QUOTE (מזי__ @ 29/05/2007) QUOTE (LooVee @ 29/05/2007) אותי אישית זה מצחיק =]
אהוב את אויביך! זה באמת מעצבן אותם
אהבתיייייייייייייייי 😁
יפה...וברוב המקרים זה גם נכון!
חחח..אהבתי מאוד...
אל תוותר על חלומותייך
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (Irreplacable @ 29/05/2007) איידה סקוט טיילור פעם אמרה: "אל תסתכל אחורה ותצטער על העבר, כי הוא כבר נגמר,
ואל תהיה מוטרד מהעתיד כי הוא עוד לא הגיע.
תחייה בהווה, ותעשה אותו כל כך יפה שזה יהיה שווה לזכור."
ג'יימס דין פעם אמר: תחלמו כאילו תחיו לנצח. תחיו כאילו תמותו היום."
אלו שני המשפטים ה-כ-י מדהימים ונכונים בעולם (לפי דעתיי)
אני חייה לפי המשפטים האלו -הם המוטו לחיים שלי !!! 😊
אוהבת אותכם המון...
אהבתייייייייייייייייייי!!!!!
מהיוםם אני מאמצת את שתיי הממשפטים האלהה..!
ואת כל שארר המשפטים!
תודה מקסימים
QUOTE (MiLaNo @ 29/05/2007) QUOTE (shani_bachar @ 29/05/2007) QUOTE (oshritsa @ 28/05/2007) "אלוהים מציב לנו את הבעיות..
שנידע להתמודד איתן,לעבור אותן,
לשרוד מהן וללמוד מהן"
וללמוד מהן . |:
משפט נכון מאוד.
אבל האם יש אלוהים?
איזו שאלה ברור שיש אלוהים .
בזכותו אני קמה בכל בוקר .
QUOTE (Irreplacable @ 29/05/2007) איידה סקוט טיילור פעם אמרה: "אל תסתכל אחורה ותצטער על העבר, כי הוא כבר נגמר,
ואל תהיה מוטרד מהעתיד כי הוא עוד לא הגיע.
תחייה בהווה, ותעשה אותו כל כך יפה שזה יהיה שווה לזכור."
כל כך נכוןן,אהבתיייי
QUOTE (oshritsa @ 30/05/2007) QUOTE (MiLaNo @ 29/05/2007) QUOTE (shani_bachar @ 29/05/2007) QUOTE (oshritsa @ 28/05/2007) "אלוהים מציב לנו את הבעיות..
שנידע להתמודד איתן,לעבור אותן,
לשרוד מהן וללמוד מהן"
וללמוד מהן . |:
משפט נכון מאוד.
אבל האם יש אלוהים?
איזו שאלה ברור שיש אלוהים .
בזכותו אני קמה בכל בוקר .
חח מזה זה ברור?
לך אולי ברור!
וזה אחד הנושאים שיש עליהם הכי הרבה מחלוקות.
יש אנשים שלא מאמיניםא ז מה תגידי על זה?
"אהבה נועדה לשניים לאהוב אחת ולא מאתיים"
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
"רבות הדרכים לאהוב אותך אך ארוכה ביותר הדרך לשכוח"
(דניאל סלומון/מי שכתב לו את השיר)
(וגם את זה למדתי על בשרי, כמו המשפט הקודם שרשמתי!)
יאא אלעדד כמה שהמשפט הזה נכון
הוא אחד היפיםם והמרגשיםםם
שנדע רק טוב יש לי חיוך ממנו
שלא נצטרך לשכוח אף אהבהה😊 יאיאיאיא ואואואוא
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (MiLaNo @ 30/05/2007) QUOTE (oshritsa @ 30/05/2007) QUOTE (MiLaNo @ 29/05/2007) QUOTE (shani_bachar @ 29/05/2007) QUOTE (oshritsa @ 28/05/2007) "אלוהים מציב לנו את הבעיות..
שנידע להתמודד איתן,לעבור אותן,
לשרוד מהן וללמוד מהן"
וללמוד מהן . |:
משפט נכון מאוד.
אבל האם יש אלוהים?
איזו שאלה ברור שיש אלוהים .
בזכותו אני קמה בכל בוקר .
חח מזה זה ברור?
לך אולי ברור!
וזה אחד הנושאים שיש עליהם הכי הרבה מחלוקות.
יש אנשים שלא מאמיניםא ז מה תגידי על זה?
מי שלא מאמין שלא יאמין.
אני מאמינה בו וזהו!
QUOTE (pelad1 @ 30/05/2007) "רבות הדרכים לאהוב אותך אך ארוכה ביותר הדרך לשכוח"
(דניאל סלומון/מי שכתב לו את השיר)
(וגם את זה למדתי על בשרי, כמו המשפט הקודם שרשמתי!)
כללללללללל כךךךךךךךךךךךך נכוןןןןן
^^^גם אני מאמינה בו,
ותמיייייייייד יאמין !! ^^^
אני ת מ י ד פה בשבילך:]
הכי כיףף לשמוע בשעה קשה..
אוהבבבבבבבבת
-רעות-
QUOTE (MiLaNo @ 29/05/2007) חח שחרוני המשפט לא כ"כ קשור לדברים טובים ורעים.
זה אומר שאם בנאדם טוב מדי אז אנשים אחרים שהם רעים יכולים להרוס אותו.
בגלל זה צריך להיות בנאדם מחושב
כי מי שטוב טובע ומי שחרא צף!!!!!!!!
מה מה זה שווה בכלל להיות טוב? מישהו מעריך אותך?
הכי טוב זה להיות בנאדם חרא, נמאס ..
"כל דבר שתרצי, אפשרי!"
אמת [ זה אומר שאם בנאדם טוב מדי אז אנשים אחרים שהם רעים יכולים להרוס אותו.
בגלל זה צריך להיות בנאדם מחושב
כי מי שטוב טובע ומי שחרא צף!!!!!!!!
מה מה זה שווה בכלל להיות טוב? מישהו מעריך אותך?
הכי טוב זה להיות בנאדם חרא, נמאס ..
]
אני לא יודעת לצוטט חלק מהדברים חח :\