QUOTE (MiLaNo @ 29/05/2007) חח שחרוני המשפט לא כ"כ קשור לדברים טובים ורעים.
זה אומר שאם בנאדם טוב מדי אז אנשים אחרים שהם רעים יכולים להרוס אותו.
בגלל זה צריך להיות בנאדם מחושב
כי מי שטוב טובע ומי שחרא צף!!!!!!!!
מה מה זה שווה בכלל להיות טוב? מישהו מעריך אותך?
הכי טוב זה להיות בנאדם חרא, נמאס ..
לא הבננתי
אם את מדברת על זה שכתבתי
תמיד יכול להיות גרוע יותר
אז זה לא קשור לציטוט חח ...
עשיתי רווח מספיק גדול
כדי שיבינו שזה בלי קשר .
על הנושא של האשכול יענו (:
חחח מיכלושש אני יסביר לך בהזדמנות!
ואושרית אז שימי לב למילים שלך ואל תגידי יש איזו מין שאלה!
כי אולי לך זה ברור אבל לאחרים- כמוני, לא כ"כ.
אם תאמין בעצמך תצליח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אף אחד לא מת בתול, החיים דפוקים את כולנו
when life gets hard, fuck it
😁 😛 😁 😛
QUOTE (Irreplacable @ 01/06/2007) אף אחד לא מת בתול, החיים דפוקים את כולנו
when life gets hard, fuck it
😁 😛 😁 😛
😂
נחמד!
אם תאמין תצליח
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לפני שתמצאי את הנסיך עלייך לנשק הרבה צפרדעים!
^^ חחחחחח נכון
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
😊
תגידי אבא שלך גנן מאיפה יצאת כזאת פרח!
"בחיים לא ראיתי יופי כמו שלך"
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
ככל שתקשיבי לו יותר, כך הוא יעריך את חוכמתך
סתם אהבתי..
אני ואישתי בסדר גמור היא בסדר ואני גמור..
ככל שאתה יודע יותר ככה אתה מבין פחות!
QUOTE (אתינג @ 02/06/2007) לפני שתמצאי את הנסיך עלייך לנשק הרבה צפרדעים!
חחחחחחחחחח נכון ^^
-------
כשאתה לא מנסה להראות את חוכמתך - אתה מגלה את טיפשותם של אחרים.
או סיירת או ניירת
(בקשר לצבא כמובן)