QUOTE (מזי__ @ 29/05/2007) QUOTE (limaori @ 29/05/2007) נאפי אומרת תאמת
לא חושבת שהיא שקרה לנו פעם
גם היא מדברת מנקודת מבט של הכרות
אם אני מכירה מישהו ואני מכירה את האופי והוא מקסים בעייני לא אכפת לי איך הוא נראה
שופטת יותר ע"פי האופי!!!
הן לא מכירות, וכמו שכבר אמרתי, זה לא קשור ספציפית למורן.
והיא יודעת טוב מאוד שאני אוהבת אותה, היא בן אדם טוב..😊
וברור שאופי שווה יותר, אני מסכימה איתך לאללה.
ודיי, לא מדברים לא נאפי יותר.
והודיה- מה קשור?!
אם כל פעם שמשהו היה לא טוב הייתי מרימה ידיים, אז לא הייתי מצליחה בכלום.
וברוך השם, אני מצליחה.
זה בדיוק כמו שאני אומר לך עכשיו- לא נאה לך שלא נאה לי? טוב אז קחי את הרגליים. נשמע מעט מטופש, נכון?
ולקחת את זה מה-זה קשה, תנשמי נשמה...
אני חושבת שמורן אמרה את זה מנקודת מבט שהיא חשבה שהיא שירי
וואלה אני חושבת שששירי היא בן אדם מקסים ובאמת!
אוהבת אותה מכל הלב
ואם זאת הייתה היא בתמונה היא כל מקרה הייתה בשבילי אותו האדם
ומשם מורן כתבה את זה
אולי יש כאלו שלא נראים הכי טוב
מה לעשות לא כולם כל כך יפים...
אני לא אוהבת איך שהם נראים אני פשוט לא מגיבה
אני לא וזכרת שמישהו מכן אמר
אני לא אוהב איך שאת נראת
למה?!?!? קודם כל זה לא קשור לצביעות זה קשור לגועל
אני רוצה לראות שתאהבו שמישהו יגיד לך משהו כזה, איך תרגישי
ואם אני מכירה את אותו האדם
ואני יודעת איזה אדם מדהים הוא
לא יהיהאכפת איך הוא נראה
כי בשבילי הוא מדהים
ואם את חושבת שזה צביעות, אז בעייה שלך
למרות שבסופו של דבר זה מעיד אחרת
כי בסופו של דבר
כל אלו שאומרות צודקות וזה
מראה עליהן
שהן הגיבו
ובסופו של דבר אומרות דברים שונים
QUOTE (G-A-L @ 29/05/2007) תעשו טובה.. למה שלא יהיה לה טוב עם עצמה ?
אני מאמינה שמזי יודעת בדיוק מה היא שווה וכמה היא צריכה להעריך את עצמה!
יש בדברייה דברים נכונים
ללכת ולכתוב "יפייפיה " כשהבחורה ממש לא , וואלה - חבל לשקר בפנים...
האמתי שהשנה למדנו יהדות.. ובדיוק על זה למדנו סוגייה
יש דבר כזה שנקרא אמת ויש דבר שנקרא שלום
אם את רוצה שלום עם הבן אדם - את יכולה לשקר לו העיקר שתהיי איתו בשלום
או שתלכי ותגידו לו את האמת ויכול להווצר מצב שתריבו .
אני אישית הייתי מעדיפה לקבל ביקורת אמיתית
ולא רק "כוסית "
כי אני ממש לא , וכשאני יודעת שאני לא - ואנשים באים ואומרים לי שאני כן
הם משקרים לי בפנים .
תכלס, ביקורת בונה חברים
לא לקחת ללב
ובגלל זה אני לא מעלה תמונות לאתר 😊
מילה במילה עם גל..
אם אתם לא רוצים להעליב בן אדם אז פשוט אל תגיבו.. או תכתבו לו "חמוד/ה"
אבל מכאן ועד ללהגיד לו "דוגמנית.. מהממת, כוסית, פצצה"
יש הבדל מאוד גדול !
כבר אי אפשר לדעת מתי אנשים משקרים פה ומתי הם באמת מתכוונים למה שהם אומרים..
ואני באמת מתה פה על כל אחד ואחת מהאנשים באתר הזה.. הוא חלק מאוד גדול מהחיים שלי..
סתם רציתי להגיד מה אני חושבת ספציפית בנוגע לנושא הזה ..
להגיד לכן את האמת?
נפגתי פה מכמה ..
אני ממש לא מנסה להיות יפת נפש..
אני פשוט אומרת מה שאני חושבת .. וזה שאני מגנה על האנשים שאני אוהבת..
כמו מורני.. וכמו עוד המון אנשים מהאתר הזה ..
שאת ההכרות איתם אולי ביצעתי דרך כאן, אבל זו חברות לכל דבר ... אני קוראת לזה חברות ולא צביעות..
ואז מה אם אומרים לכל אחת שהיא יפה? ושאפת על? וכוסית קציצות ?
אזז ממה?
אז קרה משהו?
נפלו השמייייים?
אז הם זרקו מילה טובה.. אז הם פירגנוו..
אז מהההה?
כואב להם לפרגן?
אתם יודעים שמילה טובה, זו מצווה?
ופה לא מדובר בשקר.. אם מישהי חושבת שמישהי אחרת חכה.. ומקסימה.. ברור שהיא תחשוב שהיא יפה..
כי היופי הוא פנימי,
מה זה בחוץ?
מסכה ?
ממילא יש אינספור טיפולים שיסתירו הכל, והיום אפשר הכל .
מה שחשוב זה הלב.. כי בסופו של דבר כולנו מתחברים ללב,
לרגשות..
לא ליופי,
תאמינו לי שאף שיער יפה, או רגליים חטובות לא יעמדו לצידכם כשתצטרכו אותן..
אלא רק מילה טובה .. חיוך.. וחיבוק חם..
אני רוצה לשאול אתכם שאלה..
אבל אל תתנפלו עליי..
אם כל כך רע לכם פה, ואתם מרגישים מוקפים בצבועים ושקרנים..
אז בכל מקרה ..
למה אתם פה?
ובאמת שאני לא שואלת את זה בשביל משהו.. חשבתי שזה אנשים בודדים שרע להם ושאפשר לשנות את זה ..
כי באמת כולנו מתכוונים לטוב,
אבל מסתבר שזה הרבה ..
אז בואו נדבר על זה ..
ואולי נצליח לשנות משהו..
כי לשם זה נפתח האשכול לא ?
דניאלללי לא יכולתי לומר את זה יותר טוב ממך
איתך 100% בכללללללל מילה
דניאל, אני מאוד מסכים איתך בקטע הזה שמה שחשוב זה האופי.
ואנשים, יצאתם פה למלחמה אבודה.
לכל אחד יש את הדעה שלו, את השקפת העולם
שלו ואת דרכו שלו לפרגן או לא לפרגן.
שכל אחד ייחשוב טוב טוב לפני שהוא מגיב באשכול תמונות
זה או אחר וככה הבלאגנים ייפסקו.
"איש איש- באמונתו יחייה".
ת פ נ י מ ו !
אנשים שהתווכנו פה , לפחות אני , זה בקטע יענטו שמדברים על חיצוניות ואומרים לפעמים 'מדהימה'
ולא בקטע של אופי .
זהו..
סכ"ה שכל אחד יגיב מה בראש שלו וזהו . או שלא יגיב בכלל. יאללה
QUOTE (נאפי @ 29/05/2007) QUOTE (י-ע-ל @ 29/05/2007) חח מזי ראסמי עד עכשיו הייתי אומרת לך שאת טועה
אבל אחרי שראיתי תאשכול ששיראלה כביכול העלתה תמונה שלה
ונאפי הגיבה לה ישר "אייזה מקסימה איזה יפה" לא יודעת מה היא כתבה
אמרתי אלוהים כאילו ראסמי למה להגיד דבר שלא נכון
כי אני כלבה אם היא באמת חושבת את זה........
עריכה: וגם אם זאת שירי באמת או שלא.......מצטערת להגיד אבל התמונה מזעזעת
אבל ראסמי שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה.....
תעלה תמונות לא תעלה החלטה שלכן...התגובות כבר החלטה שלנו..
יעל מצטערת להגיד לך
כן אני חושבת שאותה ילדה יפה
אין בנאדם שהוא לא יפה
תסתכלי למישהו בעיניים ותיראי כמה הוא מדהים
להיות לילדה מדהימה זה לא רק
בגלל שיער יפה או עיניים יפות
או גוף מעלף
זה בגלל הנפש
והיא ילדה מדהימההה וכן היא מקסימה
גם זאת שבתמונה שלא באמת היא וגם
מי שהיא באמת!
זאת דעתי ואת יכולה לחשוב מה שאת רוצה!
בחיים לא אמרתי דבר סתם לאנשים!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יש משו בדברים שלך נכונים ויש משו שלא
יש הבדל בין להיות ילדה יפה לבין להיות ילדה מקסימה ומדהימה....
שאת אומרת יפה..זה על היופי.. ממ שורש י.פ.ה משחק פה, עזבו חח
כי בן אדם טוב לב לא יכול להיקרא יפה על עצם זה שיש לו תכונה חיובית
הוא לא בהכרח נראה טוב!!
וכשאת אומרת על מישהי "איזה מקסימה" אז זה אומר שיש לה אחלה אופי....אולי גם יופי זה משהו אחר
"אין בנאדם שהוא לא יפה
תסתכלי למישהו בעיניים ותיראי כמה הוא מדהים"
שמעי אני יצאתי מהסרט הזה כבר ממזמן..התבגרתי מה שנקרא
אבל ראסמי מעריצה את הסגנון חיים שלך ואת האופטימיות שלך.
מורן זה לא משו נגדך
אין לי שום בעיה איתך להפך
פשוט ראסמי ראית תתמונה של הילדה הזאת (לא שירי הבנתי!!) וחשבת שהיא ראסמי ילדה יפה??
נראית טוב???
עזבי תאופי שלה.............שאין לי מושג מי זאת
טוב, מזי, תהפכי את זה לאשכול חפירות...מה זה?כל אחד וספר ההיסטוריה שלו...
טוב בקיצור יש משהו במה שאת אומרת כי מצד אחד אנשים כמוני רוצים לשמוע אמת...(כמו שביקשתי באשכול תמונות שלי למרות אפחד לא קם ואמר שאני מכוער למרות שביקשתי יפה...)
ומצב שני יש אנשים שרוצים באמת לעלות לעצמם את המורל...כמו שאמר אושייי..😊
אגב, שמתי לב לזה שיש לך תלונות לכל דבר ואני לא מחבב אנשים כאלה במיוחד(יכול מאוד להיות שאני טועה ונפגשתי עם יותר מידי הודעות שלך שלא מצאו חן בעיניי - ואני לעומתך שתקתי[עד עכשיו...])
בכל אופן לא קראתי את כל האשכול ואין לי טעם לקרוא אותו...אני סתם רושם דברים כדי למלות את הדף כדי לא להרגיש מקופח שכל אחד רושם פה את סיפרי ההיסטוריה ומתעד כל זיון שכל של השני...
אחד רושם בלה בלה בלה והשני רושם בלו בלו בלו...ובכלל השלישי..פפפ...שלישי רושם קוש קוש קוש...והרבייעייי...הרביעי אין על מה לדבר...הוא רושם זין זין זין והחמישי מגיב לו כוס כוס כוס ואז אמא באה ויצא לנו כוס עמק...
אז אתם מבינים מה קורה לבן אדם שקם ב12 בבוקר הלך לעשות מבחן בגרות בשעה 6 בערב...חזר ב8...נסע לחבר להביא חוברת לדוגמא לעבודה שהוא צריך להגיש ביום שישי הקרוב שהיא בגרות ל5 יחידות רובוטיקה...הלך לחבר אידיוט שלו לשמוע נאום שהוא מכין מחר לבחירות...הגיע הביתה וישב עד עכשיו על הפרוייקט והשעה עכשיו היא 2:06 דק' אחרי חצות??מבינים?
טוב אולי נכתוב עוד קצת...בלה בלה...בלו בלו...מוש מוש השור...קוש קוש...אאאאאקה קה קה...מי חמוד של אמא?אה? בונבון...אאאאקו קו ...אאא קו קו קו....ברום ברום....
QUOTE (pelad1 @ 29/05/2007)
בכל אופן לא קראתי את כל האשכול ואין לי טעם לקרוא אותו...אני סתם רושם דברים כדי למלות את הדף כדי לא להרגיש מקופח שכל אחד רושם פה את סיפרי ההיסטוריה ומתעד כל זיון שכל של השני...
אחד רושם בלה בלה בלה והשני רושם בלו בלו בלו...ובכלל השלישי..פפפ...שלישי רושם קוש קוש קוש...והרבייעייי...הרביעי אין על מה לדבר...הוא רושם זין זין זין והחמישי מגיב לו כוס כוס כוס ואז אמא באה ויצא לנו כוס עמק...
אז אתם מבינים מה קורה לבן אדם שקם ב12 בבוקר הלך לעשות מבחן בגרות בשעה 6 בערב...חזר ב8...נסע לחבר להביא חוברת לדוגמא לעבודה שהוא צריך להגיש ביום שישי הקרוב שהיא בגרות ל5 יחידות רובוטיקה...הלך לחבר אידיוט שלו לשמוע נאום שהוא מכין מחר לבחירות...הגיע הביתה וישב עד עכשיו על הפרוייקט והשעה עכשיו היא 2:06 דק' אחרי חצות??מבינים?
טוב אולי נכתוב עוד קצת...בלה בלה...בלו בלו...מוש מוש השור...קוש קוש...אאאאאקה קה קה...מי חמוד של אמא?אה? בונבון...אאאאקו קו ...אאא קו קו קו....ברום ברום....
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אלעד יקרועה..
יעל איזה מצחיק ה את עלק י.פ.ה שורש המילה חחחחחחחח
לא מגיבה פה על מה שנאמר סתם כל אחד זורק מילה וניהיה בלאגן!
כל אחת והדעה שלה...
אוהבת את כולם כולכם יפים חיחיחי
וגם מקסימים
QUOTE (י-ע-ל @ 30/05/2007) QUOTE (נאפי @ 29/05/2007) QUOTE (י-ע-ל @ 29/05/2007) חח מזי ראסמי עד עכשיו הייתי אומרת לך שאת טועה
אבל אחרי שראיתי תאשכול ששיראלה כביכול העלתה תמונה שלה
ונאפי הגיבה לה ישר "אייזה מקסימה איזה יפה" לא יודעת מה היא כתבה
אמרתי אלוהים כאילו ראסמי למה להגיד דבר שלא נכון
כי אני כלבה אם היא באמת חושבת את זה........
עריכה: וגם אם זאת שירי באמת או שלא.......מצטערת להגיד אבל התמונה מזעזעת
אבל ראסמי שכל אחת תעשה מה שהיא רוצה.....
תעלה תמונות לא תעלה החלטה שלכן...התגובות כבר החלטה שלנו..
יעל מצטערת להגיד לך
כן אני חושבת שאותה ילדה יפה
אין בנאדם שהוא לא יפה
תסתכלי למישהו בעיניים ותיראי כמה הוא מדהים
להיות לילדה מדהימה זה לא רק
בגלל שיער יפה או עיניים יפות
או גוף מעלף
זה בגלל הנפש
והיא ילדה מדהימההה וכן היא מקסימה
גם זאת שבתמונה שלא באמת היא וגם
מי שהיא באמת!
זאת דעתי ואת יכולה לחשוב מה שאת רוצה!
בחיים לא אמרתי דבר סתם לאנשים!!!
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יש משו בדברים שלך נכונים ויש משו שלא
יש הבדל בין להיות ילדה יפה לבין להיות ילדה מקסימה ומדהימה....
שאת אומרת יפה..זה על היופי.. ממ שורש י.פ.ה משחק פה, עזבו חח
כי בן אדם טוב לב לא יכול להיקרא יפה על עצם זה שיש לו תכונה חיובית
הוא לא בהכרח נראה טוב!!
וכשאת אומרת על מישהי "איזה מקסימה" אז זה אומר שיש לה אחלה אופי....אולי גם יופי זה משהו אחר
"אין בנאדם שהוא לא יפה
תסתכלי למישהו בעיניים ותיראי כמה הוא מדהים"
שמעי אני יצאתי מהסרט הזה כבר ממזמן..התבגרתי מה שנקרא
אבל ראסמי מעריצה את הסגנון חיים שלך ואת האופטימיות שלך.
מורן זה לא משו נגדך
אין לי שום בעיה איתך להפך
פשוט ראסמי ראית תתמונה של הילדה הזאת (לא שירי הבנתי!!) וחשבת שהיא ראסמי ילדה יפה??
נראית טוב???
עזבי תאופי שלה.............שאין לי מושג מי זאת
יעל זאת הצורת הבחנה והצורת חיים שלי
אחרי מה שעברתי האופטימיות הזאת
הייתה הדבר היחיד שהשאיר אותי על הרגליים
ומי שיודע על מה שאני מדברת יודע
מאז אני חושבת חיובי
אפשר להגיד שאני אולי חייה באשלייה ממבט של מישהו אחר
אבל לא אני רואה את המציאות ואת הקשיים
אני מקלה את הכאב מהם בעזרת האמונה
והאופטימיות! ולגבי אותה ילדה
כן היא יפה אני אגיד לך שוב ואולי תצחקי
תסתכלי לה בעיניים על החיוך והשמחה
ואז תביני כמה יופי יש בה!
ואני יודעת שזה לא נגדי מאמי 😊
ואת האמת תקראי את מה שאושרי כתב פה התגובה האחרונה
שלו שכל איש והאמונה שלו והוא כל כך צודקק
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אני מילה במילה עם דניאל ועם אושרי.
פשוט הכי נכון.
אני לא מבינה על מה כולם מדברים!??
איזה תמונה של שירי 😯 ?!?!
אני לא חושבת שאם מגיבים למישהי שהיא יפה זה הופך את הבנאדם לשקרן..
יכול להיות שמעגלים פינות את יודעת לא כזה כיף לפרסם תמונה שלך ויגידו לך שאת מכוערת....לא ככה!?
סתם מוריד את החשק....
מזי זה כמו שחברה שלך תיסתפר וזה יצא ממש מזעזע אבל את לא תירצי לפגוע בא למה לבאס אותה עכשיו?!? נכון?!? את תגידי לה שזה נחמדד משו כזה את לא תגידי לה איזה מכוער זה ממש לא...ואני לא חושבת שהיית צריכה לפתוח על זה אשכול בכלל נראה לי שכמה אנשים נפגעוו פה....
ודניאל?!?
את מדהימההה אוהבת אותך!!!
מורנייי....אני לא חושבת שאת צבועעהה את כ"כ מתוקההה אהבתי את הדרך שלך להתמודד עם החייםם מואאאאההה 😛
זהו בקיצר מסכימה פה עם רוב הדעות....
ואנשייםם אתםם מדהיימיםם לא לריב על שטויווווווותת
מוריה מאמי שלי תודה רבה אוהבת
אותך מאודדדד את הכי מתוקה שיששש
ולגבי התמונה של שירי
הם שמו בצחוק תמונה של מישהי
אחרת ואמרו שזאת היא ...
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
יעל זה לא נובע מאופטימיות
פשוט שאני מכירה את האופי
אני רואה את אותו האחד באופן שונה
מה לעשות ככה אני
אם אתן אומרות שאני צבועה
אז אני אומר לכן ההפך
כי אם יהיה משהו שכן יפריע לי אני כן יאמר את זה ולא אסתיר
אבל כל אלו שפתאום אומרות .."כן וזה"
בעצם מפילות את עצמן
כי הן כן הגיבו
אז למה להגיב אם אתן לא חושבות ככה?!
לא חייבים להגיב וזהו...
אני לא חושבת שיש פה מישהו אחד ששיקר בתגובה שלו
ויותר מזה מזי אם זה מה שאת חושבת על הבנות כאן אז למה את פה?
אם את חושבת שכולן צבועות?!?!?