אווקי , זה הסיפור הראשון שלי פה , הוא חדש ומקווה שתאהבו אותו
אם תאהבו אותו ותגיבו , אני אמשיך !
אם לא, אז לא :] ..חח
בסיפור יש קטעים שקשורים אליי , ויש כאלה שלא ..
אבל כעיקרון הרוב אמיתי .. =\
פרק 1 – (:
אז הכל התחיל בשנה שעברה , בכיתה ט' ביומולדת שלי , שהלכנו לחגוג במסיבה ( דום & ווקס=] ) שהייתה יום אחרי היומולדת שללי !
הייתי אמורה לקבל חינם , אבל בסוף לא קיבלתי , כי לא היה מספיק חינמים =| אבל קיבלתי בערך הנחה .. ! חח גם טוב (:
היום עבר במהירות , ישנתי כמעט כל היום , והייתי קצת במחשב חח .. שראיתי שהגיעה השעה 8 נכנסתי להתקלח , לאחר רבע שעה של מקלחת חמימה ביותר , יצאתי מהמקלחת עם תחתונים וחזייה , אז עכשיו החלק הקשה , לבחור בגדדדדדים =\ כוסעמק הארון שלי מפוצץ אבל שאני צכה משו יפה ללבוש אני אפעם לא מוצאת , זה כזזזה מעצבן !
אחרי איזה 20 דק' של הפיכת הארון שלי , וגם של אחותי , מצצצצאתי מה ללבבבוש😛
החלטתי על חצאית מיני ג'ינס , גופיית קשירה ירוקה שקצת שקופה בבטן מהממת ומגפי בוקרים חומות , שמתי קרם לחות , קצת סומק עיפרון בעיניים , רימל ו.. אני מוכנה:] נראיתי סבבה לגמרי , יום אחד הטובים שלי דווקא ! ..
לקחתי 120 שקל , פלאפון , מפתח וירדתי למטה (:
כמובן שהההורים החמודים שלי לא נתנו לי לצאת עד שהם לא חקרו אותי חקירת שב"ק ..
אבא(יוסי) : רוני , תשמרי על עצמך , שאת מגיעה ויוצאת משם לשלוח sms לא לשכוווח ! ולא לדבר עם אנשים זרים שאת לא מכירה .
אמא(שרית) : יש הסעות מאורגנות ?
אני :כן אמא , כן אבא , אל תדאגו יחתיכת פולנים , אני יהיה בסדר:]
שרית & יוסי : טוב חמודה , ביי .
נתתי להם נשיקה בלחי ויצאתי לכיוון הקניון ,שמשם ההסעות !!
====================
אז קצת רקע :
אני – רוני , בת 16 , כיתה י' , 1.62 רזה :]
אחות שלי – חן , בת 18 , כיתה יא' , 1.56 קטנטונת ורזונת !
וההורים שלי
יוסי ושרית , ההורים ה-כ-י פולנים בעוווולם !
החברות הכי טובות שלי :
כריס , ניקול , שיר , נטע ורותם
[פרטים עליהן , בהמשך !! ]
הא ו.. שכחתי להגיד , אנחנו גרות ? בפ"ת ! =]
====================
לאחר כמה דק' של הליכה ברגל , הגעתי לקניון .
וכבר שם ראיתי את כריס ,ניקול ונטע (:
אני : יוא , איזה יפות אתן !
שלושתן : מי שמדברת , יא כוסית אחת (:
אני : חח , כפרעליכן .. נו מה עם ההסעות ?
ניקול : את מכירה את מתן הזה , גמכן לא יודע לארגן הסעות
( מתן הוא היחצן הראשי של פ"ת !! )
אני : כן הא? =|
טוב בוא נשאל אותו מתי יוצאים !
נטע : יאללה בואו !
אני : מתתתתתתתתן !
מתן : מה ? ההההא? כן ?
אני : חח מה אתה לחוץ ? ומתי ההסעות באות כבר !?
מתן : אל תדאגו , הן עוד כמה דק' יבואו !
כריס : חח טוב !
- מתן הזה תמיד לחוץ לפני מסיבות , חח זה מלחיץ אותו כל האנשים שבאים אליו בטענות וזה, דוגרי ? מסכן ! לא הייתי רוצה להיות במקומו , חיחיח -
לאחר חצי שעה , ההסעות הגיעו !
' סופסוף ' חשבתי לעצמי !
אני : יאללה בואו נעלה כבר ..
כריס : כן, בואו נידחף קצת =D
ניקול : איזה עבריינית !! 😛
אני : חח אל תשאלי ..
עלינו לאוטובוס , ואת הדרך לת"א העברנו בצחוקים ,דיבורים ,מוזיקה וכאלה 😛
לאחר איזה 20 -30 דק' נסיעה הגענו לדום , פפפפפאק ! כמה אנשים , עד שנכנסו למועדון לקח יותר משעה =\
טוב נכנסנו , מועדון צפוף רצצצח =\ וגם דיי קטן .. נשארנו שם קצת עד שמצאנו מקום נורמלי לרקוד .. התחלנו לרקוד כמו משוגעות , כמו שרק אנחנו יודעות (: ולאחר כמה דק' הרגשתי ידיים עוטפות את מותניי , הסתובבתי וראיתי מישהו מהמם ! הוא היה מחומצן בלונדיני , גבוה , ואת העינים שלו לא ראיתי , אבל בקיצר? כוווסון אמיתי ! רקדנו כמה דק' עד ש..............
זה הפרק הראשון , מקווה שאהבתם (:
תגגייייייבו !




