ואי שני חזקקקקקקקקקקק המשפט!!!!!!!!!!!
נבר סאי נבר😊
נו זה באנגלית אבל אין לי כוח לכתוב
QUOTE (פרוטי-מתוקה @ 28/05/2007) אל תלך לפני כי אולי לא אצעד אחריך,
אל תלך אחרי כי אולי לא אדע להוביל. פשוט לך לצידי והיה ידידי.
יאא כל כך אהבתי את המשפט הזה....
והוא כל כך נכון בקשר למשהו
QUOTE (oshritsa @ 28/05/2007) "אלוהים מציב לנו את הבעיות..
שנידע להתמודד איתן,לעבור אותן,
לשרוד מהן וללמוד מהן"
וללמוד מהן . |:
QUOTE (MiLaNo @ 29/05/2007) חחחחחחחחחחחחחחחח אלעד אהבתי!!!!!
😁
QUOTE (shani_bachar @ 29/05/2007) QUOTE (oshritsa @ 28/05/2007) "אלוהים מציב לנו את הבעיות..
שנידע להתמודד איתן,לעבור אותן,
לשרוד מהן וללמוד מהן"
וללמוד מהן . |:
משפט נכון מאוד.
אבל האם יש אלוהים?
QUOTE (pelad1 @ 29/05/2007) QUOTE (MiLaNo @ 29/05/2007) חחחחחחחחחחחחחחחח אלעד אהבתי!!!!!
😁
אלעד תחבר למסן..😊
QUOTE (pelad1 @ 29/05/2007) "גבר לעולם לא ישכח את האישה ששכחה אותו"
(ובנות לא לעשות בזה שימוש לרעה...)
אאאאאיך אהבתתתתי =][=
ממש ממש נככון חח
QUOTE (דמעה_של_מלאך @ 29/05/2007) QUOTE (pelad1 @ 29/05/2007) "גבר לעולם לא ישכח את האישה ששכחה אותו"
(ובנות לא לעשות בזה שימוש לרעה...)
ואווווווווו כל כך נכון
QUOTE (Irreplacable @ 27/05/2007) גנבתי משפט משייקספיר:
"true love will not alter when it alteration finds"
הפירוש: אהבה אמיתית לא תשתנה כאשר שינוי יופיע
אחד ה-משפטים הנכונים ביותר לדעתי.. 😊
הלוואי וכולנו נזכה באהבה אמיתית !!!
אוהבת המון..
מואההה
אהבתי 🙄
QUOTE (דמעה_של_מלאך @ 28/05/2007) יפה הרעיון..
אממ.. לא ממש משפט אבל אני הימצאתי פעם:
בשמיים יושבים מלאכים...
זה מה שבגן מלמדים...
אני חייבת ללכת לגננת!
להגיד לה שהיא טעתה...
יש מלאכים גם למטה...
ואת\ה ההוכחה!!
😊
את כתבת את זה?
כי אני מכירה את זה דווקא..
או לכל הפחות משו בסגנון
אותי אישית זה מצחיק =]
אהוב את אויביך! זה באמת מעצבן אותם
איידה סקוט טיילור פעם אמרה: "אל תסתכל אחורה ותצטער על העבר, כי הוא כבר נגמר,
ואל תהיה מוטרד מהעתיד כי הוא עוד לא הגיע.
תחייה בהווה, ותעשה אותו כל כך יפה שזה יהיה שווה לזכור."
ג'יימס דין פעם אמר: תחלמו כאילו תחיו לנצח. תחיו כאילו תמותו היום."
אלו שני המשפטים ה-כ-י מדהימים ונכונים בעולם (לפי דעתיי)
אני חייה לפי המשפטים האלו -הם המוטו לחיים שלי !!! 😊
אוהבת אותכם המון...
QUOTE (LooVee @ 29/05/2007) אותי אישית זה מצחיק =]
אהוב את אויביך! זה באמת מעצבן אותם
אהבתיייייייייייייייי 😁
אם תאמינו אין זו אגדה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*