איזה יפההההההההההה(:
המשךךךךךךך..
אוהבת מלאא
בריי כהן😊
ואיייייי, פרק יאפפפפפפפפפפפפפפפפפה!!
ואהמ..תני לי לנחש..
עידן?! יש לו חברה
פליז שלא, מסכנה.. 😢
המשךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
אוהבת רחלוש =]]
מדהההההההההההההההההיםם=]
המשךךךךךךךךך
יאוווווווווו איזה יפהההההה
את חייבת להמששששיך O :
הכייי יפה שישש(:
א-נ-י א-ו-ה-ב-ת א-ו-ת-ך!!
המשךךךךך! 😊
בטח עידן עם מישהיI:
הממשך
חח לא יעזור לכן לנחש 😛 אפחד מהניחושים לאנכון .. = | ..
יש אבל עוד מלא קטעים .. גם כאלה מדהימים :] וגם הככככככי לאא! \ :
מתחילה לכתוב המשך .. (:
אבל אני רוצה תגווווווווובות ! אחרת לא יהיה המשך היום ..
טוב הייתי חייבת לשים את ההמשך אפילו שלא היה עוד תגובות אבל אני רוצה הרבה תגובות אחרת לא יהיה עוד המשך בימים הקרובים ! .. חוצמזה שבימים האחרונים לא שמתי הרבה המשכים .. אז קחו את זה כפיצוי 2 המשכים ביום 😛 סחתיין עליי !! ..
פרק 6-
אז כמו שאמרתי , לאחר שחזרתי הכל השתנה .. =\ חזרתי .. וביום הראשון שחזרתי ישר היה לי חזרות למופע סופשנה בחוג ריקוד שלי [= .. ויום אחרי זה היה המופע זתומרת שביומים האלה בקושי התחברתי לאיסי ולא הספקתי לדבר איתו .. הבלגתי , בטח אני ידבר איתו שיסתיים לי כל הלחץ הזה .. \: יום אחרי זה כבר התחלתי לעבוד .. מ8 בבוקר עד 1 בצהריים .. בקייטנה .. איזה ילדים מעצצצבנים !! חח אבל כסף מ'כפת לי 😛 ב3 שבועות האלה לא היה לי הרבה זמן אבל כן הייתי הרבה בבית והייתי במחשב .. הוא לא התחבר .. וגם שכן , פשוט לא דיברנו
לא האמנתי שזה מה שקורה .. הייתי בטוחה שאחרי שאני יחזור מארה"ב שנינו כבר נרגיש הרבה יותר דברים מקודם כי געגעועים וזה .. אבל שום כלוווווום !! שומדבר לא השתנה , במשך חודש זה היה ככה .. ואני ? אני שכחתי ממנו כבר ! לא בדיוק היה לי אכפת ממנו .. והוא ? אינלי מושג ת'אמת לא דיברנו ככה חודש =\ .. בקיצר בחופש הזה , שאגב היה אחחחחד ה- חופשים הגדולים שהיו לי .. אחרי שסיימתי לעבוד כל הכיף התחיל .. היה חופש ממש מוושלם ..
יום ראשון אחד .. הלכתי לקניון .. עם חברים .. היה ממש כייייף [ = חזרתי הביתה .. עליתי למחחשב .. ( הוא בקומה ה3) שיניתי אווי וכתבתי
+ חזרתי מהקניון [=
קופפפפפים אוהבת אתכם הכי בעוולם ..
על השמן שלי :] +
הסתכלתי בהודעות .. הרוב היו לא מעניינות .. סתם רגילות מחברים וזה ... ואז ראיתי שקיבלתי הודעה מעידן ..
עידן : שלום גמלך ..
הוא רשם את זה ב – 16:07 ועכשיו כבר 19:24 אבל החלטתי בכלזאת לענות לו .. לא הבנתי מה הוא פתאום נזכר בי .. אני כולי : O
טוב עניתי לו ..
אני : שלום גמלך ..
אחרי איזה 10 דק' שהוא לא ענה לי עדיין שלחתי לו ..
"מה קרה פתאום נזכרת בי?! "
וזהו .. שום מענה .. שום תשובה !
טוב .. לקחתי את זה רגיל , כבר לא הרגשתי אליו כלום .. לפחות ככה היה נראלי =|
יום אחרי זה , הלכתי עם חברותיי השמנות למימדיון .. היה כזזזזה כיף ומווושלם !! [= חחח היה קטע שחיכינו בתור למתקן ואז כמה בנות הסתכלו עלינו ובחנו אותנו .. נוווו מה לעשות ? כוסיות אש 😛 חיחי סתאם , חשתי לרגע .. אבל באמת בלי שחצנות .. בחבורה שלנו כולן יפות .. אחת אחת (: כפרה על החברות האלה ! בקיצר נטע .. אוהבת לריב מכות זאתי😛 אמרה לאחת מהן .. שממש אבל ממש בחנה אותנו .. " ישלך בעיה מותק ?! " היא אמרה " לא מותק .. למה שיהיה לי בעיה ?! " נטע אמרה " אני יודעת ?! את מסתכלת כמו לא'דת מה , אולי את מקנאה או משו [= " הילדה אמרה " כן בטח , רק בך מאמי , תנווחי ! " נטע אמרה לה " חח אוויש תנוחי , יחתיכת מסכנה את לא מגיעה לקצה של הציפורן של אחת מאיתנו אז כדאי לך להרגיע וממממהר !" ..
ואאאאאאאז אחרי שירדנו מהמתקן .. זאת הייתה מן מגלשה כזאת שמתסיימת באוויר ונופלים לבריכה .. בקיצור בבריכה .. נטע סיננה לילדה הזאת " מפגרת אחת ! " בלחש כזה .. חח הילדה שמעה .. ואז התחילו המכות 😛 אלללה אקשן ! חח היייא והחברות הערסיות שלה התחילו להגיד למי את קוראת מפגרת ? הא? יחתיכת צפלוחה קטנה סתכלי על עצמך לא הייתי יוצאת ככה מהבית .. !
אואואואואו זה לא יעבור בשתיקה ..
אמרנו לה כולנו .. שתקי יחתיכת ילדה מסכנה רואים שאינלך חברים איך את לא מתבייישת לצאת עם פרצוף כמו שלך מהבית ?!
היא סינננה .. " מסכנה אמא שלך ! " והלכה עם החברות הקופות שלה = | וווווואוי זה באמת לא יעבור בשתיקה .. נטע ? מוכנה שיקללו אותה כמה שבאלהם .. אבל את אמא שלה ? בחייייים לא ! כילו אינכזה מצצצב .. היא רצתה להתחיל ללכת אחריהן וללכת איתה מכות אבל הסברנו לה שזה חסר טעם זה סתם כזה עכשיו !! חח בקיצור היה מצחיק וכיף .. [ = ואז הלכנו לאכול .. ג'אנקפוד משמין סעמק זה רק מה שיש בפארקים האלה ... =| הזמנתי ארוחת שניצל שילמתי 30 שקלים .. וכל אחת קנתה מה שהיא רצתה ואז כולנו ישבנו לאכול (: אחרי שאכלנו הלכנו לבריכת גלים , איזה כייייייף 😛 ושם פגשנו את הילדות האאאלה .. שרבנו איתן קודם חח נטע כל הזמן התנגשה בהם בכוונה והסתכלנו עליהן מקרוב ודוגרי ? הן קופות אחת אחת .. לא כמונו 😛 ..
אח"כ עלינו על עוד כמה מתקנים הזמנו מונית .. את יוסי ( הנהג הקבוע שלנו ) התארגנו ואז הוא בא לקחת אותנו ..[= ובסביבות 6 כבר היינו בקניון .. ומשם ? כל אחת התפצלה לביתה [: אני ,ניקול וכריס הלכנו ברגל .. בגלל שהקניון הוא בשכונה שלנו .. שכונת האופקים .. ורותם שיר ונטע נסעו עם ההורים שלהן הביתה כי הן לא גרות בשכונה שלנו !! ..
הימים אחרי זה ? עברו כרגיל ! [= לא היה משו מיוווווחד ..
ביום חמישי .. שעבר גם כרגיל .. ובצהריים ? הלכתי לנטע !
ושחזרתי?! לא תאמינו מה קררררררררה .. =O
פרק חמוד דווקא .. [ = תגיייייבו !
אהובתיייי מדהיםםםםם!!!!
תמשיכייי[:
אני בטוחה שכל החברות שלך יפותתת כמוךך😊
מוששששלם :]][[:
המששששששךך !!
חיחי
אוהבת
הכי
הכי
יפשללי
3 >
תודה יפות שלי .. אוהבת אתכן כלכך 😎
מוווווווווווווווווווווווווווושלם!!!
חחח
איזה מצחיק מה שקרה בממדיון..
ות'אמת אני ונטע כאילו אותו הדבר!, לא אכפת לי שיקללו אותי, אני לא מתייחסת ויודעת שזה ממש לא נכון..
אבל.. מישהו מדבר על המשפחה שלי?! חבל לו על הזמן!!
חחח
חשבתי אבל שיהיה..
פרק מדהים נשמה שלי!!!
מקווה להמשךך 😛
אוהבת רחלוש =]]
וואי מדהיםם!! (:
המשךךךךךךךך...
מדהיםם..
המשךךךךךךךך..
אוהבתת מלאא
בריי כהן😊