לא בדיוק היה לי זמן לעשות היום המשך .. אז כנראה מחר או משו (:
המשךךך!
אוהבתת מלאא
בריי כהן😊
פרק 4 –
לאחר שבוע וחצי , שעבר כרגיל ..
מבחנים , חוגים,חברות,בצפר וכל הדברים הרגילים שאני עושה כל יום (:
ואז .. שהגיע יום ראשון , קבענו עם המחנכת שלנו , דליה , שנלך כל הכיתה לסרט, הגענו ב-17:00 לביצפר ועד שכולם הגיעו היה בערך 17:15 .. עלינו לאוטובוס שהזמנו , כל אחד שילם 20 שקל ל2 הצדדים , ויצאנו לסינמה סיטי .. לאחר כ20 דק' של נסיעה הגענו לסינימה (:
נכנסנו ושילמנו לסרט , התחלקנו ל5 קבוצות של סרטים כי לא כולם רצו לאותו סרט .. וקבענו שעת מפגש שכולם מסיימים .. אני הייתי בסרט עם כריס , שיר, עידן אורן ורז (: התחלנו לראות את הסרט "גבר מי שמטפלת" חח היה מצחחיייק סרט אשש 😛 .. בסביבות 8 יצאנו מהסינימה וישבתי באוטובוס ליד עידן .. והאמ היה כיף (= , דיברנו ואז שמתי עליו ראש ואז בערך נרדמתי עליו , טווב נו הייתי עיייפה מתה!! (: לאחר 20 דק' שמעתי מישו קורא לי ..
"רוני .. רווני , קומממי ! הגענו , כולם כבר ירדו ... " קמתי וראיתי מול עיני את עידן .. ולאחר מכן שמתי לב שנשארנו היחידים באוטובוס =\ ירדנו .. אמרתי שלום לעידן ורז שחיכה לו ליד האוטובוס .. נתתי להם נשיקה בלחי והלכתי לכיוונן של כריס, ניקול ושייר שכבר היו בתחנת האוטובוס ! הגעתי אליהן , וישר התחילו השאלות ..
כריס :רוני,מזה היה? רוצה לספר לנו משו !?
נטע : כן מזה היה עם עידן ?!
ניקול : נו , דברי כבר יא שמנה😛
אני : חח תייייירגעו ! אוקיי אז ככה ..
כריס : נוו
שיר & ניקול :יאללה כבר דברי !
אני: חח טוב דיי , תנו לי לדבר ..
ניקול &שיר &כריס : חח טוב דברי (:
אני :אז ככה , וואוי הוא כזה חמוד, נרדמתי עליו והיה לי כיף איתו (: ואז אחרי שכולם ירדו הוא העיר אותי וחיבק אותי כזה , כככזה חחחחחמוווווודדי (:
שיר : כן , ראינו שנרדמת ואז שאלנו אותו אם הוא רוצה שנעיר אותך , והוא אמר לא זה בסדר , אני יסתדר (: והוא כזה חייך =D
אני : יא באמת ? איזה מאמי דייי !!
כריס : את חושבת שאת מתחילה להרגיש אליו משו ? =\
ניקול : כן מה ? נדלקת עליו ?
אני: אמ , אני לא יודעת , אני מבולבלת , לא יודעת אם אני מרגישה משו ..
שיר : אז תחשבי עם עצמך , מה את מרגישה !
אני : כן אני יודעת , יוא הוא כזה חמוווד ! =]
כריס : מישי פה מתחילה להתאהההב
אני : =\
- לאחר יומיים , שעברו במחשבות מעמיקות ביותר , ודיבורים לעצמי =\ החלטתי שאני מרגישה משו .. עוד כמה ימים אני נוסעת .. אני לא יכולה לסחוב איתי אתזה 3 שבועות שאני יהיה בארה"ב .. אני כל הזמן יחשוב על זה =\ . החלטתי שאני ידבר איתו , אני יגיד לו מה אני מרגישה , אני חייבת , חוצמזה מה כבר יכול להיות רע? מקסימום הוא לא ירצה , אנלא יראה אותו הרבה זמן , אני יתגבר עליו מהר זה לא שאני מאוהבת בו עכשיו , כולה נדלקתי עליו קצת ..
אני מבולבלת = | כן , לא , כן אני יגיד לו .. טוב נו אני חייבת ! זהו אני מדברת איתו
+סגור+ \= , ככה דיברתי לעצמי במשך איזה 10 דק' ..\: החלטתי להתייעץ עם כמה חברות .. איך אני יגיד לו את זה .. איפה , ובאיזו דרך .
התחברתי למירנדה ורשמתי אוואי ..
"מבולבלת .. מממה אני עושה ? =|
בנות יפות שלי , אני אוווהבת אתכן :] ..
על החחחתיך שלי !
ביייי . "
התייעצתי עם כמה חברות והחלטתי שאני יגיד לו באייסי , אפילו שזה קצת מפגר=| אבל עידן קצת ביישן .. וגמאני , והכי עדיף שנדבר ככה , כי ככה יהיה לנו יותר קל לדבר ונהיה יותר פתוחים אחד לשניה .. תוך כדי מחשבות עם עצמי ..
אני קולטת בצד ימין של המחשב
"עידן is online "
עכשיו , באמת כבר נלחצתי, התחלתי לרעוווווד |:
החלטתי לשלוח לו הודעה ..
אני : ?
עידן : כן יפה שלי ?
אני : מה נשמע בובי ?
עידן : פאנננן נסיכה שלי , מה איתך מאמי ?
אני : גם . תקשיב דקה אני צכה לדבר איתך ... !
עידן : דברי (:
אני : תקשיב .. אממממ אני ..
אני: אני חושבת שאני מתחילה להרגיש אלייך משו ופשוט הייתי חייבת להגיד לך אתזה כי עוד כמה ימים אני טסה לארה"ב ולא רציתי לסחוב אתזה איתי =\ ואממ אני רוצה שתגיד לי אם אתה מרגיש גם משו , אבל רק ת'אמת עידן ! ואני לא יודעת למה בכלל אמרתי לך אתזה באייסי, כי זה לא ממש נושא לאייסי , אבל אני יודעת שאם לא היינו מדברים פה לא היינו מדברים בכלל =\ !
.........................
יצא נחמד .. אני יכתוב המשך בערב יותר מאוחר או מחר .. פיצוי עלזה שלא כתבתי הרבה זמן :] חיחיח אווהבת אתכןן ותמישכו להגיב 😎
ואי ואי ואיייייייייייייי
פרק טיררררוף ,
מעניין מה הוא יגיד לה ...
המשך !
פרקקקקקקקק מושלםם..
המשך!
אוהבתת מלאא
בריי כהן😊
קראתי הכל.........ממדהים
יאו אני במתחחחחחחח רצח
המממשך
וואייי... :|
מעניין מה הוא יענה לה [[:
ואואואואו
מעניין באמת..😊
הממשך
דחוווווווווווווווווף
מדהיםםםם נסיכה[:
תמשיכי
אוהבת אותך הכייי!
פרק 5 –
עידן :אממ , תקשיבי אני דיי בטוח שאני גם מרגיש אלייך משו , אבל לא יודע אני מבולבל רצח= | אבל בנתיים תדעי שאת הנסיכה שלי(:
אני : חח אוקיי (: תודה שאתה ישר איתי .. אני חושבת שבזמן הזה שאני יהיה בארה"ב כל אחד יחשוב עם עצמו .. ושאני אחזור , נדבר (: סבבה ?
עידן : אוקיי יפה שלי (:
אני: יוא איזה באסה , אני לא יהיה בסופרלנד שתהיו כל השכבה :[
עידן : מה ? למה ? =\
אני: אני טסה כמה ימים לפני , אוף סעמק איתם לא יכלו לעשות אתזה יותר מוקדם? חארות ! אני רוצה להרביץ להם :[
עידן :אוף =[ רציתי להיות איתך !
אני: גמאני : | אווווף אני ירביץ להם !
עידן : אני ירביץ להם יחד איתך (:
אני: חח [=
טוב בובי שלי אני עפה לארוז =\ נדבר מחר בבצפר , מתה עלייך (:
עידן : ביי יפה שלי (: תהני .. מטורף עלייך !
3 ימים עברו להם במהירות .. וזהו ט-ס-י-ם .. אמאאאאאלה , אני מפחדת , ומתרגשת=\ 3 שבועות .. אני לא יהיה בישראל, איך אני יסתדר בלי פלא? ובלי מחחחשב!? יוא=| אז זהו .. מחר אני טסה וזה היום האחרון שלי בבצפר לפני שאני טסה .. נפרדתי מכולם וכמובן שגם מעידן(: חזרתי הביתה , סיימתי לארוז את המזוודה המפוצצת שלי ..נכנסתי למקלחת ויצאתי לאחר רבע שעה כי חפפתי גם .. [: שמתי מכנס בית כחול וחולצה קצרה אדומה .. והלכתי לישון .. [= התעוררתי ב3 בלילה , סיימתי לארוז את התיק יד , התארגנתי .. ואאז , זהו .. =\ יצאנו מהבית הפעלנו את האזעקה .. והתחלנו לנסוע לכיוון נתב"ג .. לאחר כחצי שעה הגענו ל"אלדן" מקום לשמירת רכב , שמנו שם את המזדה 6 האדומה שלנו 😛 כדי שישמרו לנו עלייה עד שנחזור לארץ .
הביאו לנו מכונית גדולה של אלדן שמו שם את מזוודותינו .. ויצאנו לשדה התעופה שבמרחק 10 דק' משם . שהגענו לשם , עברנו את כל הבדיקות וזה אתם יודעים .. כל השטויות האלה , ועוד לארה"ב פיי הבדיקות בכלל ארוכות .. לאחר שעתיים וחצי שנגמרו כל הבדיקות וזה .. הלכנו לD6 ששם היינו צריכים לחכות למטוס , לאחר כחצי שעה שחיכינו שם התחילו להעלות את הנוסעים למטוס , אחרי חצי שעה , רק כאשר כולם כבר היו על המטוס .. המטוס הממממממממממרייייא !
איזה פחד .. 12 שעות טיסה, 3 שבועות =\ מלחיץ אבל כיף חיים [:
הטיסה עברה לי סבבה , 2 ארוחות – שהיו בסדר וכל פעם רצינו כמובן שהיה גם שתיה (: אז כן נשמע לכם 12 שעות יש פול זמן לישון אבל לא יודעת בקושי מצאתי לעצמי זמן לישון .. חח ישנתי בכל הטיסה אולי 3 שעות .. וגם לא רצוווף .. \:
אבל הסתדרתי :] ישבתי ליד אחותי הגדולה , חן:] והתחלתי לקרוא את כל המכתבים שהחברות החמודות שלי נתנו לי לטיסה =) חח היו ממש יפים .. איזה מתוקות [: את שאר הנסיעה העברתי בעוד כמה דברים .. וזהו .. הגענו קודם נסענו לקנדה ליומיים .. שהיה שם פשוט מדהים .. מפלי הניאגרה ?! פשוט מקום מוווושלם ! כלכך יפה שמה .. ובכלל ממש נחמד שם בקנדה :]
לאחר יומיים שהיינו בקנדה לקחנו מטוס ללוס אנג'לס .. היה שם מדההההים !
פגשתי את חברה שלי , נופר , שהייתה חברה ממש טובה שלי ביסודי והיא עברה לארה"ב היא כזאת מדהימה וחמודה .. והיה לנו כלכך כיף ביחד הייתי אמורה לפגוש אותה שוב אבל לא יצא :[ פגשתי גם את שרון – חברה שלי מהגן שטסה לגור בארה"ב ועכשיו היא חוזרת לארץ ..וההורים שלי חברים של ההורים שלה אז הם קבעו להיפגש .. דיברנו איתם הסברנו להם קצת על ישראל על מה מודרני עכשיו ועל כל מיני דברים שהם ביקשו לדעת .. כי הרי הם עודמעט יעברו לגור פה .. אז הם צריכים לדעת !! חח וקיצר , ממש אינלי כוח לפרט על כל המקומות שהיינו בהם, כי היינו בהרבה .. בכל מקרה .. ה3 שבועות האלה עברו כלכך מהר והכי בכייייייף שיש , התגעגעתי המון אבל היה כ"כ מווושלם והייתי מוכנה לחזור על החוויה הזאת עוד אלף פעם !!
לאחר שחזרתי ..
כבבבבר הכל השתנה =\
יצא .. אממ נחמד [=
המשך ?
היום בערב או מחר או בשבת .. נקווה כבר שיותר מוקדם
אבל תגיייבו !! [: