QUOTE (True_Star @ 30/05/2007) QUOTE כהגדרתה של מזי אני תופסת את עצמי כ"בנאדם שנראה כמו חצי שקל" ומי שמכיר אותי יודע שאני שיא הכנה ובגלל זה יהיה לי צורם לשמוע הערות כמו "כוסית על" מדהימה וכדומה(גם כשמתחילים איתי זה נראה לי הזוי..)
זה הקטע מבינה?
אנשים שמודעים לעצמם (ואני לא מדברת עלייך, אני לא יודעת איך את נראית, אבל את אחלה ילדה :]),
שיודעים שהם לא הכי יפים בעולם זה מציק, ובאיזשהו מקום, אפילו מעליב שכולם משקרים להם בפנים.. זה באמת מפריע !
למרות שגם אני בטוחה שיש אנשים שזה באמת עושה להם את היום ומעודד אותם באיזשהי מידה.. אבל יש נשים שזה הפוך אצלם:/
בגלל זה לא צריך לצאת מהפרופורציות.. אפשר להגיד "נראה טוב, חמוד, מתוק, מקסים, עיניים יפות, שיער יפה, וכו'...) או לא להגיב בכלל (מה שאני עושה לאנשים שאני לא הכי מתחברת ליופי שלהם, במקום לשקר)..
להגיד על בן אדם שלא נראה הכי טוב בעולם "לך תדגמן, אתה מהמם, אתה מדהים, כוסית וכו'.."
זה כבר נראה מצחיק..
תודה 😊
אני גם לא מגיבה בדר"כ (ולפעמים אני לא מגיבה כי אין לי זמן אז לא להיכנס לסרטים).
אני מודעת לעצמי ואני יודעת מה יפה אצלי ומה לא .
אני הכי לא דוגמנית על ומצד שני הכי לא ציפי שביט אז כשיחמיאו לי על משהו שיקרי
או משהו שאני פשוט לא מודעת אליו יראה לי הזוי.
^
הזוי, מגעיל באיזשהי מידה, גם לדעתי זה מעליב והכי לא מעודד בעולם.. אם זאת הכוונה של האנשים שמשקרים פה.
אה ועוד משהו!!!
מהצד השני ..
תחשבו שאם לא היו כל אלה שמגיבים כי הם מוצאים משהו חיובי ויפה בכל בנאדם וכולנו היינו בוחרים לשתוק
אז אדם מכוער היה נשאר עם אשכול בלי תגובות שזה הכי מבאס ומעציב בעולם.
יעני אישור רשמי מאנשי כדור הארץ...
אל תפסיקו להגיב
אני פשוט לא מבינה מה הצביעות פה..
אם לדעתם הוא יפה..
ולדעתה לא..
אז מי הצבוע פה??
כל איש באמונתו יחייה..
ויגיד לך עוד משהו, היופי הוא בעיניי המתבונן..
למה כל הוויכוח הזה על צביעות ויופי?
ועוד על הנושא הכייייי לא אובייקטיבי בעולם..
שלכל אחד יש את דעתו שלו ..
אולי זאתי עם הגשר הייתה מכוערת בעיניי שהחלטתי לא להגיב..
אבל מישהי ראתה בה רק דברים יפים.. והחמיאה לה..
לזה את קוראת צבוע?
לאופטימיות?
QUOTE (True_Star @ 30/05/2007) QUOTE כהגדרתה של מזי אני תופסת את עצמי כ"בנאדם שנראה כמו חצי שקל" ומי שמכיר אותי יודע שאני שיא הכנה ובגלל זה יהיה לי צורם לשמוע הערות כמו "כוסית על" מדהימה וכדומה(גם כשמתחילים איתי זה נראה לי הזוי..)
זה הקטע מבינה?
אנשים שמודעים לעצמם (ואני לא מדברת עלייך, אני לא יודעת איך את נראית, אבל את אחלה ילדה :]),
שיודעים שהם לא הכי יפים בעולם זה מציק, ובאיזשהו מקום, אפילו מעליב שכולם משקרים להם בפנים.. זה באמת מפריע !
למרות שגם אני בטוחה שיש אנשים שזה באמת עושה להם את היום ומעודד אותם באיזשהי מידה.. אבל יש נשים שזה הפוך אצלם:/
בגלל זה לא צריך לצאת מהפרופורציות.. אפשר להגיד "נראה טוב, חמוד, מתוק, מקסים, עיניים יפות, שיער יפה, וכו'...) או לא להגיב בכלל (מה שאני עושה לאנשים שאני לא הכי מתחברת ליופי שלהם, במקום לשקר)..
להגיד על בן אדם שלא נראה הכי טוב בעולם "לך תדגמן, אתה מהמם, אתה מדהים, כוסית וכו'.."
זה כבר נראה מצחיק..
!!!! איתה
"...או לא להגיב בכלל (מה שאני עושה לאנשים שאני לא הכי מתחברת ליופי שלהם, במקום לשקר).."
בדיוק אני!^^
וואלה נראה לי זה מה שמזי התכוונה כשפתחה את האשכול....
ותעזבו כבר אופי כאילו אנחנו מדברים על יופי פה...
טוב אין לי כוח לוויכוח הזה חחח
😊 יום טוב לכם
QUOTE (ניר @ 30/05/2007) אומרים שאבן אחת שמטומטם זרק לבאר גם עשרה חכמים לא יצליחו להוציא אותה ...
לא הבנתי את רעיון האשכול..אני חושב שיש כאן בעיה תפיסתית של כמה גולשים
א. יופי הוא דבר יחסי (יפה לאחד זה מכוער לאחר וההפך)
ב. כל אחד מסתכל על דברים אחרים באדם שמולו (כן גם אם זה פנימיות נטו או חיצוניות נטו - קרי להיות עמוק או שיטחי)
ג. זכותו של כל אחד להגיב כמו שהוא מרגיש (כן גם אם זה לא מתאים למישהו אחר ועדיין לא פוגע)
ד. לבוא בטענות כלפי בן אדם בגלל שניסה להעלות מורל של אדם שלישי ולעזור לו להרגיש טוב יותר עם עצמו זה פשוט להיות אדם רע . (לא אני לא מכליל)
ה. האתר הוא פלטפורמה כדי לעשות טוב לאנשים לא כדי לעשות להם רע , אהבה היא דבר טוב ולשם האתר מכוון , דבר ראשון ואהבת לרעך כמוך , אני בטוח שגם הבחורות הכי יפות כאן קמות לפעמים בבוקר ומרגישות שהן מכוערות ... אבל מילה אחת מבן אדם ברחוב "כמה יפה את" יגרום לה להרגיש הרבה יותר טוב במהלך היום.... זאת כוחה של מילה ...
בכל אופן אין לי טענות כלפי מזי \ י-ע-ל (כן כן אני יודע שיש לך שם, מזל טוב לגיוס המתקרב) \ כל אחד אחר שאמר שמזי צודקת... אני רק אומר שתבדקו בציציות של עצמכם לפני שתבואו לבדוק בציציות של אנשים אחרים...
באהבה ...
נהיר
לא חשבתי שאי פעם אצטט את עצמי
אבל אתם טוחנים כאן מים .
תקראו ותפנימו
QUOTE (such a BABE @ 30/05/2007) אני תופסת את עצמי כ"בנאדם שנראה כמו חצי שקל"
חמודית, את ממש לא נראת כמו "חצי שקל" 😊
QUOTE י-ע-ל (כן כן אני יודע שיש לך שם, מזל טוב לגיוס המתקרב)
😂 😂 😂
^^ יאאאאאאאא אני בדיוק באתי לכתוב "לודה תגיבי אני יודעת שאת צופה באשכול.."
טנקס דארלינג 😁
QUOTE (such a BABE @ 30/05/2007) ^^ יאאאאאאאא אני בדיוק באתי לכתוב "לודה תגיבי אני יודעת שאת צופה באשכול.."
טנקס דארלינג 😁
חחחחחחחח זונת צומי 😛
נהיר אני אומרת שאם כל זה נקרא לטחון מים
אז בואו נלך מכות כלל-פורומיות ונפתור את העניין ,למה הכל באלימות!?
QUOTE (י-ע-ל @ 30/05/2007) QUOTE (True_Star @ 30/05/2007) QUOTE כהגדרתה של מזי אני תופסת את עצמי כ"בנאדם שנראה כמו חצי שקל" ומי שמכיר אותי יודע שאני שיא הכנה ובגלל זה יהיה לי צורם לשמוע הערות כמו "כוסית על" מדהימה וכדומה(גם כשמתחילים איתי זה נראה לי הזוי..)
זה הקטע מבינה?
אנשים שמודעים לעצמם (ואני לא מדברת עלייך, אני לא יודעת איך את נראית, אבל את אחלה ילדה :]),
שיודעים שהם לא הכי יפים בעולם זה מציק, ובאיזשהו מקום, אפילו מעליב שכולם משקרים להם בפנים.. זה באמת מפריע !
למרות שגם אני בטוחה שיש אנשים שזה באמת עושה להם את היום ומעודד אותם באיזשהי מידה.. אבל יש נשים שזה הפוך אצלם:/
בגלל זה לא צריך לצאת מהפרופורציות.. אפשר להגיד "נראה טוב, חמוד, מתוק, מקסים, עיניים יפות, שיער יפה, וכו'...) או לא להגיב בכלל (מה שאני עושה לאנשים שאני לא הכי מתחברת ליופי שלהם, במקום לשקר)..
להגיד על בן אדם שלא נראה הכי טוב בעולם "לך תדגמן, אתה מהמם, אתה מדהים, כוסית וכו'.."
זה כבר נראה מצחיק..
!!!! איתה
"...או לא להגיב בכלל (מה שאני עושה לאנשים שאני לא הכי מתחברת ליופי שלהם, במקום לשקר).."
בדיוק אני!^^
וואלה נראה לי זה מה שמזי התכוונה כשפתחה את האשכול....
ותעזבו כבר אופי כאילו אנחנו מדברים על יופי פה...
טוב אין לי כוח לוויכוח הזה חחח
😊 יום טוב לכם
אני איתך חחחח :]
מדברים כאן על יופיייי !!!! לא על אופי.. מבחינת אופי כולם פהה מדהימים !!
ומה ש such a BABE אמרה.. שאם אדם מכוער היה פותח אשכול אז לא היו לו תגובות..
זה ממשאבל ממש לא נכון מאמי.. לא לזה התכוונתי..
שוב אני אומרת.. אתם לא חייבים לא להגיב בכלל..
אבל אתם גם לא חייבים לכתוב כוסית דוגמנית וכו'... כי זה ברור שזאת צביעות..
אף אחד אמר לא להגיב.. זה מה שאני אישית עושה.. ויעל חח
אבל אתם יכולים כן למצוא בו את היתרונות שלו.. עיניים, שיער, וכו'...
ולהגיד לו את זה! אם אתם רוצים להעלות לו את המורל.. לדעתי זה כן באמת יעודד אותו..
אבל אם תתחילו להמציא לו שטויות הוא נראה יותר מדי טוב וכאלה.. הוא ישר יבין שזה לא נכון..
לא חבל להעליב?
^^ לא קשור למה שהתכוונת אני רק אומרת שאם אף אחד לא יגיב זה מה שיהיה .
אני לא שופטת אף אחד.
גם ככה מחר בבוקר הכל יהיה אותו דבר..
ולמה כל כך הרבה אנשים צופין באשכול בלי להגיב
חחחח זה מפריע לי בעין
יאללה נטשתי אתכם-האלופה יותר משעשעת אותי
טוב אני חושבת שהדיון הזה לא יוביל לשום מקום...
גם אני פרשתי לאלופה (:
מישהו מוכן לשים פה את האשכול הזה של שירי?
שמוזכר פה הרבה...=//