שמחה שאהבתן (:
המשך ?
אינלי מושג מתי .. נקוה שהיום או מחר .. ואם לא ביום ראשון (:
😮
המשךךך מהרררררררררר
אוהבתת מלאא
בריי כהן😊
המשך כנראה היום בערב .. !
אבל אני רוצה תגובות (:
מה קרה ;O
שיווו איזה לחץ :/
המשך ד ח ו ף :]]
אגב..את כותבת מדהים
לאב יה :]
איזה פרקים יפים (:
מעניין מה קרה !
המשששששששששששך ..
מאמייייי?
מה עם המשךך!? 🙄
אוהבתת מלאא
בריי
מממ סורי שלא המשכתי מלא זמממממן פשוט ממש אינלי זמן השבוע הזה הולך להיות לי הכי לחוץ שיש .. ישלי 3 מבחנים להגיד עבודה חזרות .. וטיסה ביום שישי לגרמניה עם חברות [:
אז אם יהיה לי זמן במשך השבוע הזה .. אני ימשיך .. אם לא .. הסיפור יימשך רק אחרי שאני יחזור באמצע פסח ככה .. !!
סורי על העיכובים
אוהבבבבבבבת (: