פרק 3-
התחלנו לרקוד , היה כזה כיף :]
רקדתי עם כמה ידידים וכמה חברות פתאום ראיתי .. מה ?לא יככככול להיות !
------
ניקווול ,עם ? מה מיזה? נייייייר ?!
לא יכול להיות !!
יוא איזה כיפלה , אממרתי לעצמי בעודי רואה אותם מתנשקים ...
+ניר הוא אחד הילדים היפים בפתח תקווה+
אני ? לא הבנתי מה הלך שם !
ישר אחרי שראיתי אותה הולכת מניר .. לקחתי אותה לשירותים
שאגב היו דווקא ממש יפים יחסית למועדון =] חח טוב לא משנה .. בקיייצר ..
אני : ניקול ? מזה היה ?!
ניקול : יוא רוני היה כזה כיייייף , איך הוא מנשק גרררר=P
אני:חחח יוא איזה כיפלך .. אבל תיזהרי הוא מפ"ת !! שלא יוציא עליך שמועות וכאלה את'דת =\
ניקול: אני יודעת , אבל לא אכפת לי היה כזה כיייף !
אני : חח איזה חמוודה , העיקר שנהנת (:
ניקול : בטירוווווף !
אני וניקול חזרנו לרחבה והמשכנו לרקוד ..
רקדתי כמה דק' עם ידיד שלי - תומר .. עד שעידן הזיז אותו ממני =\ חח והתחיל לרקוד איתי , חח יוא איזה בובי =]
בהתחלה סתם רקדנו .. בלי לדבר , פשוט זזנננו ורקדנו ושתקנו :-X
חח לאחר כמה דק' שזה נמשך כך ..
עידן : את ממש יפה היום !
חייכתי
אני : תודה ! גמאתה[:
המשכנו לרקוד , רקדנו איזה 30-45 דק' .. משו כזה:] חיחי ..
אני : מאמי אני הולכת לחברות שלי , הזנחתי אותן קצת 😛
עידן : טוב מאמי ..
הוא נתן לי נשיקה על הלחי וחזרתי לחברות שלי !
והן כמובן , ישר התחילו עם השאלות =\
"מזה היה? "
"כלכך הרבה זמן רקדתם " וכו' ..
עניתי להן : " חח באמת ? לא ממש שמתי לב :] .. חח אבל אנחנו סתם ידידים טובים לא יותר מזה .. "
והן אמרו לי " אתם עוד תהיו ביחד " ..
לקחתי אתזה כלכך בקלות .. ולא ידעתי כלום ממה שהולך בעצם לקרות =\ ..
המשכנו לרקוד ובסביבות 5 וחצי יצאנו מהג'יספוט לכיוון ההסעה שלנו ..
בסביבות 6 הגעתי הביתה , לא היה לי כוח , אני יתקלח כבר מחר (: חח מסריחה שכמותי ..
פשטתי את בגדיי והחלפתי למכנס שחור ארוך וחולצה קצרה כחולה הורדתי את האיפור מפניי והלכתי לישון , שהשמש כבר זרחה בחוץ=] .. הלכתי לישון בהרגשה שהיה מ-מ-ש כיף , וכך גם נרדמתי מהר ..
אבבל לא ידעתי שהמסיבה הזאת הולכת לשנות לי את החיייים !
טוב לא את החיים , לפחות את הזמן הקרוב - רחוק !
ממ יצא פרק נחחמד .. לא משו =\ ..
נראה מתי אני ימשיך כי אינלי בדיוק זמן ! \:





