כל אחד יכתוב משפט אחד שמעלה
חיוך על הפנים כדי שכולנו נהיה שמחים
עם הרגשה טובה 😂
תשתדלו לא להציף את האשכול
אלא לכתוב משפט או שניים בכל יום
כדי שיהיה מה לחדש!
"חיוך קו עקום שמיישר הכל"
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
"את כ"כ יפה"
אני כ"כ אוהבת שהוא מסתכל עליי בשיעורים ולא יכול להוריד ת'עיניים ואז הוא אומר את המשפט הזה 😊
חייך -
מישהו עלול להתאהב בחיוך שלך...
" האיפור הכי יקר בעולם לא יעשה אותך יפה, רק החיוך"
(=
חיוך-האיפור הכי יפה לפנים
לא הכל טוב אבל הכל לטובהה !!!!!
בסוף?! תמיד טוב!
ואם לא טוב- סימן שזה לא הסוף [!!!]@#$
QUOTE (שנששן @ 27/05/2007) בסוף?! תמיד טוב!
ואם לא טוב- סימן שזה לא הסוף [!!!]@#$
אהבתי=]
בכל אדם טמון הפוטנציאל להיות מיוחד במינו,
החוכמה היא למצוא את המיוחד... (:
גנבתי משפט משייקספיר:
"true love will not alter when it alteration finds"
הפירוש: אהבה אמיתית לא תשתנה כאשר שינוי יופיע
אחד ה-משפטים הנכונים ביותר לדעתי.. 😊
הלוואי וכולנו נזכה באהבה אמיתית !!!
אוהבת המון..
מואההה
^^^^
הלוווווווווווווווווואי 😊
QUOTE (אישה_יפהההה @ 27/05/2007) אני אוהב אותך !!!!
😁