יאואואואו שנייייים לא היייתי פהה...
איך התגעגעתיייייייייי 😊
בקיצור קראתי עכשיו הכל
סיפוווווור ממש ממש ממש יפה אחותייי
תמשיכייייי
*געגעתי*
עדנוש
זוהר זה מדהיםם תמשיכי דחווףף תמשיכי עוד !! :]]] הרבה הרבה =))
אלללללללללה דייטט :]]]]
תמשיכיי מאמיי
מוואאה
יא יפות תודה על התגובותתתת =]]] המשך מקווה שיהיה ברביעי..
מחר לא בטוח
לילה מושלם
-זוהר- 3>
חח אני כמו מסטולה התחלתי לחפש בעמודים הבאים..
הגעתי עד עמוד שבע..
חח בכל מקרה..
סיפוור ממש יייפה
המששך
(אה ומצטערת שלא יצא לי לדבר איתך.. הפרשי זמנים וזה)
חחח אליה את מצחיקה אותי..
תודה...
וחחח בקטנה 😉
אוהבת -זוהר- 3>
"לא יודע. חשבתי גלידה, סרט.. מה שבאלך." הוא אמר ..
"אפשר לים אם תרצי." פתאום הציע..
"נשמע לי מעולה" אמרתי...
-------
"אמאאאאאאאא אני יוצאת היום עם יפעת טוב?" צעקתי לה מהחדר.
"לאן עם יפעת? מה לבד?" השיבה לי צעקה.
"מה את חולה בראש? למה את לא מספרת לה!" התעצבנה עלי יפעת
"ככה. כי אני לא מסוגלת! היא סתם תציק לי ולא תתן לי.. היא והפחדים שלה." אמרתי.
"כן לבד... וכנראה לים.. לטיילת משהו בסגנון." אמרתי
"רדיי למטה.." אמרה
"כן לבד... וכנראה לים.. לטיילת משהו בסגנון." אמרתי שוב.
"לא מתאים לי.. את יודעת.."
"כן אני יודעת: אנסים, אנששים זבל, מסוכן.. בלה בלה בלה לא איכפת לי. ננוו.." עצרתי אותה.
"היא איתי מה איכפת לך?" הצטרפה יפעת והסתכלה על אמא שלי.. ואני חייכתי
"בלי שטויות כן? מבטיחות?" הסתכלה עלינו אמא.
"מבטיחות!" ענינו...
כשעלינו לחדר קפצתי על יפעת .."ישששש יפעת תודההה אני אוהבת אותך המון המון המון" אמרתי ונישקתי אותה כמה פעמים
"הייתה לי הרגשה שהיא תסמוך על אחיינית שלה יותר מאשר הבת שלה.חחחח" היא צחקה..
"זבללללללל" עניתי לה והתחלתי לזרוק עליה כריות.
אחרי מלחמה קצרה נזכרתי..
"אהההההההה... מה אני ילבש?!?!?!"
והתחלנו להוציא את כל הבגדים מהארון וסגרנו עלל משהו לא יותר מדי אלגנטי..
אז סתם שמתי ואנס חום.. את הג'ינס שאני הכי אוהבת.. וסריג חום כזה יפה.
----
"מוכנה!" אמרה יפעת.. והתלבשה גם כדי שזה לא יראה חשוד..
"בואי נצא בינתיים להסתובב סתם בחוץ רוצה?" שאלתי..
"יאללה בואי.." ענתה ויצאנו.
כל כך כייף שיש בת דודה בגיל שלי.. שמבינה אותי כל כך טוב.
"רגע.. אז לאן את הולכת אחר כך..?" שאלתי מסוקרנת..
"מממ לשום מקום" היא אמרה.
"יפעת?" הסתכלתי עליה במבט חודר
"מה לי אסור לצאת לדייט?!" שאלה?
"מהההההההה באמתת יאווו למה לא אממרת לי כונפהה שלי" חייכתי וקפצתי עליה שוב
"די, די.. אל תעשי מזה סיפוור.. סתם משהו התקשר להזמין אותי כשהלכת לשכנע את רות" היא אמרה.
"מי זה?" שאלתי סקרנית.. אבל היא לא ענתה והמבט שלה הושפל.. ולי.. לי הייתה הרגשה רעה.
"מי זה נו..." הרמתי את קולי קצת..בלי כווונה.
"מיכאל." היא אמרה לי..
"אה..הא.." לא ידעתי מה לומר ופשוט התחלתי ללכת..
"מיכל..." היא קראה לי.. "אני לא יודעת מה לומר!" היא המשיכה..
"כלום!!! אל תגידי כלום..." הסתובבתי אליה צעקתי, וכשהסתובבתי שוב נתקלתי ברון.
"מיכל? את בסדר?" הוא שאל מודאג.
"יאוו רון.." אמרתי וחיבקתי אותו חזק.
"זה.. בסדר. מה קרה?" שאל והשיב לי חיבוק.
"בוא נלך מפה!" משכתי אותו...
התחלנו ללכת לכיוון הים בת"א.. ואני נרגעתי קצת.. רבע שעה מאז שנפגשנו ואנחנו לא מדברים.
"מצטערת." אמרתי
"על מקודם? זה בסדר.. אבל.." הוא התחיל לומר
"אבל.. אני רוצה שמעכשיו את שוכחת ממה שזה לא יהיה ואת איתי!"הוא נעמד מולי ותפס בידי.
"מבטיחה.." חייכתיי.. ונישקתי אותו בלחי "היי.." לחשתי לו באוזן..
"היי.."הוא אמר.
תגיבוווווו =]
-זוהר-
ווווווווווווווואיייי זה כזה ייפפה המשךך דחווף 😊
3> אותך ;]
טנקסס מחר מקווה המשך 😊
-זוהר- 3>
זהווו?
אין עוד תגובות? =[[
מהמםםםםםםםםםםםםםםםם : ] הכי יפפה בעול ם..
תמישכי בובי (:
יאאאאא איזה פרק מוווושששלללללםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
המשך דחוףףףףף! 😂
333333333>