פרופיל רשת האהבה 💬 פורומים 💕 הכרויות 💬 יעוץ ריגשי 📬 דואר |
אהבה - אתר האהבה הישראלי

איזה אתר..

✍️ מזי__ 📅 29/05/2007 18:52 👁️ 2,363 צפיות 💬 124 הודעות 🔒 נעול
← חזרה לפורום עמוד 7 מתוך 9
נהיר אני אוהבת אותך 😊
שירוש..
מותק את היית בעד מזי עד עכשיו..
ניר לא בדיוק בא לקראת מזי ..

והוא סיכם ב4 משפטים מה שאנחנו עשינו 7 דפים..
נהיר כל הכבוד!
הצלחת לסכם את זה בצורה הכי טובה
קיצר, מי שלא רוצה=>שלא יכנס או לא יגיב לאחרים
מה שאנשים מגיבים זה עניין שלהם בלבד,
לא מוצא חן בעיניכם?! אל תפרסמו תמונות שלכם כדי לא להתקל בתגובות "צבועות"
זה הכל
טוב תקשיבו באמת הוצאתם את זה מכלל פרופורציות..
מזי סה"כ ניסתה להבהיר איזה נקודה ...
ברגע שבן אדם שהוא לא שיא היופי וכולם מגיבים לו "מהממת, כוסית על, תדגמני דחוףף" אז ברגע שמזי תעלה כאן תמונות שלה ואנשים יגיבו לה היא כבר לא תדע אם הם אומרים לה את זה סתם או שהם באמת מתכוונים לזה.. עם כל הכבוד, יופי שאותם האנשים שלא הכי יפים בעולם מעלים תמונות, רובם באמת אנשים מדהימים, מקסימים, נדירים מבפנים, אבל זה לא אומר שהם צריכים לרוץ לדגמן חח.. הם לא טיפשים.. הם יודעים מתי אתם משקרים להם ומתי לא.. אלא אם כן שהם ממש אבל ממש לא מודעים לעצמם ולמראה שלהם.. אני לא באה לשפוט אנשים לפי יופי, בחיים לא, אני לא בן אדם כזה.. אבל זה מה שמזי רצתה להבהיר וחלק פה ממש התנפלו עליה בעצבים כאילו מה קרה.. היא אמרה את דעתה..
אקיצר אל תגידו שאין משהו נכון במה שמזי אומרת ואל תוציאו אותה "הרעה בסיפור"..
היא כולה ניסתה לדבר איתכם על מה שמציק לה,
ויש משהו בדברים שהיא אומרת.. למרות שלי אישית, זה לא מפריע.. יש לי מספיק ביטחון במראה החיצוני שלי והתגובות על התמונות שלי באתר לא באמת ישנו את מה שאני חושבת על עצמי.. לא יורידו לי את המורל וגם לא יעלו אותו.. לכל אחד יש חיים גם חוץ מהאתר.
QUOTE (galush123 @ 30/05/2007) נהיר כל הכבוד!
הצלחת לסכם את זה בצורה הכי טובה
קיצר, מי שלא רוצה=>שלא יכנס או לא יגיב לאחרים
מה שאנשים מגיבים זה עניין שלהם בלבד,
לא מוצא חן בעיניכם?! אל תפרסמו תמונות שלכם כדי לא להתקל בתגובות "צבועות"
זה הכל
מסכימה ואם לדעתכם אותה ילדה
לא הייתה יפה אין לי מושג
איך אתם לא מתביישים ויש לכם
אומץ לפרסם תמונה של מישהו
אחר בלי רשות בזמן שאחרים צוחקים עליו!
לדעתי זה הצביעות ולא שום דבר אחר!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (True_Star @ 30/05/2007) למרות שלי אישית, זה לא מפריע.. יש לי מספיק ביטחון במראה החיצוני שלי והתגובות על התמונות שלי באתר לא באמת ישנו את מה שאני חושבת על עצמי.. לא יורידו לי את המורל וגם לא יעלו אותו.. לכל אחד יש חיים גם חוץ מהאתר.
לך זה לך...דיברת בשם עצמך...וממש לא כולם ככה...

ואין קשר כי יש אנשים, כמוני, שלא בטוחים כמה טוב(אם בכלל9 הם נראים..ואני באמת שאלתי את דעתם של אנשים כדי לדעת...ושוב אני אומר ביקשתי שיגידו לי את האמת! התחננתי...!

זה לא קשור שאני לא מודע לעצמי...זה אומר שאני לא סגור על איך שאני נראה...וזה לא שומדבר חוץ מזה...
מישהו מוכן להסביר איזה תמונה פורסמה שהיא לא שלו...
חח חברה שלי פרסמה תמונה של איזה ילדה ואמרה שזאת אני
וזאת לא אני
והילדה לא כזאת יפה..
ואמרו שהיא יפה באתר..ת'יודע כמו שתמיד אומרים באתר הזה..
וזה רק הראה את הצביעות
אחרי ששמתי את התמונה האמיתית שלי
QUOTE (שיריאלה @ 30/05/2007) חח חברה שלי פרסמה תמונה של איזה ילדה ואמרה שזאת אני
וזאת לא אני
והילדה לא כזאת יפה..
ואמרו שהיא יפה באתר..ת'יודע כמו שתמיד אומרים באתר הזה..
וזה רק הראה את הצביעות
אחרי ששמתי את התמונה האמיתית שלי
איפה הייתי כשכל זה קרה? :S חח
QUOTE (שיריאלה @ 30/05/2007) חח חברה שלי פרסמה תמונה של איזה ילדה ואמרה שזאת אני
וזאת לא אני
והילדה לא כזאת יפה..
ואמרו שהיא יפה באתר..ת'יודע כמו שתמיד אומרים באתר הזה..
וזה רק הראה את הצביעות
אחרי ששמתי את התמונה האמיתית שלי
קישור לאשכול בקשה...
QUOTE (pelad1 @ 30/05/2007) QUOTE (True_Star @ 30/05/2007) למרות שלי אישית, זה לא מפריע.. יש לי מספיק ביטחון במראה החיצוני שלי והתגובות על התמונות שלי באתר לא באמת ישנו את מה שאני חושבת על עצמי.. לא יורידו לי את המורל וגם לא יעלו אותו.. לכל אחד יש חיים גם חוץ מהאתר.
לך זה לך...דיברת בשם עצמך...וממש לא כולם ככה...

ואין קשר כי יש אנשים, כמוני, שלא בטוחים כמה טוב(אם בכלל9 הם נראים..ואני באמת שאלתי את דעתם של אנשים כדי לדעת...ושוב אני אומר ביקשתי שיגידו לי את האמת! התחננתי...!

זה לא קשור שאני לא מודע לעצמי...זה אומר שאני לא סגור על איך שאני נראה...וזה לא שומדבר חוץ מזה...

נכון דיברתי בשם עצמי.. הדגשתי שלי
לא ראיתי את האשכול הזה של שירי עד כמה שזכור לי.
לאחרונה דווקא התחלתי להיות יותר פעילה בפורום הזה וכמובן להגיב בו (לא בכל אשכול).
אני לא בטוחה שזאת דווקא צביעות וזה נכון שיש אנשים שיש להם את הכישרון לראות את הטוב
בכל אדם אפילו בחיצוניות והיחס שלהם משפיע עליי קצת.
בכל מקרה אני חושבת שיש צדק במה שמזי אומרת לפחות בכל מה שקשור לפרופורציות
כהגדרתה של מזי אני תופסת את עצמי כ"בנאדם שנראה כמו חצי שקל" ומי שמכיר אותי יודע שאני שיא הכנה ובגלל זה יהיה לי צורם לשמוע הערות כמו "כוסית על" מדהימה וכדומה(גם כשמתחילים איתי זה נראה לי הזוי..)
אבל!!
מצד שני בטח שזה מעודד ומעלה את המורל ויש מי שזה עושה לו את היום (מתערבת שגם לי בסופו של דבר).
לסיום למרות שאני נשמעת פה הכי חלוקה על עצמי
יופי זה לא הכל בחיים.
ואני בטוחה שהעולם ימשיך להסתובב כהרגלו גם אחרי הויכוח הזה.

אז יאללה יום יפה לעשות בוק היום-בואו לא נבזבז אותנו ונסכם שכולנו מכוערים(נו הישראלי המכוער..סתם נו!) מי יודע אולי גם אני אעלה תמונה בסוף..

אתם מוזמנים להתעלם לחלוטין מההודעה הנ"ל שמשקפת את פיצול האישיות והמודעות העצמית שלי

ואל תשקרו! לא כל דבר נועלים פה...
אין לי כוח לקרוא את כל השאכול הבנתי את הרעיון שלו ..
וזה לגמריי נכוון הצביעות וכל זה !

חוץ מזה שיש פה בכלל כמה שחיים בסרט שזה מצחיק😁
QUOTE (שירוש_המאמוש @ 30/05/2007) QUOTE (שיריאלה @ 30/05/2007) חח חברה שלי פרסמה תמונה של איזה ילדה ואמרה שזאת אני
וזאת לא אני
והילדה לא כזאת יפה..
ואמרו שהיא יפה באתר..ת'יודע כמו שתמיד אומרים באתר הזה..
וזה רק הראה את הצביעות
אחרי ששמתי את התמונה האמיתית שלי
איפה הייתי כשכל זה קרה? :S חח
.... 😉
QUOTE כהגדרתה של מזי אני תופסת את עצמי כ"בנאדם שנראה כמו חצי שקל" ומי שמכיר אותי יודע שאני שיא הכנה ובגלל זה יהיה לי צורם לשמוע הערות כמו "כוסית על" מדהימה וכדומה(גם כשמתחילים איתי זה נראה לי הזוי..)
זה הקטע מבינה?
אנשים שמודעים לעצמם (ואני לא מדברת עלייך, אני לא יודעת איך את נראית, אבל את אחלה ילדה :]),
שיודעים שהם לא הכי יפים בעולם זה מציק, ובאיזשהו מקום, אפילו מעליב שכולם משקרים להם בפנים.. זה באמת מפריע !
למרות שגם אני בטוחה שיש אנשים שזה באמת עושה להם את היום ומעודד אותם באיזשהי מידה.. אבל יש נשים שזה הפוך אצלם:/
בגלל זה לא צריך לצאת מהפרופורציות.. אפשר להגיד "נראה טוב, חמוד, מתוק, מקסים, עיניים יפות, שיער יפה, וכו'...) או לא להגיב בכלל (מה שאני עושה לאנשים שאני לא הכי מתחברת ליופי שלהם, במקום לשקר)..
להגיד על בן אדם שלא נראה הכי טוב בעולם "לך תדגמן, אתה מהמם, אתה מדהים, כוסית וכו'.."
זה כבר נראה מצחיק..
🔒 נושא זה נעול ולא ניתן להגיב בו

ברוכים השבים!

התחבר לחשבון שלך באהבה

שאלת אבטחה למניעת ספאם
או התחבר באמצעות

הצטרף לאהבה

יצירת חשבון חדש

3-25 תווים, ללא רווחים
גיל מינימום להרשמה: 13
שאלת אבטחה למניעת ספאם
לפחות 6 תווים
או הרשם באמצעות

שכחת סיסמא?

נשלח לך קישור לאיפוס

🔍 חיפוש באתר
הקלידו לפחות 2 תווים לחיפוש

📋 תוכן האתר

תוכן אהבה

🏛️פילוסופיה באהבה 💒מנהגי חתונה מהעולם 🏛️אהבה במיתולוגיות ❣️חגי אהבה מהעולם 🌏מנהגי חתונה מהעולם 🌍אהבה חוצת ציוויליזציות 🛕אהבה במיתולוגיות 💫משפטי מוטיבציה 🎤מילים של אהבה 😻ביולוגיה באהבה 🌸פסיכולוגיית האהבה 🏆הפסיכולוגיה של ההתחלה 💐הפסיכולוגיה של ההמשך 💔הפסיכולוגיה של התיקון 🧠אהבה ופסיכולוגיה 🔴רמזורים אדומים באהבה 🟢רמזורים ירוקים באהבה 🎓קורס אהבה 🧭טיפים לשיחה בדייט 🎬תרחישי דייטים 💡טיפים באהבה 💞חוקי המשיכה 🤔שיחת יחסינו לאן 🎭סוגי טיפוסים בזוגיות 💝אהבה חדשה איך למצוא חתן 🎉המדריך המלא לכלה 💖אהבה רומנטית 😍אהבה ממבט ראשון 🥰פרפרים בבטן ☀️אינטימיות בקשר 👩‍❤️‍👨מבחן תאימות זוגית 🔮מבחני אהבה 🎮משחקי אהבה 🤝שייכות בזוגיות 💢סוגי יחסים 🔑מדע האהבה 📖אהבת תם 📜עשרת הדיברות 😂אהבה והומור 📚מדריכי אהבה 🎨אהבה בתפזורת 💑בתוך מערכת יחסים 🎉חיי הרווקות ⚖️חוק ואהבה 🤝ואהבת לרעך כמוך 🛕ואהבת - בכל הדתות בעולם 🧠על תבונה באהבה 💑מדריך לפגישות 🌟התאמה אסטרלוגית מלאה התאמה בין מזלות 🔢אהבה ונומרולוגיה 🎯המטרה אהבה למה את עדיין לבד סימנים שמישהו מעוניין בך 🤝איך להתחיל עם בחורה 😔למה היא אמרה לא 🌻מידידות לאהבה 📋כללים להכרות 📖ספרי אהבה 🎬סרטים רומנטיים 👩מילון נשים לגברים 👨מילון גברים לנשים 🔵תסביכים בזוגיות 🙋‍♀️פרידה והתגברות 😒קנאה וחוסר ביטחון 😔תקשורת וריבים 👭אמון ובגידה 🥵קשר רעיל 💁חזרה לאקס 🥶פחד ממחויבות 🌈ניהול קונפליקטים גבולות בזוגיות 🥵גזלייטינג בזוגיות 👤חדר כושר רגשי 👥גישור לזוגות 🤢מניפולציות רגשיות בזוגיות 🤒עזרה ראשונה באהבה 🙋פרידה בכבוד 💢מבחן אישיות אהבה 💕מבחן אהבה 💜מבחן אינטלגנציה ריגשית 📝36 השאלות שגורמות להתאהב 🧮מחשבון אהבה 🥂קיר האהבה ❤️דף האהבה הפרטי שלך