"בקצה המנהרה יש אור"
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
" אני אוהב אותך יפה שלי .. "
TELL YOUR MOM TO STOP CALLING ME
QUOTE (SHiRA_MoR @ 06/06/2007) " אני אוהב אותך יפה שלי .. "
😢 כמה אני רוצה לשמוע אותו אומר את זה קרובב
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
QUOTE (pelad1 @ 30/05/2007) QUOTE (מזי__ @ 29/05/2007) QUOTE (LooVee @ 29/05/2007) אותי אישית זה מצחיק =]
אהוב את אויביך! זה באמת מעצבן אותם
אהבתיייייייייייייייי 😁
יפה...וברוב המקרים זה גם נכון!
חחח..אהבתי מאוד...
חחחח יפה וגם נכון
QUOTE (דמעה_של_מלאך @ 07/06/2007) QUOTE (pelad1 @ 30/05/2007) QUOTE (מזי__ @ 29/05/2007) QUOTE (LooVee @ 29/05/2007) אותי אישית זה מצחיק =]
אהוב את אויביך! זה באמת מעצבן אותם
אהבתיייייייייייייייי 😁
יפה...וברוב המקרים זה גם נכון!
חחח..אהבתי מאוד...
חחחח יפה וגם נכון
חחחח גמאני אהבתי😊
אהבה היא כמו ורד בחורף. רק החזקים שורדים.
אוהבת המון..
מואהה
אם תירצו אין זו אגדה
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
לעולם לא תגשים את חלומותיך
אם תלך לישון בזמנך הפנוי
😛
חיוך-קו עקום שמיישר הכל😊
מואה ענקית
אוהבת מלאאאאאאאאא
*+*נאפי-מורני*+*
"את יודעת שאני אוהב אותך"
if you love me
love me more
if you don't
אתה חמור!!!😊
לו הייתי פרח,
הייתי צומח\ת בגינתך,
לו הייתי פרפר,
הייתי עפ\ה אל תוך ליבך,
לו הייתי ציפור,
הייתי מצייצת לך שיר אהבה,
אך אני בסה"כ בן\ת אדם.. שאוהב\ת אותך..
אוהב\ת כ"כ..
איני יכול\ה לעוף לליבך
או לצמוח בגינתך
אבל אני יכול\ה לאהוב אותך..!