הכל באמת מעלה חיוכים
זה מדהיםםם תמשיכו חבר'ה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
אל תלך לפני כי אולי לא אצעד אחריך,
אל תלך אחרי כי אולי לא אדע להוביל. פשוט לך לצידי והיה ידידי.
על תתביישו בשגעונות שלכם - זה מה שעושה אתכם מיוחדים..
😊
"כל אדם שמנסה להיות טוב כל הזמן, נדון להרס בידי הרבים שאינם טובים"
ניקולו מקיאוולי.
"כל חלום יכול להתגשם"
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
האמינו כל חלום הופך למציאות :]
" אין דבר העמד בפני הרצון "
QUOTE (MiLaNo @ 28/05/2007) "כל אדם שמנסה להיות טוב כל הזמן, נדון להרס בידי הרבים שאינם טובים"
ניקולו מקיאוולי.
אני חושבת על כל מיני מקרים
וזה כ"כ נכוווון ...
תמיד יכול להיות גרוע יותר .
מעודד כזה (:
חח שחרוני המשפט לא כ"כ קשור לדברים טובים ורעים.
זה אומר שאם בנאדם טוב מדי אז אנשים אחרים שהם רעים יכולים להרוס אותו.
בגלל זה צריך להיות בנאדם מחושב
כי מי שטוב טובע ומי שחרא צף!!!!!!!!
מה מה זה שווה בכלל להיות טוב? מישהו מעריך אותך?
הכי טוב זה להיות בנאדם חרא, נמאס ..
"כל דבר שתרצי, אפשרי!"
QUOTE (MiLaNo @ 29/05/2007)
בגלל זה צריך להיות בנאדם מחושב
כי מי שטוב טובע ומי שחרא צף!!!!!!!!
מה מה זה שווה בכלל להיות טוב? מישהו מעריך אותך?
הכי טוב זה להיות בנאדם חרא, נמאס ..
המשפט שלך כל כך נכון !!
וגם זה ^^^
נמאס להיות טווווווווב !!
ואאנשים מעריכים באותו הרגע
ואחר כך שוכחים מי אתה בכלל
כולם אגואיסטים גועל נפש
"תחייה את ההווה - אבל תחשוב על המחר."
"גבר לעולם לא ישכח את האישה ששכחה אותו"
(ובנות לא לעשות בזה שימוש לרעה...)
"התרחק מאנשים שמשפילים ומדכאים אותך - הם נהנים מזה שאתה הצעצוע שלהם."
חחחחחחחחחחחחחחחח אלעד אהבתי!!!!!
כן שני את צודקת, המשפט באמת נכון=]
אני מזה משתמשת בו מלא בזמן האחרון