אם תאמינו אין זו אגדה😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חיוך ואהבה אינם עולים כסף
אם קשה הדרך אין דבר, כל דקה הופכת לעבר
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
"גם מסע של אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד "
😊
"יש מלא דגים בים אבל רק איתך רוצה לשחות"
QUOTE (שנששן @ 28/05/2007) "גם מסע של אלף קילומטרים מתחיל בצעד אחד "
😊
בהחלט😊
"קושקוש אני אוהב אותך יפה שלי" 😁
^^ אהאההאהה שירו'שש הצילוו
חחח משפט מדהיםםםם 😁 😁 😁 😍 😍 😍
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
חחח אכןן😊
כיייף לשמוע אותו, בייחוד כל יום P:
"אלוהים מציב לנו את הבעיות..
שנידע להתמודד איתן,לעבור אותן,
לשרוד מהן וללמוד מהן"
העצב הוא רק סימן לזה שעוד מעט יהיה טוב
כי בסוף תמיד יהיה טוב ואם לא טוב סימן שזה לא הסוף
והכי חשוב - לעולם - אל תוותרו על האהבה שלכם
גם אם זה כואב תנסו להתמודד איתה
אהבה שלא כואבת זאת לא אהבה אמיתית
יפה הרעיון..
אממ.. לא ממש משפט אבל אני הימצאתי פעם:
בשמיים יושבים מלאכים...
זה מה שבגן מלמדים...
אני חייבת ללכת לגננת!
להגיד לה שהיא טעתה...
יש מלאכים גם למטה...
ואת\ה ההוכחה!!
😊
רעיון יפה..
לי יש איזה קטע שמעלה לי כל הזמן חיוך.. ד"א מישהו מהאתר כתב אותו לסיפור שלו..
תשחקי אותה שאת לא יודעת
הרי את לא רואה , וגם אינך שומעת ..
תצעדי בגאווה תשרפי את הקנאה שמסביבך ,
אל תעיפי מבט למי שעובר לידך
את אחת ויחידה , ואם אין לך שמלה -
זה רק בגלל שאת לא נסיכה...
את המלכה.
😊
QUOTE (g_a_ll @ 28/05/2007) רעיון יפה..
לי יש איזה קטע שמעלה לי כל הזמן חיוך.. ד"א מישהו מהאתר כתב אותו לסיפור שלו..
תשחקי אותה שאת לא יודעת
הרי את לא רואה , וגם אינך שומעת ..
תצעדי בגאווה תשרפי את הקנאה שמסביבך ,
אל תעיפי מבט למי שעובר לידך
את אחת ויחידה , ואם אין לך שמלה -
זה רק בגלל שאת לא נסיכה...
את המלכה.
😊
יואו ממש אהבתי !