מקסיםםם
המשךךךך?
אוהבבת מלאא
בריי כהןן😊
תותי יפשליי[:
תמשיכיי את הסיפורר
אוהבת המוןןן
מדהייייייייייייייייייייים
המשךךךךךךךךךךךךךךךך
ממממממממדדדדדדדדדדדדדדדההההההההההההההייייייייייייייייםםםםםםםםםםםםםם
אהבתי את הסיפור..
חח
כאילו את 2 הפרקים..
מקסים!!
מחכה להמשך.. 😛
רחלוש =]]
מושלםםםם(:
המשךךךך...
אוהבת מלאא
בריי כהן😊
אם לא יהיה עוד תגובות אני לא אמשיך תסיפור
אני לא כותבת אותו לעצמי =\
למה נו..
אני מגיבה!!!, פליז אני אהבתי את ההתחלה..
את רוצה אני מוכנהלמלא לך 20 אלף דפים רק תמשיכי מאמי..
אוהבת רחלוש =]]
מדהיםםם, אהבתי מאוד את הסיפורר[:
המשךךךך 😛
וזה סיפור אמיתי?
חח טוב תרגעו , אני ימשיך =] אבל תמשיכו להגיייב !
אני ימשיך היום מתישהו ((:
ודניאל ..
כעיקרון זה סיפור אמיתי , הרוב !
אבל לא הכל יש דברים גם לא אמיתיים .. חח =]
מהממםםם 😊
הממשךך
דחוףף
את כותתבתת סוףף..