כבר לטחון מים .
ואללה הכי חשוב שכולם הפנימו ושחלק יפסיקו להיות צבועים =]
ליה- התגובות שלך ממש משקפות את מה שרציתי לומר..😁
ופלד- זה לא השם שלי, אם כ"כ קשה לך לכתוב את השם שלי נכון [שאגב, הוא בכינוי שלי] אז אני אפילו לא אטרח לענות לך.
יאללה. לנעול 😊
QUOTE (MiSs_DiAmAnT @ 30/05/2007) הודיה את תופסת אותה בקטנות , נו באמת
זה מה זה לא בוגר....
מותק לבוא בתלונות על כולם ולשחק אותה אחת שיכולה לשנות דברים כשהיא מדברת כאן עם אנשים שלא מכירה במציאות [או הרוב, תקנו אותי]
לא נחשב לבוגר, תאמיני לי?
בכלל לא!
התכוונתי למזי [בתגובה הזאת]